Ozzy bra eller inte så bra?

Permalänk
Medlem

Ozzy bra eller inte så bra?

Älska såklart Ozzy, men i denna video" https://www.youtube.com/watch?v=GO3y4WNJE5I" så känns det som man gör lita ford väldigt "liten" och när Ozzy kommer in blir det mycket maffigare...lite Chorus kanske och få bredare sång på nåt vis. Ozzy gör oxo till sig ungefär som han vore helt körd gammal gubbe , vilket på sätt och vis oxo stämmer in. Men så där löjligt överdrivet nerknarkad e han ju inte...image?...dum image isåfall...ähh vet inte om jag ska gråta eller hylla gubben...han har en fantastisk röst och gjort mycket bra...men ibland går även idoler för långt tycker jag iafall

Visa signatur

MB: Asus prime z790-p CPU: intel 13900k ddr5 corsair 5600ghz HDD: 2gb nvme sysdisk

Permalänk
Sötast

Är inte detta en komiker som klätt ut sig som ozzy?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Är inte detta en komiker som klätt ut sig som ozzy?

Jo, det är Kristian Valen.

Saxat från Wikipedia:
"The Lita "Ozzy" live duet raised both controversy and praise all over the world with Ozzy fans getting angry with Lita Ford for doing this, and for Valen's parody."

Visa signatur

:: Fractal Design Define 7 :: ASUS Prime Z490-A :: Intel i9 10900K @ 5 GHz :: Corsair 32GB RAM @ 3600Mhz CL18 :: Kingston A2000 1TB M2 :: MSI RTX 3080 Gaming X Trio... :: Seasonic Focus PX 750W 80+ Platinum :: Noctua NH-D15 chromax.black ::

Permalänk

@st33l: Det där är inte Ozzy, tyckte han såg lite plastig ut, det där är Kristian Valen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kristian_Valen

Permalänk
Medlem

@Allexz: nae det kan de inte va...du skämtar...Ozzy har en sån jäkla bra röst oxo jag tror ingen coopar den...nae de köper inte jag...sen vet man ju att lita och Ozzy känner varandra väl sen gammalt...tror inte detta e fejk

Visa signatur

MB: Asus prime z790-p CPU: intel 13900k ddr5 corsair 5600ghz HDD: 2gb nvme sysdisk

Permalänk
Medlem

eller ere verkligen så...isåfall ber jag om ursäkt om denna tråd...då blev jag verkligen lurad@50Spaenn:

Visa signatur

MB: Asus prime z790-p CPU: intel 13900k ddr5 corsair 5600ghz HDD: 2gb nvme sysdisk

Permalänk
Medlem
Skrivet av st33l:

@Allexz: nae det kan de inte va...du skämtar...Ozzy har en sån jäkla bra röst oxo jag tror ingen coopar den...nae de köper inte jag...sen vet man ju att lita och Ozzy känner varandra väl sen gammalt...tror inte detta e fejk

Har du hört talas om playback?

Permalänk
Medlem
Skrivet av st33l:

@Allexz: nae det kan de inte va...du skämtar...Ozzy har en sån jäkla bra röst oxo jag tror ingen coopar den...nae de köper inte jag...sen vet man ju att lita och Ozzy känner varandra väl sen gammalt...tror inte detta e fejk

Det är inte Ozzy i det där klippet

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

skäms nu står man med sägget i brevlådan...men hur som hels...det e en bra video som jag inte borde nämnt ens sorry...faan@st33l:

Visa signatur

MB: Asus prime z790-p CPU: intel 13900k ddr5 corsair 5600ghz HDD: 2gb nvme sysdisk

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen du skämtar!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

@st33l: Haha skojar du? Man ser ju att det inte är Ozzy?

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem

hmm aa...@KingCobra:

Visa signatur

MB: Asus prime z790-p CPU: intel 13900k ddr5 corsair 5600ghz HDD: 2gb nvme sysdisk

Permalänk
Medlem

lyssnar mest...där hör du jävlar inte att det skulle va nåt fel...sen vet man väl aldig hur han ser ut...läs hur han levt och hur han har haft olika utseende under olika turneer,,,förlåt om jag inte såg att det var Ozzy...men kom inte och sej det låte som nån dålig kopia iafall@Ronnie60:

Visa signatur

MB: Asus prime z790-p CPU: intel 13900k ddr5 corsair 5600ghz HDD: 2gb nvme sysdisk

Permalänk
Medlem

hAHAHA! Nice troll. Som att någon tror att Ozzy ser ut som "Tan mom", 2019 eller ännu mindre någonsin.

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

Jag tror alla är överens nu om att det är en parodi

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord