Permalänk
Medlem

PS4 500GB + Tillbehör

Säljes en PS4 500GB med följande tillbehör:
2 Handkontroller
2 Gitarrer (Guitar Hero)
1 Bluetooth Headset
10 spel (se bild)

Perfekta julklappen!

Bud startar på 2000:-.
Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem som helst eller inte alls.

Allt fungerar och är i gott skick.
Inköpt sommaren 2014 på Media Markt, har tyvärr inte kvittot kvar.

Ser helst att köparen hämtar konsollen men kan även skicka ifall köparen står för frakten.

Byte mot ett Nintendo Switch kan vara av intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Fruttyh:

Halloj! Kan du tänka dig att sälja Guitar Hero Live samt gitarrerna separat?

//Dennis

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Medlem

@monster08 Jag skulle helst vilja sälja allt som ett paket.
Avvaktar ett litet tag till.

Permalänk

@Fruttyh: Vad ska du ha för allt utom guitarhero-grejerna? Jag skulle lätt kunna tänka mig att köpa resten om du vill sälja dem till den andra spekulanten.

Permalänk
Medlem

Jag har glömt att skriva igen. Jag hittade det jag sökte på cdon för 235kr så jag passar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Medlem

@Raaavioli Jätte bra fråga. Nu är inte @monster08 intresserad av att köpa längre dock.
Men jag skulle känna tänka mig att sälja det utan guitar hero.
Lägg ett bud?

Permalänk
Skrivet av Fruttyh:

@Raaavioli Jätte bra fråga. Nu är inte @monster08 intresserad av att köpa längre dock.
Men jag skulle känna tänka mig att sälja det utan guitar hero.
Lägg ett bud?

Egentligen är jag bara intresserad av Crash Bandicoot, The Last of Us och kanske Rayman. Bor dessutom utanför Stockholm så har en bit att åka (bensinpengar) för att köpa grejerna. Känns det jobbigt att sälja resten av spelen separat om jag köper några, eller vill du bara slänga med allt? Oavsett hade jag kanske tänkt att bjuda typ 1700-1800 utan GH när jag såg att startbudet låg på 2000 och inga andra bud lagts.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Fruttyh:

@Raaavioli Jätte bra fråga. Nu är inte @monster08 intresserad av att köpa längre dock.
Men jag skulle känna tänka mig att sälja det utan guitar hero.
Lägg ett bud?

Sen är det ju också en äldre modell (2014), så jag vet inte jag. Hur är det med fläktarna? Brummar de igång högt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 1600 utan GH.

Permalänk
Medlem

@Raaavioli Det brummar ingenting, det är väldigt sparsamt använt och i mycket gott skick.
@direktiv Det är noterat även fast startbuden börjar på 2000.

Permalänk

@Fruttyh
Najs, jag bjuder 1800. Skulle kunna ta en sväng till Västerås imorgon om ingen budar oväntat mycket högre än jag tänkt buda, förutsatt att du är hemma.

Edit: Notera att mitt bud gäller utan de spel jag aldrig kommer att spela. Det är bättre att du sparar dem själv och ger till någon närmare polare som skulle vilja ha dem eller säljer dem billigt till någon annan.