Permalänk
Medlem

Gigabyte GTX 970 Mini bytes

Hej!

Köpte min kompis GTX 970 Mini som han hade i sin ITX-dator, då jag har ATX kollar jag om någon som ska bygga litet vill byta mot sitt fullstora 970 eller ett bättre grafikkort + pengar från min sida.

Kartong vet jag inte om han har kvar, fick det löst i en antistatpåse iallafall. Kvitto bör finnas, eventuellt kartong. Kollas givetvis upp vid byte Fungerar i varje fall felfritt.

Beroende på tillverkare/kylare på ditt 970 och om kvitto finns kan jag eventuellt lägga en slant emellan, och vid dyrare kort kommer vi givetvis fram till en summa från min del.

Mvh
ODalis

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Försäljning är ej av intresse?

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Skrivet av fogger:

Hej!

Köpte min kompis GTX 970 Mini som han hade i sin ITX-dator, då jag har ATX kollar jag om någon som ska bygga litet vill byta mot sitt fullstora 970 eller ett bättre grafikkort + pengar från min sida.

Kartong vet jag inte om han har kvar, fick det löst i en antistatpåse iallafall. Kvitto bör finnas, eventuellt kartong. Kollas givetvis upp vid byte Fungerar i varje fall felfritt.

Beroende på tillverkare/kylare på ditt 970 och om kvitto finns kan jag eventuellt lägga en slant emellan, och vid dyrare kort kommer vi givetvis fram till en summa från min del.

Mvh
ODalis

Läs hela annonsen här

Kollat eftermarknadskylare? Antar att det är kylning/temp/ljudnivån du tänker på? Kolla ifall du kan köpa något sådant och ifall de passar

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

Hej, bjuder 1350:- plus frakt om du är intresserad av att sälja rent.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rince:

Försäljning är ej av intresse?

Skrivet av tsv:

Hej, bjuder 1350:- plus frakt om du är intresserad av att sälja rent.

Avvaktar lite med försäljning men återkommer till er om det blir aktuellt

Permalänk
Medlem

@Bloodstainer:

Handlar mest om att jag tycker det ser fjuttigt ut då jag har chassi med fönstersida Kortet är förvånansvärt svalt och tyst. Men lite överklockning hade ju inte suttit fel vilket jag helst inte gör med den lilla kylaren!

Tack för tipset, ska kollas upp!

Permalänk

Har ett litet MSI GTX 1050 TI mini. Kräver dessutom ingen extra ström från nätagg om det är av intresse. Isåfall, lägg ett pm så diskuterar vi

Edit : Bortse från detta, jag som är efterbliven o inte kan läsa. My bad.

Permalänk
Skrivet av fogger:

@Bloodstainer:

Handlar mest om att jag tycker det ser fjuttigt ut då jag har chassi med fönstersida Kortet är förvånansvärt svalt och tyst. Men lite överklockning hade ju inte suttit fel vilket jag helst inte gör med den lilla kylaren!

Tack för tipset, ska kollas upp!

https://www.inet.se/produkt/5320496/raijintek-morpheus-ii-hea...

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk

Finns kortet kvar och kan du tänka dig att sälja?