Permalänk

Bose QuietComfort 35 II

Nu säljer jag ett par Bose QuietComfort 35 II. Hörlurarna är sparsamt använda och i bra skick (inköpt 2019-09-27 från Webhallen). Jag säljer hörlurarna för att jag använder numera ett par Sony WH-1000XM4.

Budgivning gäller och startbudet är 800 kr.

Jag föredrar hämtning i Vellinge (alternativt i Malmö). Betalning sker med Swish. Jag kan tänka mig att skicka den mot att köparen betalar frakten samt betalar i förskott. Jag förbehåller mig även rätten att sälja om och när jag tycker rätt bud har inkommit och till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Startar upp med 800+frakt!

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Skrivet av XFTality:

Startar upp med 800+frakt!

Jag har noterat budet.

Permalänk
Medlem

Kommer dom med antar att dom kommer med case, kablar, osv?

Bjuder 850 och kan hämta i Vellinge på måndag eftermiddag/kväll, alternativt när som helst i Malmö.

Permalänk
Skrivet av Laud:

Kommer dom med antar att dom kommer med case, kablar, osv?

Bjuder 850 och kan hämta i Vellinge på måndag eftermiddag/kväll, alternativt när som helst i Malmö.

Ja, det är komplett med fodral och kablar.

Jag har noterat budet.

Permalänk

Jag väljer att avsluta budgivningen imorgon (den 29 augusti) klockan 12:00.

Permalänk
Medlem

Går det att träffas i lund vid ev. affär?

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Går det att träffas i lund vid ev. affär?

Nej, tyvärr! Det är hämtning i Vellinge/Malmö alternativt att jag skickar paketet.

Permalänk

Annonsen är avslutad