Bilder på ditt senaste inköp (2017)

Permalänk
Medlem

Nya ljudet har kommit! Klipsch Moviestar 5.1 paket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Ohh... ser ut att vara i riktigt bra skick med. Hur mycket fick du ge för den?

Lite mer än vad jag egentligen känner mig bekväm med.. 1500 kr. Det roliga är att jag har köpt ännu ett likadant Action Set som förhoppningsvis kommer imorgon, den fick jag ett par hundra kronor billigare

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av OJJE:

Lite mer än vad jag egentligen känner mig bekväm med.. 1500 kr. Det roliga är att jag har köpt ännu ett likadant Action Set som förhoppningsvis kommer imorgon, den fick jag ett par hundra kronor billigare

Ändå rätt humana priser. Inte för att jag är speciellt insatt i priserna men tycker ändå det var bra skick. Synd på den saknade frigolitbiten bara. Nice fyndat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Ändå rätt humana priser. Inte för att jag är speciellt insatt i priserna men tycker ändå det var bra skick. Synd på den saknade frigolitbiten bara. Nice fyndat!

Japp, helt OK pris egentligen, inte varje dag man ser dom till salu direkt. Den där frigoliten har ju en smärre skada, därför köpte jag den andra också, där såg frigoliten vara hel och fräsch så att jag kan bygga ihop en hel och fräsch kartong komplett med allt.

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Köpte mig en fräsig "lego" Stridsvagn-S tillverkad av Cobi, har den i bokhyllan på jobbet.

Permalänk
Medlem

Ett par Focal Listen till min Fiio Kilimanjaro.

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem

Det vattnas i munnen för mig.....

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Permalänk
Medlem

Köpte lite Unifi enheter, en Gateway (sysn inte på bilden) och AP samt Switch.
Bara en till switch kvar sen är hela mitt nätverk Unifi

Visa signatur

Supermicro X9SRI-F | Xeon E5-2690 v2 | 128GB 1600MHz RDIMM | Dell Perc H200 (9211-8i IT) | Windows Server 2016 DataCenter med Hyper-V

Permalänk
Medlem

Fick ÄNTLIGEN dessa figurerna som jag väntat på sen i februari!
Lyckan är total!
(Köpte 2 st för att jag ska ha en i mina skåp och en av dom ska ha en hedersplats på mitt skrivbord!)

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Musikälskare

Helt galet bra ljud för en "relativt" liten peng

- Sennheiser 599
- FiiO E10K Olympus 2 USB DAC
- Andersson HES 3.0 hörlursställ

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Nu när mörkret är här och att båda backljusen dog och ena halvljuset slutade fungera. När jag ändå var i civilisationen.

Så Cloud får lite sällskap.

Dold text
Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Inaktiv

Vart lite nytt på en och samma bild.

TV: Philips Ambilight 65PUS7601
TV bänk: Woodenforge från Mio, plus det stora soffbordet (inte på bild)
PS4 spel:
Crash Bandicoot N-sane trilogy
Destiny 2
Vinyl:
Rob Zombie - Venemous Regenration Vendor
The Prodigy - The Fat of the Land

Permalänk
Medlem

Ännu ett Nintendo 8-bit Action Set!

Man kan aldrig har tillräckligt med dessa!

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OJJE:

Ännu ett Nintendo 8-bit Action Set!

https://i.imgur.com/zFRlrjK.jpg

https://i.imgur.com/8LoCseZ.jpg

Man kan aldrig har tillräckligt med dessa!

Fan vad kul man hade med det där alltså, kunde nöta duck hunt I timmar^^ Och ville man fuska så var det bara att skjuta mot en vit yta för 100% träffar
Kul för dig att samla på dessa!

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Medlem

Blev lite nytt för fiske och fritid igår

Haspellrulle Abu Garcia Revo S 40 + Berkley Triliene XL 0,28 150m

samt ett Abu Garcia Veritas v2 722ml 3-15g haspellspö

Ett Abu Garcia Siesta 4m metspö

Lundhags Avhu Ws fritidsbyxa

HELLY HANSEN
RACING WINTER skaljacka

Haluna fleece jacka

4st olika 12g Reflex spinnare från Abu Garcia

Adidas Terrex Fast X Mid GTX hikingkänga

Samt ett POWER BAIT Spö- & Rullfodral 8'

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 3900XT | Sapphire Pro Duo | Asus Prime X370-Pro | Asus BW-16D1HT | Corsair Vengeance LPX 3600MHz 2x8gb | Intel 600P 256GB | Intel 540 240GB | 2 x WD Blue SSD 500GB | EVGA Supernova G3 1000W | Noctua NH-DH14 | Dell Ultrasharp U3415w 34" | Corsair Obsidian 750D Airflow | Logitech Z-680 | Logitech G19 | Logitech MX518 | QPAD CT Medium Black | Win 10 Home |
*Det är synd om människorna* Strindberg

Permalänk
Medlem

Skickar troligtvis tillbaka musen dock.

Permalänk
Medlem

Nya hörlursprylar. Sennheiser HD600, Hegel HD11 samt Feliks Audio Espressivo. Låter bra!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lite mer retro

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vinylens:

Blev lite nytt till köket
http://i.imgur.com/ZCWDiiB.jpg
Glaset håller jag på att testa vist man känner kolsyran bättre men smaken vet jag inte riktigt men kan vara jag som är dålig på att känna sådant.
Skärbrädorna blir säkert senare i veckan eller nåt att testa blir skönt att byta ut några gamla.

Vad är det för glas? Vad gör det speciellt egentligen? XD

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Vad är det för glas? Vad gör det speciellt egentligen? XD

Du ser väl att det är ett Coca Cola-glas? Du vet som t.ex. vinglas när man dricker vin.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fantomsmurfen:

Du ser väl att det är ett Coca Cola-glas? Du vet som t.ex. vinglas när man dricker vin.

Jo men killen snackar ju som om det gjorde cola till flytande guld eller något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Jo men killen snackar ju som om det gjorde cola till flytande guld eller något?

Det är exakt vad dom gör, har 4 likadana hemma i skåpet.

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • G.Skill Flare X • Zotac RTX 3080 12gb
🖥 ⇢ Acer Predator XB271HU
⌨️ ⇢ Mekanisk Fjell & Frog Mini
🖱 ⇢ MX Master 3S • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • DT 700 Pro X • Schiit stack

Permalänk
Medlem

Lite nya flugor är aldrig fel

Permalänk
Medlem

Efter många om och men köpte jag ändå en Dell S2716DG. Hyfsat nöjd med den, varit tvungen att spendera ganska mycket tid på att ställa in färgerna och så pga TN-panelen, samt slåss med Nvidia Control Panel som vill resetta dem varje gång man startar om datorn, men tror jag fått koll på det nu och är nöjd med bildkvalitén. Det är värt besväret för att skärmen inte ska skrika "1337 gamer" som Acer Predator skärmarna o liknande. (Protip: gå inte tillbaka till en skärm utan G-Sync efter att du haft en, det går inte.)

Sen så köpte jag också nya fälgar och däck till vintern. De jag fick med bilen var ganska så risiga - de hade kanske gått att ha en vinter till men tänkte att jag köper nya så slipper jag oroa mig.

Beställde dem från Bythjul.com, var väldigt smidigt. Hoppas de passar också, men de tror jag de ska göra. De ser ut att göra det iaf.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av lambdan:

Beställde dem från Bythjul.com, var väldigt smidigt. Hoppas de passar också, men de tror jag de ska göra. De ser ut att göra det iaf.

Jag gissar att du menar utseendemässigt annars vore det ganska dumt att beställa hjul som eventuellt inte passar. Trevligt dock med folk som är förberedda för vinterna och ute i god tid även om jag själv bojkottar Nokian p.g.a. deras testfusk. Det är möjligt att de ändå är 'bäst i test' men det finns gott om likvärdiga alternativ och jag tycker inte att ett företag som kör med fulspel förtjänar mina (eller någon annans för den delen) pengar.

För er som inte känner till det så uppdagades det för något år sen att Nokian skickade ut modifierade däck till olika testcenter som alltså hade betydligt bättre egenskaper än de däck som fanns att köpa i handeln. De erkände fusket (om än inte uttryckligen) och bad om ursäkt när de blev påkomna, annars hade de med 100% sannolikhet fortfarande skickat ut dopade testprodukter.

Dold text
Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Jag gissar att du menar utseendemässigt annars vore det ganska dumt att beställa hjul som eventuellt inte passar. Trevligt dock med folk som är förberedda för vinterna och ute i god tid även om jag själv bojkottar Nokian p.g.a. deras testfusk. Det är möjligt att de ändå är 'bäst i test' men det finns gott om likvärdiga alternativ och jag tycker inte att ett företag som kör med fulspel förtjänar mina (eller någon annans för den delen) pengar.

För er som inte känner till det så uppdagades det för något år sen att Nokian skickade ut modifierade däck till olika testcenter som alltså hade betydligt bättre egenskaper än de däck som fanns att köpa i handeln. De erkände fusket (om än inte uttryckligen) och bad om ursäkt när de blev påkomna, annars hade de med 100% sannolikhet fortfarande skickat ut dopade testprodukter.

Dold text

Läste också om det där, men de flesta här uppe i min krets kör Hakka däck så jag körde på deras rekommendationer. Men vi lär väl märka

Och nä jag menade inte utseendemässigt, utan mer att de går att montera på bilen och så. Bythjul har dock passningsgaranti och man skriver in sitt reg nr så de kollar vad som passar, så tror det borde vara OK!

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Blev en Schiit Magni 2U & Modi 2U stack

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Sub-uppgradering SVS SB16-Ultra
16" element, 1500W, 5000W peak, 55kg

Visa signatur

🖥 i9-13900K | RTX 4090 | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | G.Skill 32GB | Seasonic 850W | Acer Predator X34S