Permalänk

Ang. Dreamhack

Hej!

Har ett par frågor till er. @Inet @Elgiganten

1. Kommer ni ha någon kampanj eller liknande med sänkta priser på dator/gaming-utrustning nu innan Dreamhack så man kan köpa och hinna få sina varor Innan Dreamhack som är 1-4 dec i Jönköping?

2. Kommer ni vara på plats på Dreamhack som många andra företag brukar vara med fett prispressade datorrelatarade saker?

Mvh Börje

Permalänk
Medlem

Blackfriday och mellandsrean så slår DH rean så jag hade väntat på den.

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Moderator
Forumledare

@tajtingen *trådar sammanfogade och flyttad*

Dina trådar sammanfogades (och raderades tidigare) då det är förbjudet att skapa mer än en tråd om samma sak. Det beror på att vi tycker att det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade. Om någon skapar mer än en tråd, trycks andras trådar undan snabbare, vilket blir orättvist. Jag hoppas att du har förståelse för detta.

Jag har även redigerat trådstarten och "taggat" inet och Elgiganten så de kan hitta hit

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Elgiganten

Hej,

1. Skulle rekommendera att du tar en titt på black friday som är veckan innan.

2. Det är @Webhallen som har Dreamstore på DH.

Visa signatur
Permalänk

Brukar ofta vara några schyssta erbjudanden i webhallens store, men utbudet är kanske inte fullt så brett som annars. Men gameing fylls det på rätt bra med.

Visa signatur

http://www.solliefoto.se - En hobbyfotografs hem - Datorsystem:
Många, har tappat räkningen....

Permalänk
Inet

@tajtingen:

Hej Börje!

Vi kommer inte köra något DHW-specifik rea, men på Black Friday (24/11) kommer vi köra några sköna erbjudanden. Allt som är på lager då ska vi hinna skicka ut i god tid innan DHW startar.

Tyvärr är vi inte på plats på DH, det är @Webhallen som kör där!

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Webhallen

Tack för mention @Inet och @Elgiganten

Vi roddar butiken och kommer i vanlig ordning ha massor av olika erbjudanden på plats.
Främst fokus är tillbehör (möss, tangentbord och headset) eftersom det är det som by far är mest efterfrågat men vikommer även att ha med oss komponenter och lite allt möjligt. Butiken är ganska stor, cirka 600 kvadrat så vi får plats med en hel del.

Av de produkter som vi har rea på under black friday kommer de att erbjudas till samma eller bättre pris under DH. (I skrivande stund har vi ett enda undantag där som är någon slags gaming-skärm där vi bara kunner komma att ha ett pris på just black friday)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch