10% rabatt på butiker - Benify (eller Get Gifted)

Permalänk
Medlem

Någon som har något ytterligare tips för att aktivera koden? Har provat appen på tre telefoner nu (alla android) och jag får den inte att fungera.
Har stängt ned den mellan osv. utan att lyckas. Provat på Android 7 och Android 10 utan skillnad. Ser ut som man har presentkort nu man inte kan nyttja..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saddl3r:

Var ser du det?

EDIT: Hittade nu att det står "Order: Mottagen", surt när jag beställde min innan dig
Härligt, jäklar vad fett det måste vara! Ladda upp ett kort på skrivbordet

fick ett mail, samt att den står som skickad på hemsidan.

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem
Skrivet av johbl:

Någon som har något ytterligare tips för att aktivera koden? Har provat appen på tre telefoner nu (alla android) och jag får den inte att fungera.
Har stängt ned den mellan osv. utan att lyckas. Provat på Android 7 och Android 10 utan skillnad. Ser ut som man har presentkort nu man inte kan nyttja..

testa på iPhone om du har möjlighet.

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk

Har beställt presentkort från Lekmer Webhallen samt Netonnet och hos Webhallen så fungerade 10 tusen kronors presentkortet direkt, övriga har inte fungerat från Webhallen, dock från Lekmer och Netonnet så fungerade alla direkt. När jag sedan läste på lite extra så såg jag att Webhallen skriver att de inte aktiverar presentkorten fören dagen efter, detta för att motverka bedrägeri etc Dock känns det märkligt att mitt 10 tusen kronors presentkort fungerade utan problem, men inte de på 1000 kronor....

Ska testa vidare imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av DjSweetBazz:

Jag bad om att få en refund, men kan lika gärna vänta på att presentkortet ska bli giltigt igen om det inte ska ta för långt tid. Vi får se vad de svarar.

Mailade du och bad om refund? Var inne på hemsidan igår och där stod det att man ska skicka post till någon adress i Stockholm haha.

Jag antar att det telefonnummer man swisha från är det enda som behövs som referens?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av johbl:

Någon som har något ytterligare tips för att aktivera koden? Har provat appen på tre telefoner nu (alla android) och jag får den inte att fungera.
Har stängt ned den mellan osv. utan att lyckas. Provat på Android 7 och Android 10 utan skillnad. Ser ut som man har presentkort nu man inte kan nyttja..

För mig funkade det perfekt med android.

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Skrivet av glemmy:

Mailade du och bad om refund? Var inne på hemsidan igår och där stod det att man ska skicka post till någon adress i Stockholm haha.

Jag antar att det telefonnummer man swisha från är det enda som behövs som referens?

Yes, mailade och bad om refund men de svarade aldrig.. Jag gav dem presentkortets ID som står längst ner i skärmen när man löser in ett presentkort.
Jag testade koden igen efter att ha läst att någon här hade använt sitt 1000kr presentkort på webhallen utan några problem och då fungerade för mig med, vet inte om mailet jag skickade hade nånting med det att göra.

Permalänk

Förresten jag har aldrig haft problem med appen heller, har en Samsung a71 med Android 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av sharadkingboy:

Har beställt presentkort från Lekmer Webhallen samt Netonnet och hos Webhallen så fungerade 10 tusen kronors presentkortet direkt, övriga har inte fungerat från Webhallen, dock från Lekmer och Netonnet så fungerade alla direkt. När jag sedan läste på lite extra så såg jag att Webhallen skriver att de inte aktiverar presentkorten fören dagen efter, detta för att motverka bedrägeri etc Dock känns det märkligt att mitt 10 tusen kronors presentkort fungerade utan problem, men inte de på 1000 kronor....

Ska testa vidare imorgon

Vad menas egentligen med att det inte aktiveras förrän dagen efter? Jag har tolkat det som att när jag trycker på länken i det SMS man får så ska presentkorten dyka upp i appen men att de inte går att handla (aktiveras hos webhallen) för förrän dagen efter.

Men de dyker kanske inte upp i appen förrän dagen efter, åtminstone när det gäller webhallen då det står så i Gifted appen.

Jag får se om de dyker upp imorgon.

Jag använder iPhone appen.

Visa signatur

Ryzen 7 5700G | 32GB | ASRock B550M-ITX/ax | 2 x 1TB KC3000 | OLED48CX
MacBook Pro 13 M1 | Playstation 5

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det som inte utnyttjas "sparas" eller är varje presentkort förbrukat om man använt det en gång?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najze:

Någon som vet om det som inte utnyttjas "sparas" eller är varje presentkort förbrukat om man använt det en gång?

Det sparas

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt frustrerande detta med buggande app (Android), samtidigt lite skakigt med too good to be true känsla, hoppas nu inte alla sena köp ramlar ner i någon konkurshärva . Aja, hoppas mina lekmer presentkort dyker upp så småningom.

Permalänk
Skrivet av Matjon:

Vad menas egentligen med att det inte aktiveras förrän dagen efter? Jag har tolkat det som att när jag trycker på länken i det SMS man får så ska presentkorten dyka upp i appen men att de inte går att handla (aktiveras hos webhallen) för förrän dagen efter.

Men de dyker kanske inte upp i appen förrän dagen efter, åtminstone när det gäller webhallen då det står så i Gifted appen.

Jag får se om de dyker upp imorgon.

Jag använder iPhone appen.

A ha, du fick inte ens upp den i appen? Det var märkligt, jag fick meddelande om den och den dök upp i appen, dock tog meddelandet typ en kvart eller så, men sedan gick det fortare. Hoppas det löser sig

Permalänk
Skrivet av ingulf:

Fruktansvärt frustrerande detta med buggande app (Android), samtidigt lite skakigt med too good to be true känsla, hoppas nu inte alla sena köp ramlar ner i någon konkurshärva . Aja, hoppas mina lekmer presentkort dyker upp så småningom.

Mina Lekmer presentkort funkade perfekt, kanske många som köpt nu och det är mer än deras servrar klarar av och så hänger det sig? A ja, hoppas att det löser sig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gilgamesh:

testa på iPhone om du har möjlighet.

Fick låna en iPhone som det fungerade på, blev ett j-vla jobb men till slut hade jag också klickat hem en tv!

Permalänk

Någon annan som fick upp "Ett fel uppstod, supporten kontaktar dig snart" när de kommit in på appen och skulle fått koden? Jag är fast där nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

Någon annan som fick upp "Ett fel uppstod, supporten kontaktar dig snart" när de kommit in på appen och skulle fått koden? Jag är fast där nu.

Köpte nyss två 500kr psn wallet och fick samma fel. Från tidigare erfarenhet vet jag att felmeddelandet brukar dyka upp när koderna är slut. Brukar lösa sig när dom har fått in nya koder dock

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB | Motherboard: Gigabyte X570 AORUS ELITE | RAM: G.skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 | GPU: ASUS TUF RTX 3080TI | CPU Cooler: be quiet! Pure Rock | M2: Intel 660p 1TB| HDD: Seagate Desktop SSHD 2TB 7200rpm 64MB| PC Case: Fractal Design Define R6 USB-C Vit TG | PSU: Corsair RM750x 750W v2 | OS: Windows 11 Pro |

Permalänk
Medlem

Mailade support om mitt problem med att sms länken inte fungerade i appen. Fick svar mitt i natten med koderna som fungerade felfritt på Lekmer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweex:

Testade du? Jag är sugen på lite spel i PSN store nu på BF rea och 30% extra är inte dumt.
Får jag 500kr som jag kan nyttja som jag vill? eller blir ett köp 500kr billigare?
Det stod något om att det anses förbrukat efter första användning så jag blir lite orolig.

/Sweex

Nej har inte vågat prova haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DjSweetBazz:

Yes, mailade och bad om refund men de svarade aldrig.. Jag gav dem presentkortets ID som står längst ner i skärmen när man löser in ett presentkort.
Jag testade koden igen efter att ha läst att någon här hade använt sitt 1000kr presentkort på webhallen utan några problem och då fungerade för mig med, vet inte om mailet jag skickade hade nånting med det att göra.

Tack!

Jag skickade mail strax innan midnatt igår och fick svar på 3-4 timmar, det var ganska imponerande

Hade inte aktiverat korten så det enda jag uppgav var Swishnr.

Edit: pengarna har redan betalats tillbaka på Swish

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Skrivet av glemmy:

Tack!

Jag skickade mail strax innan midnatt igår och fick svar på 3-4 timmar, det var ganska imponerande

Hade inte aktiverat korten så det enda jag uppgav var Swishnr.

Edit: pengarna har redan betalats tillbaka på Swish

Vart mailade du? Hittar fan noll info.

Permalänk
Medlem

De måste fixa appen men annars är ju det här en överraskande bra grej, blir intressant att se hur länge de kan vara så här generösa. Rabatt på rabatten är inte alltid så enkelt att lyckas med men med dessa presentkort går det ju bra. Tror nog de tjänar lite på vår tråd här också, att fler vågar prova.

Permalänk
Skrivet av Bitz91:

Köpte nyss två 500kr psn wallet och fick samma fel. Från tidigare erfarenhet vet jag att felmeddelandet brukar dyka upp när koderna är slut. Brukar lösa sig när dom har fått in nya koder dock

Asså jag köpte ju två st 500kr PSN. Men jag har bara fått 1. Pengar har dragits för 2 dock. Fan gör man nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

Asså jag köpte ju två st 500kr PSN. Men jag har bara fått 1. Pengar har dragits för 2 dock. Fan gör man nu?

Du mailar dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZG4T:

Du mailar dem

Bara jag som inte hittar någon mejladress? Ingen support eller kontaktinformation i appen alls ju...

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

Asså jag köpte ju två st 500kr PSN. Men jag har bara fått 1. Pengar har dragits för 2 dock. Fan gör man nu?

testade redeema nu på morgonen och båda funkade. Verkar som att dom får in ett begränsat antal eller så är det nå bugg i systemet. Maila dom, dom brukar oftast svara ganska fort, inom några timmar som mest

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D 3.4 GHz 100MB | Motherboard: Gigabyte X570 AORUS ELITE | RAM: G.skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 | GPU: ASUS TUF RTX 3080TI | CPU Cooler: be quiet! Pure Rock | M2: Intel 660p 1TB| HDD: Seagate Desktop SSHD 2TB 7200rpm 64MB| PC Case: Fractal Design Define R6 USB-C Vit TG | PSU: Corsair RM750x 750W v2 | OS: Windows 11 Pro |

Permalänk
Medlem

står faktiskt 1 dygn på sidan, så är nog att dom aktiveras oftast direkt men kan ta upp till 24h.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Tack för detta tips, mycket bra!

Jag köpte två st 2.000-kronors presentkort på Webhallen via Benify. Kunde använda dem direkt via appen, behövde inte vänta 24h som det står. Gjorde samma med presentkort på Lyko.se igår, funkade jättebra det med. Har en iPhone Xs.

Visa signatur

GigaByte B550M DS3H | AMD Ryzen 5 5600 | PowerColor Radeon RX 6600 8GB Fighter | Kingston Fury Renegade M.2 1TB SSD | G.Skill Aegis DDR4 32GB | Corsair RM750x 750W | Zalman i3 Neo | Samsung Odyssey G3 32 tum

Permalänk
Medlem

får slänga in i tråden om ni hittar fler ställen med presentkorts rea 🙂👍

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Vet någon hur det blir om man nyttjar ångerrätten och returnerar hos NoN - får man det tillbaka i presentkort eller cash?

Visa signatur

if young metro don't trust you