Vansinnes maskin.. 8700k, poseidon 1080ti, 1440p ips mm. mm

Permalänk
Medlem

Vansinnes maskin.. 8700k, poseidon 1080ti, 1440p ips mm. mm

Hej allihopa,
efter viss eftertanke så säljes härmed en galet brutal entusiast maskin beståendes av:

Dator:
Chassi: NZXT 340 Elite Black
Mb: Asus Strix Z370H
CPU: 8700K
Ram: 2X8 3466Mhz Corsair RGB
GPU: Asus Poseidon 1080Ti (kan köras på luft om så önskas)
SSD: Samsung 250GB 960EVO+ ( ev. samsung 850PRO 500GB)
KYL: EK 240 KIT + EK 120
AGG: Corsair HX850i
WIFI: PCE AC68
Okänd led-slinga

Skärm: Acer Predator XB271HU, IPS 1440p, G-sync
T-bord: Steelseries M750 RGB
Mus: Steelseries Rival 600 RGB
Headset: Steelseries Arctis 7 Wireless

Patetiskt nog knappt använt. Bara hunnit surfa lite och pröjsat räkningar..Nypris runt 40 lax.
Allt är Top Notch, dammfritt, snyggt, byggt varsamt med all kärlek som krävs. Söker en seriös affär på hela kittet, hör av er med bud!!

Tar gärna byte med billigare dator + skärm, typ 4790-6700, 980-1070 etc.. Vill ha minst 10k imellan på hela paketet.

Inget säljes löst i datorn, skärm och kringutrustning säljs separat efter datorn är såld separat isf.
Provkörning och köp är möjligt V28 och framåt.

Ingen panik med att sälja så skambud är helt meningslösa. Är ni sugna på ett monster som är tyst och ser riktigt fint ut på hyllan så har ni hittat rätt!

Säljer när jag känner för det, till vem jag vill, eller inte alls. Frakt fixar köparen, kartong finns.
Reserverar mig för ev. felskrivningar, hör av er om det undras!

Glad Sommar!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hur mycket för skärmen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 7700K | ASUS Z270 MAXIMUS IX HERO | Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz CL16 | GTX 1080Ti ROG Strix | Samsung 960 EVO 250GB | Corsair Carbide 400C | Steinberg UR22 MK2 | Acer Predator XG270HU | CM MasterKeys Pro S | G502 Proteus Spectrum

Permalänk

Även jag är intresserad av skärmen. Riktpris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DemaxHardstyle:

Hur mycket för skärmen?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Dahlstromm:

Även jag är intresserad av skärmen. Riktpris?

Vi får se när datorn ev blir såld. Får jag inget vettigt för datorn behåller jag nog skärmen också.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av hela paketet. Hur ser de ut med kvitton? Är du första ägaren av allt?

Permalänk
Medlem

Jag är sugen på headset

Permalänk
Medlem

Du vill inte byta ner bara grafikkortet då? 8700k är ju en bra cpu som enligt mig inte är värd att sälja. DItt val såklart men så du vet så har jag ett gigabyte 1070 g1 samt ett asus strix 1080 om du vill byta grafikkort. Båda har phanteks glacier vattenblock så du kan fortsätta vattenkyla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiddezz:

Är intresserad av hela paketet. Hur ser de ut med kvitton? Är du första ägaren av allt?

Är första ägare på grafik, kylning, chassi + lite annat antagligen. Ska ha kvitto på allt i datorn, och skärmen.
Dock gäller inte kvittot på gpu som garanti, jag köpte grafiken helt ny och inplastad genom ett företag.
Tangentbord och headset är köpt på shpock utan garantikvitto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Jag är sugen på headset

Det får bli en senare fråga!

Skrivet av seraj5:

Du vill inte byta ner bara grafikkortet då? 8700k är ju en bra cpu som enligt mig inte är värd att sälja. DItt val såklart men så du vet så har jag ett gigabyte 1070 g1 samt ett asus strix 1080 om du vill byta grafikkort. Båda har phanteks glacier vattenblock så du kan fortsätta vattenkyla.

Vill sälja av hela paketet, inser att jag hellre bygger och pillar än spelar.

Permalänk
Medlem

@stamp1s: okej. Då finns de ingen garanti på GPU menar du? Och när du skriver ”ska ha” kvitto, menar du att de finns eller du tror att de finns?

Mvh

Permalänk
Medlem

@Fiddezz: Det stämmer, gpu har ingen garanti, utan bara ett kontantkvitto som styrker inköpsdstum och att det är ärligt införskaffat. Hinner inte gå igenom kvittona just nu, men räkna med att det finns enligt tidigare utsago.

Permalänk
Medlem

@stamp1s: okej. Har du något riktpris? Vad du har tänkt dig ungefär för hela paketet.

Mvh

Permalänk
Medlem

@Fiddezz: Har ett riktpris utsatt i annonsen för hela setupen, 22k..;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av stamp1s:

Hej allihopa,
efter viss eftertanke så säljes härmed en galet brutal entusiast maskin beståendes av:

Dator:
Chassi: NZXT 340 Elite Black
Mb: Asus Strix Z370H
CPU: 8700K
Ram: 2X8 3466Mhz Corsair RGB
GPU: Asus Poseidon 1080Ti (kan köras på luft om så önskas)
SSD: Samsung 250GB 960EVO+ ( ev. samsung 850PRO 500GB)
KYL: EK 240 KIT + EK 120
AGG: Corsair HX850i
WIFI: PCE AC68
Okänd led-slinga

Skärm: Acer Predator XB271HU, IPS 1440p, G-sync
T-bord: Steelseries M750 RGB
Mus: Steelseries Rival 600 RGB
Headset: Steelseries Arctis 7 Wireless

Patetiskt nog knappt använt. Bara hunnit surfa lite och pröjsat räkningar..Nypris runt 40 lax.
Allt är Top Notch, dammfritt, snyggt, byggt varsamt med all kärlek som krävs. Söker en seriös affär på hela kittet, hör av er med bud!!

Tar gärna byte med billigare dator + skärm, typ 4790-6700, 980-1070 etc.. Vill ha minst 10k imellan på hela paketet.

Inget säljes löst i datorn, skärm och kringutrustning säljs separat efter datorn är såld separat isf.
Provkörning och köp är möjligt V28 och framåt.

Ingen panik med att sälja så skambud är helt meningslösa. Är ni sugna på ett monster som är tyst och ser riktigt fint ut på hyllan så har ni hittat rätt!

Säljer när jag känner för det, till vem jag vill, eller inte alls. Frakt fixar köparen, kartong finns.
Reserverar mig för ev. felskrivningar, hör av er om det undras!

Glad Sommar!

Läs hela annonsen här

Sugen på att byta till en laptop?

https://www.dustin.se/product/5011006121/gt73vr-titan-pro-gtx...

Vad skulle du vilja ha för pengar mellan då?

Permalänk
Medlem

@KejN: Kan vara intressant helt klart, har dock svårt att värdera den. Ge mig gärna ett bud så ska jag kolla upp lite bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stamp1s:

@KejN: Kan vara intressant helt klart, har dock svårt att värdera den. Ge mig gärna ett bud så ska jag kolla upp lite bättre.

Samma här, vet inte riktigt vad den skulle vara värd. De flesta kompononenterna är fortfarande bra, men den är inköpt 2017-05. Jag skulle väll tippa på runt 15-20k ändå. Men vet absolut inte.

Permalänk
Medlem

@KejN: Det var ett monster till laptop... Svårt att göra en helt rättvis affär, vill som sagt degradera mig i prestanda motsvarande 10k. Råder dig nästan att kränga din och sen komma tillbaks. Men du gör som du vill såklart. Jag hinner inte sälja förrän v28 hursomhelst. Kan tinga om någon ger ett bud/byte som känns vettigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stamp1s:

@KejN: Det var ett monster till laptop... Svårt att göra en helt rättvis affär, vill som sagt degradera mig i prestanda motsvarande 10k. Råder dig nästan att kränga din och sen komma tillbaks. Men du gör som du vill såklart. Jag hinner inte sälja förrän v28 hursomhelst. Kan tinga om någon ger ett bud/byte som känns vettigt.

Förstår. Det blir ju ingen jättedegradering för din del. Samtidigt är jag sugen på en stationär i den klass som du säljer. För min del är det inte jättebråttom.

Blir det intressant senare, så hör av dig med ett PM.

Tack i alla fall!

Permalänk
Medlem

@stamp1s:
Har ev. en maskin som kan passa för byte (taget ur huvudet)
4790k
asus Z97i (itx)
asus gtx 970 Strix OC
16 GB DDD3
180 520 intel SSD (+ ev Samsung 850 pro 500GB )
Corsair Hydro H100
AOC 27" 1440p (Q2770?)
Corsair Obsidian 250 D

Låter det som något?
Är eg. inte intresserad av tangentbord/mus/hörlurar...

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 3500kr för skärmen om det blir aktuellt.

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem

har en dator som kanske skulle varit intressant att göra ett byta med + lite pengar?

mobo : asus z97
16gb ram
cpu : Intel Core i7-4790K
Cpu kylare : Noctua NH-U14S
GPU 2x :Gigabyte Radeon R9 290 4GB
PSU : Cooler Master Power Supply V1000 1000W 80 PLUS Gold
Chassi: Fractal Design Define R4
120 gb ssd samt 1tb lagringsdisk.

Permalänk
Medlem

Hej,

Om du är intresserad av att byta till laptop (endast din dator, ej kringutrustning eller skärm) så har jag dessa som alternativ:

Asus ROG G752VS +5000kr
17" 120hz Gsync, i7 6700HQ, 32GB ram (2x16GB), 256GB m2 + 1TB hdd, 1070 8GB

MSI GS43VR +6500kr
14", i7 6700HQ, 16GB ram (2x8GB), 256GB m2 + 1TB hdd, 1060 6GB

Permalänk
Medlem

Kolla pm

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för alla bud som kommit in! Datorn har blivit såld!