Permalänk

RH Logic kontorsstol

Hej,

Säljer en kontorsstol RH Logic som jag bara haft i ett par månader, stolen är i fint skick även om den köptes begagnad av mig. Anledningen till att jag säljer är för att jag inte fick tag på två likadana och har hittat två andra av annat märke som fick ta plats i kontoret istället.

Stolen finns i Tyresö och vi kör budgivning från 2500kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du någon länk/info/modellnamn?

Permalänk

Det är en RH Extend 100/medium

Permalänk
Medlem

Dom här stolarna är riktiga arbetshästar med ergonomi i åtanke, så om valet står mellan en sån här eller en s.k gamingstol så faller alltid valet på en sån här.

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistral86:

Det är en RH Extend 100/medium

Resultaten jag får visar en stol med annan form på ryggstödet, kan du länka till någon sida med info om stolen? Öppnar med 2500kr så länge.

Permalänk
Skrivet av Mackey:

Resultaten jag får visar en stol med annan form på ryggstödet, kan du länka till någon sida med info om stolen? Öppnar med 2500kr så länge.

Jag har ingen sida med info, köpte den själv från BBS möbler i Solna. Kollade lite själv och det känns som om att modellen man får fram verkar vara en uppdaterad version av samma stol. Vad är det du önskar veta?

Bud noterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistral86:

Jag har ingen sida med info, köpte den själv från BBS möbler i Solna. Kollade lite själv och det känns som om att modellen man får fram verkar vara en uppdaterad version av samma stol. Vad är det du önskar veta?

Bud noterat.

Skulle behöva veta vilka funktioner den har. Tycker mig se att den har höj- och sänkbara armstöd, går dessa även att justera i bred samt vinkla inåt? Vilka mått har stolen?

Permalänk
Skrivet av Mackey:

Skulle behöva veta vilka funktioner den har. Tycker mig se att den har höj- och sänkbara armstöd, går dessa även att justera i bred samt vinkla inåt? Vilka mått har stolen?

Det är höj och sänkbara armstöd, de går även att justera utåt från sidorna i bredd samt kan de skjutas framåt och bakåt på djupet. De går inte att vinkla snett inåt så att säga.

Vilka mått är du ute efter? Sitt och ryggdyna eller hela stolen? Kan ta mått imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistral86:

Det är höj och sänkbara armstöd, de går även att justera utåt från sidorna i bredd samt kan de skjutas framåt och bakåt på djupet. De går inte att vinkla snett inåt så att säga.

Vilka mått är du ute efter? Sitt och ryggdyna eller hela stolen? Kan ta mått imorgon.

Tack! Mått på sittdynan samt ryggen räcker.

Permalänk
Skrivet av Mackey:

Tack! Mått på sittdynan samt ryggen räcker.

Sittdynan: 47cm bred och 46cm djup
Ryggstödet: 44cm bred och 49cm hög

Det verkar inte vara något högtryck på budgivningen. Har du möjlighet att komma förbi i helgen?

Permalänk
Medlem

Är ryggen höj och sänkbar?

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistral86:

Sittdynan: 47cm bred och 46cm djup
Ryggstödet: 44cm bred och 49cm hög

Det verkar inte vara något högtryck på budgivningen. Har du möjlighet att komma förbi i helgen?

Då är den tyvärr för kort i ryggen så jag måste dra tillbaka mitt bud.

Permalänk
Skrivet av Mattias10:

Är ryggen höj och sänkbar?

Ja det är den, fick upp den till 57cm på max och 49 som minimum från sittdynan.

Permalänk
Skrivet av Mackey:

Då är den tyvärr för kort i ryggen så jag måste dra tillbaka mitt bud.

Okej, jag förstår. Vet inte om det påverkar att ryggen är höj och sänkbar. Fick upp den till 57cm på max och 49 som minimum.

Permalänk
Medlem

Klart intresserad, fruns skrivbordsstol hemma är alldeles för dålig. Kan bjuda 2500 kr.

Kan dock hämta först imorgon kväll (tidigast 1930) eller måndag om du vill bli av med den i helgen.

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)

Permalänk
Skrivet av Henrico:

Klart intresserad, fruns skrivbordsstol hemma är alldeles för dålig. Kan bjuda 2500 kr.

Kan dock hämta först imorgon kväll (tidigast 1930) eller måndag om du vill bli av med den i helgen.

Bud noterat. Det är ingen panik att bli av med den just i helgen, men eftersom du är enda budgivare i nuläget så är den din om du vill komma imorgon måndag? I sånt fall kan vi ta det vidare i PM.

Permalänk
Medlem

Låter kalas.. Skickar PM!

Visa signatur

WS: Ryzen 5900X, 64GB, RTX3080 (Windows 11)
Server: E5-2698V4, 64GB, 1050TI (Debian)