Rog Theta headset och pcie riser

Permalänk
Medlem

Rog Theta headset och pcie riser

Hej allihop! Rensar lite i gömmorna här hemma och har ett 7.1 headset till övers. Riktigt bra headset men eftersom jag föredrar sladdlösa grejer så finns det ingen anledning att det står här i sin låda och samlar damm.

Obetydligt använt och komplett i kartong.

Startbud runt 1000-lappen tycker jag är rimligt?

Hittade även en pcie 3.0 riser från Asus i lådorna som aldrig kom till användning.

Bud från 150 pengar?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Pcie 3.0 riser 150 kr+ frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av marekwitkowski:

Pcie 3.0 riser 150 kr+ frakt

Noterat!

Vi är iväg på semester så jag låter buden gå tills söndag kl 18. Skickar sedan dagen efter, dvs nästa måndag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mbillgren:

Hej allihop! Rensar lite i gömmorna här hemma och har ett 7.1 headset till övers. Riktigt bra headset men eftersom jag föredrar sladdlösa grejer så finns det ingen anledning att det står här i sin låda och samlar damm.

Obetydligt använt och komplett i kartong.

Startbud runt 1000-lappen tycker jag är rimligt?

Hittade även en pcie 3.0 riser från Asus i lådorna som aldrig kom till användning.

Bud från 150 pengar?

Läs hela annonsen här

Ville bara säga att jag har likadana lurar och dem är fan sjuka i hur mycket tryck man kan få ur dem och ljudbilden är grym , 1000kr startbud är ett kap!

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Risern är såld. Endast headset finns kvar!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad