Permalänk
Medlem

CounterMail Registration

Jag hade tänkt öppna ett nytt CounterMail konto för jag har glömt bort min gamla.
Och nu när jag skulle regga nytt så var man typ tvungen och bli invite?
Jag vart säkert de för 15år sen när jag använda deras tjänster.
Oavsett är de någon som vet hur jag ska gå tillväga med detta?

Invitation code:
(must be 32 hex-characters long)

Tack på förhand om nån vänlig själ vägleder.

Permalänk
Medlem

Du kan öppna ett gratiskonto som gäller i 10 dagar. Därefter måste du köpa premium.

Här är informationen gällande invites:
https://support.countermail.com/kb/faq.php?id=258

Visa signatur

Samsung Odyssey Neo G9 49" 240hz | Logitech G502 X Plus | Logitech G915 (Tactile) | HyperX Cloud II WL
i9 9900K | 2080 Ti 11GB OC | 2x 970 EVO+ 1TB | 32GB 3600MHz | Gigabyte Aorus Master Z390 | Corsair AX1200
Phanteks Enthoo Evolv X Glass | EK watercooling & Lian Li fans

Permalänk
Medlem
Skrivet av BIRDIE13:

Du kan öppna ett gratiskonto som gäller i 10 dagar. Därefter måste du köpa premium.

Här är informationen gällande invites:
https://support.countermail.com/kb/faq.php?id=258

Nej så är det inte längre. Nu måste man ha en invite ifrån någon som redan har ett premium konto. Då dom har låst tjänsten till ett visst användarantal för att behålla kvalitén.

Så du måste känna någon som har tjänsten redan.

Permalänk
Medlem

Nu är jag off topic, men jag gick över till ProtonMail för att få ett gratisalternativ som ligger i samma, eller liknande, nivå när det kommer till säkerhet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gonace:

Nu är jag off topic, men jag gick över till ProtonMail för att få ett gratisalternativ som ligger i samma, eller liknande, nivå när det kommer till säkerhet.

Tack för inputen! välkommet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinkerbeard:

Nej så är det inte längre. Nu måste man ha en invite ifrån någon som redan har ett premium konto. Då dom har låst tjänsten till ett visst användarantal för att behålla kvalitén.

Så du måste känna någon som har tjänsten redan.

Jag för rättningen. Jag tolkade "Our free trial accounts are active for 10 days." helt fel

Visa signatur

Samsung Odyssey Neo G9 49" 240hz | Logitech G502 X Plus | Logitech G915 (Tactile) | HyperX Cloud II WL
i9 9900K | 2080 Ti 11GB OC | 2x 970 EVO+ 1TB | 32GB 3600MHz | Gigabyte Aorus Master Z390 | Corsair AX1200
Phanteks Enthoo Evolv X Glass | EK watercooling & Lian Li fans