Permalänk
Medlem

9600KF 2070super

gaming dator med modulerbart chassi
Damfri med flilter inbyggt.
Phanteks Enthoo EVOLV ATX Silver alluminium
Extra be quiet fläktar och låter inget. Fläktkontroller från NZXT med programstyrning.
Snabbaste hårrdiskarna från samsung installerat på modekortet
2x 250GB m2 diskar.

Installerat med Windows 11 home.

CPU:
Intel Core i5-9600KF @ 3.7

NH-U12S
Processorkylare

GPU:
Asus GeForce RTX 2070 SUPER

Drives:
2x250GB m2 Samsung m2

500GB SSD

RAM:
16 GB Corsair Vengeance Black RGB DDR4 3200MHz

MOBO:
MSI Z390M MAG MORTAR

PSU:
be quiet! Pure Power 10 600W CM

Case:
Phanteks Enthoo EVOLV ATX

4x Be quiet tysta fläktar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag hänger inte riktigt med på om priserna ovan är om delarna ska säljas separat eller om det är vad du betalade för dom? En likvärdig ny dator går för runda 10k idag så tycker väl att det är att ta i att kalla det "top gaming dator" då den ju i dagens mått mätt är en medelmåttig, men såklart helt klart duglig gamingdator.

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Jag hänger inte riktigt med på om priserna ovan är om delarna ska säljas separat eller om det är vad du betalade för dom? En likvärdig ny dator går för runda 10k idag så tycker väl att det är att ta i att kalla det "top gaming dator" då den ju i dagens mått mätt är en medelmåttig, men såklart helt klart duglig gamingdator.

https://komponentkoll.se/bild/LnSuC.png

Jag får ursäkta kanske tagit i med priset ska se över det tack för bra input

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Jag hänger inte riktigt med på om priserna ovan är om delarna ska säljas separat eller om det är vad du betalade för dom? En likvärdig ny dator går för runda 10k idag så tycker väl att det är att ta i att kalla det "top gaming dator" då den ju i dagens mått mätt är en medelmåttig, men såklart helt klart duglig gamingdator.

https://komponentkoll.se/bild/LnSuC.png

Den är mycket bättre tom då den har 6 kärnor / 12 trådar .

Visa signatur

Dator 1 5800x 32 GB ram B550 plus TUF Kingston 3000 2048 GB EVO 870 QVO 4TB ASUS 370 ti TUF RM 750 X Corsair 4000D Airflow Noctua NH-D15S WIN 10 ASUS PG279Q skärm

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad