League of legends konto [intressekoll]

Permalänk

League of legends konto [intressekoll]

Har helt lagt av med att spela League of Legends så tänkte se om det fanns något intresse för mitt konto. Föredrar frågor/eventuella erbjudanden i tråden så allt är öppet för alla att se, tack på förhand

Level 30 | Silver 2 på Eu West (58 lp), guldram från förra säsongen.
Champions: 131st, alla fram till idag.
Mastery level 7 med Nasus och Singed.
Mastery Level 6 med Tryndamere och Twitch.
Skins: 304st, se bild via dropbox
Innehåller över 40st legendary skins som inte säljs längre.

84st summoner icons

Runepages: 20st
Runor: Alla tier 3 runorna
RP: 102
IP: 13983

Hextech crafting:
2st kistor och 0 nycklar
2st gemstone
Mastery 6 token till Shyvana, Teemo och Malzahar.
1310 blå essence
775 gul essence
72st olika championshards
12st skin shards varav 2 är skins som redan finns på kontot
Haunting wardskin shard

OBS: OM jag bestämmer mig för att sälja så kommer jag använda 13000IP för att ändra spelnamnet innan försäljning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Microsoft är inte dumma.
De mer eller mindre tvingar på en ett dåligt operativsystem för att de sen ska kunna suga ut ännu mer pengar ifrån ens fickor genom att en "tekniker" ska kolla på problemet som de själva har skapat...

Permalänk
Medlem

Antar att du vill ha en hel del för konto, men hur mycket snackar vi om?

Visa signatur

7800x3D | 7900 XTX | Custom loop | Samsung Neo G7 | Razer Deathadder Pro v3 | Razer Huntsman | Sennheiser HD 660S | Hifiman Arya Stealth | Denafrips Ares II | Drop THX AAA 789 | Macbook Pro 13" Retina för studier

Permalänk

@MexxII: Jo det finns en minussiffra som jag aldrig kommer gå under då det enligt mig finns mycket saker, även mycket unika saker som är svårt/omöjligt att få tag på samtidigt som det från andra hållet är ett "färdigt" konto som inte har så mycket kvar att samla på sig då jag redan har alla champions och runor t.ex vilket gör att det kanske är väldigt smal marknad av intresserade köpare.

Samtidigt har jag ingen brådska att bli av med kontot, och kontot lär inte försvinna någonstans. Jag är helt enkelt mest intresserad av att veta vad folk är villiga att erbjuda för det, skulle jag känna att jag aldrig når upp till målet så kommer jag troligen slänga upp kontot på Storbritanniens eBay sida när annonstiden går ut här på sweclockers.

Visa signatur

Microsoft är inte dumma.
De mer eller mindre tvingar på en ett dåligt operativsystem för att de sen ska kunna suga ut ännu mer pengar ifrån ens fickor genom att en "tekniker" ska kolla på problemet som de själva har skapat...