Nätverksverktyg & DDR3 2GB x 4

Permalänk
Medlem

Nätverksverktyg & DDR3 2GB x 4

Hej,
Tänkte kolla ifall det är någon som vill ha dessa innan dessa åker till tippen. Hämtas på hisingen göteborg alternativt att ni står för frakt.

Nätverksverktygskit (oanvänd) med följande verktyg:
-Krimptång/press för RJ-45 kontakter
-Slitsverktyg
-Klipp och skalverktyg
-Kabeltestare

Info: https://www.digitus.info/en/products/copper-network-technolog...

har även 4st '2GB DDR3 240pin PC3-10600U 1333MHz' minnen liggandes av olika fabrikat.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Photo enthusiast, IT-geek, coder, designer & self-proclaimed pixel-peeper. All in all I have a strange interest in collecting light with electronic devices in unusual but specific ways.

Permalänk

Håller på att dra lite nätverkskablar hemma så dedär kittet vore perfekt. Står gärna för frakten

Permalänk
Medlem

Jag är också i startgroparna för att dra nätverkskablar hemma, ställer mig på kö

Edit: Skickas helst, så jag står för frakten

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag är intresserad av minnena. Står för frakten.
/m

Visa signatur

Dator: FD R4 | EVGA SuperNOVA G2 750 W | ASUS Z97-A | Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz | CM Hyper 212 Evo | Corsair Vengeance LP 1600 MHz 16 GB | ASUS ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | 500 GB M.2 NVMe | 2000 GB SSD | 6 TB HDD | Server 1: HP Microserver G7 N54L | 120 GB SSD | 15 TB HDD | Server 2: HPE Microserver G8 | 120 GB SSD | 16 TB HDD | HTPC: Intel NUC 6th Gen i3 SYH | 240 GB SSD | DDR4 2133 MHz 8 GB

Permalänk

Haha, jag var på väg och skriva att jag kunde hämta dem, men det var innan jag såg att det stod plats: Östergötland, Göteborg :). Så jag låter någon annan göra det istället då det blir lite långt att åka för min del.

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna dina nätverksgrejer. Kan hämta på Hisingen.
//Nozze

Visa signatur

L-ARV: Ryzen R9 5950X, 32Gb@3600, 500Gb + 1Tb nvme, RX 6800XT, CSFG The Crow, OS: Arch
LAN-Burken: Ryzen R7 5600G, 16Gb@3200, RX 6600XT, OS: Windows 10
Kotten: PineBook Pro, OS: Manjaro_ARM
Macbook PRO 13 (2015) OS: Manjaro SWAY

Permalänk
Medlem
Skrivet av haraldgranqvist:

Håller på att dra lite nätverkskablar hemma så dedär kittet vore perfekt. Står gärna för frakten

Återkom med adress via PM så skickar jag iväg så snart jag kan. Jag är lite grön med att skicka paket via posten så osäker på vad frakten hamnar på(?) Kittet väger ca 600gram om jag slår in den i något lite vadderande så hamnar den väl på 700~ (eller om jag skickar som den är). mått 22x12x5.5cm utan vaddering.

Skrivet av m1ckert:

Hej!
Jag är intresserad av minnena. Står för frakten.
/m

Samma som ovan, dessa väger dock 90g i ESD påse i ett kuvert så 2frimärken = 24kr porto?

Skrivet av Rikard225:

Haha, jag var på väg och skriva att jag kunde hämta dem, men det var innan jag såg att det stod plats: Östergötland, Göteborg :). Så jag låter någon annan göra det istället då det blir lite långt att åka för min del.

Osäker på varför det står östergötland... det är på hisingen

Visa signatur

Photo enthusiast, IT-geek, coder, designer & self-proclaimed pixel-peeper. All in all I have a strange interest in collecting light with electronic devices in unusual but specific ways.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Photo enthusiast, IT-geek, coder, designer & self-proclaimed pixel-peeper. All in all I have a strange interest in collecting light with electronic devices in unusual but specific ways.