Bilder på ditt senaste inköp (2015)

Permalänk
Medlem

Köpte armbandet till mig själv, silver och tenn tråd, riktigt läder.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

Renskinn? Kanske inte är samma tillverkare, men påminner lite om det http://wennberg.com säljer.

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Afrasbaba:

Renskinn? Kanske inte är samma tillverkare, men påminner lite om det http://wennberg.com säljer.

Kan stämma vet ej märket, men något liknande verkar det vara.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

En månad gammal EVGA, 980 (ej ti).. Köpte den i fyndhörnan för 4k då kartongen var skadad och öppnad..
Bra deal med 5års garanti ^^

Visa signatur

CPU: 5600x
GPU: 3080
RAM: 32GB

Sluta gömma din identitet, skaffa en till istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prodigys:

Nya högtalare till datorn, en vanlig 33cl som storleksjämförelse. Nu ska jag bara få hem volymkontrollen och kablarna så att jag kan börja använda dom.
http://i.imgur.com/fDe7NEG.jpg

Det har varit plågsamt att sitta med högtalarna en hel helg utan att kunna använda dom men nu låter det fantastiskt bra här hemma.

Permalänk
Medlem

Och idag kom det ytterligare 2 figurer
Fick äntligen tag på denna.

Börjar äntligen se ett slut på just denna serien! "Bara" 7 figurer kvar så är den komplett.

Blir snart att göra en resa till Ikea för att köpa ytterligare ett vitrinskåp känner jag....

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Make.Sense:

Kortet fungerar riktigt bra! Första gången jag kunnat vrida upp till och med AA och AF på max i något modernt spel och fortfarande ligga stabilt på 60FPS. Presterar riktigt bra, ett stort lyft från mitt GTX 670. Det går även tystare än mitt gamla kort. Temperaturer har jag inte undersökt ännu, men kortet går tyst och luften som kommer ut ur lådan är inte särskilt varm . Jag är helt klart nöjd med kortet!
Gav 3190:- för det, helt klart en hel del prestanda för pengarna.

För att vara mitt första ATI/AMD-kort någonsin så är jag positivt överraskad.

Vad för 670 hade du innan? Sitter själv på 670 kort, så kan vara kul att veta.

Skrivet av Flutters:

Och idag kom det ytterligare 2 figurer
Fick äntligen tag på denna.
http://i.imgur.com/ZjlCgKL.jpg

Börjar äntligen se ett slut på just denna serien! "Bara" 7 figurer kvar så är den komplett.
http://i.imgur.com/ifov6Jt.jpg

Blir snart att göra en resa till Ikea för att köpa ytterligare ett vitrinskåp känner jag....

IKEA? Du ska väl ha ett finare skåp för dessa figurer?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Inte idag, men för 8 dagar sedan.

Fick dessutom hem detta i fredags, säga vad man vill men jag tycker det är bra.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Har velat pröva detta ett bra tag men tekniken har ej känts mogen nog, nu slog jag äntligen till på en Neato Robotics BotVac.

Hur fungerar den då, jodå, jag är väldigt positivt överraskad, hade inga större förväntningar utan var inställd på att pröva den enbart, men den sopar rent hus!

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Vad för 670 hade du innan? Sitter själv på 670 kort, så kan vara kul att veta.

IKEA? Du ska väl ha ett finare skåp för dessa figurer?

Hade ett EVGA GTX 670 med referenskylare. Väldigt bra kort överlag måste jag säga. Jag tycker det 670-kortet går tyst också och jag har aldrig besvärats av ljudnivån, trots att det bara kyls av en liten radialfläkt, men med det sagt har jag märkt att datorn blivit ännu tystare nu.
Det som jag trodde var sus från mina "tysta" fläktar har jag nu insett var grafikkortet.

Har dock inte stresstestat mitt nya kort ännu, kanske låter det som en dammsugare när det kommer upp lite i temperatur?

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

AMD R7 1700X | Gigabyte Aorus AX370 Gaming K7 | Zotac 1070Ti Mini 8GB | 16GB Corsair Vengeance DDR4 @ 3000MHz | Seasonic Prime 650W Platinum | NZXT Elite S340

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Har velat pröva detta ett bra tag men tekniken har ej känts mogen nog, nu slog jag äntligen till på en Neato Robotics BotVac.

Hur fungerar den då, jodå, jag är väldigt positivt överraskad, hade inga större förväntningar utan var inställd på att pröva den enbart, men den sopar rent hus!

http://autovacbot.com/wp-content/uploads/2015/06/neato-botvac-85-unboxing.jpg

Robotdammsugare?

Har du hund?

Skrivet av Make.Sense:

Hade ett EVGA GTX 670 med referenskylare. Väldigt bra kort överlag måste jag säga. Jag tycker det 670-kortet går tyst också och jag har aldrig besvärats av ljudnivån, trots att det bara kyls av en liten radialfläkt, men med det sagt har jag märkt att datorn blivit ännu tystare nu.
Det som jag trodde var sus från mina "tysta" fläktar har jag nu insett var grafikkortet.

Har dock inte stresstestat mitt nya kort ännu, kanske låter det som en dammsugare när det kommer upp lite i temperatur?

Kan förstå att det blir tystare, sett den sågas rätt hårt i recensioner. Kör med windforce, helt okej kort.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Har velat pröva detta ett bra tag men tekniken har ej känts mogen nog, nu slog jag äntligen till på en Neato Robotics BotVac.

Hur fungerar den då, jodå, jag är väldigt positivt överraskad, hade inga större förväntningar utan var inställd på att pröva den enbart, men den sopar rent hus!

http://autovacbot.com/wp-content/uploads/2015/06/neato-botvac-85-unboxing.jpg

Har själv haft en signature pro i 4 månader, och så jävla nöjd är jag

Permalänk
Medlem

Har ingen bild ännu då bilen inte är klar att levereras från Möller ännu, men det senaste var en VW TOURAN140TSI -2015

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Robotdammsugare?

Har du hund?

Ja, en robotdammsugare haha, latheten saknar gränser.

Jag har tyvärr ingen hund, men vad jag har läst och sett så bör den kunna hantera den relativt bra. Lustiga är, att precis när jag hade köpt den så var huset nystädat, dammsugit osv. Jag kör en testrunda med den, och den sopade upp en absurd mängd skräp trots att vi precis hade städat, jag blev förvånad och helt såld där och då. Sen dess kör den sina rutinmässiga rundor när jag är på jobbet, golvet är alltid snuskigt rent.

@Tompanhuhu Tittade på den med, verkar i princip vara samma produkt som BotVac, blev denna för Signature Pro vad slut i lager. Grymt härliga små robotar, kan inte låta bli att älska dem när dom åker runt och dammsuger haha.

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Har inte T4:an en 1.9 liters motor? Har för mig det iaf. Brorsan köpte en sådan -99.

Är en FAS 2 så istället för 165hk så har den 200 och 2.0 istället för 1.9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Ja, en robotdammsugare haha, latheten saknar gränser.

Jag har tyvärr ingen hund, men vad jag har läst och sett så bör den kunna hantera den relativt bra. Lustiga är, att precis när jag hade köpt den så var huset nystädat, dammsugit osv. Jag kör en testrunda med den, och den sopade upp en absurd mängd skräp trots att vi precis hade städat, jag blev förvånad och helt såld där och då. Sen dess kör den sina rutinmässiga rundor när jag är på jobbet, golvet är alltid snuskigt rent.

@Tompanhuhu Tittade på den med, verkar i princip vara samma produkt som BotVac, blev denna för Signature Pro vad slut i lager. Grymt härliga små robotar, kan inte låta bli att älska dem när dom åker runt och dammsuger haha.

Snarare var glad för det Vissa har haft oturen att hunden inte orkat hålla sig så den skitit mitt på golvet (gissa vad robotdammsugaren gjorde). Rätt kul eller snarare rätt äckligt klipp som jag såg (vet inte om jag kan hitta den så du får beskåda eller det kanske du vill undvika). Kan säga att det inte blev renare golv.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

IKEA? Du ska väl ha ett finare skåp för dessa figurer?

Tycker själv att ikeas vitrinskåp ser riktigt bra ut för priset man betalar Lagt en bild i spoilern hur det ser ut.

Dold text
Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Tycker själv att ikeas vitrinskåp ser riktigt bra ut för priset man betalar Lagt en bild i spoilern hur det ser ut.

Menade att dina dyra figurer självklart ska ha ett dyrt skåp Men var med glimten i ögat, skåpen ser helt okej ut, men skulle inte vilja damma hos dig.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Snarare var glad för det Vissa har haft oturen att hunden inte orkat hålla sig så den skitit mitt på golvet (gissa vad robotdammsugaren gjorde). Rätt kul eller snarare rätt äckligt klipp som jag såg (vet inte om jag kan hitta den så du får beskåda eller det kanske du vill undvika). Kan säga att det inte blev renare golv.

Jag har hund och det är riktigt skönt att äntligen ha fräsha mattor igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Ja, en robotdammsugare haha, latheten saknar gränser.

Jag har tyvärr ingen hund, men vad jag har läst och sett så bör den kunna hantera den relativt bra. Lustiga är, att precis när jag hade köpt den så var huset nystädat, dammsugit osv. Jag kör en testrunda med den, och den sopade upp en absurd mängd skräp trots att vi precis hade städat, jag blev förvånad och helt såld där och då. Sen dess kör den sina rutinmässiga rundor när jag är på jobbet, golvet är alltid snuskigt rent.

@Tompanhuhu Tittade på den med, verkar i princip vara samma produkt som BotVac, blev denna för Signature Pro vad slut i lager. Grymt härliga små robotar, kan inte låta bli att älska dem när dom åker runt och dammsuger haha.

Min premiär runda var snarlik och blev riktigt imponerad!
Något högljud, men bara att dammsuga när man är borta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Menade att dina dyra figurer självklart ska ha ett dyrt skåp Men var med glimten i ögat, skåpen ser helt okej ut, men skulle inte vilja damma hos dig.

Ja då, jag tar inte illa upp Alla har sina åsikter!
Damm är faktiskt inget större problem, eftersom jag gör det varje helg så blir det inte så mycket damm att ta hand om

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tompanhuhu:

Jag har hund och det är riktigt skönt att äntligen ha fräsha mattor igen

Jo, var inte så jag menade, utan om någon får för sig att golvet är en toalett eller inte kan hålla sig djur/människa blir inte så fräscht om dammsugaren sen sprider ut detta:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av tazk3n:

Är en FAS 2 så istället för 165hk så har den 200 och 2.0 istället för 1.9

Det är 2.0t som hade 160hk som fick effekt höjd till 165hk som fas 2:a.
t4an har alltid haft 200hk.

Edit* 2.0t låg även hela tiden på samma volym.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Jo, var inte så jag menade, utan om någon får för sig att golvet är en toalett eller inte kan hålla sig djur/människa blir inte så fräscht om dammsugaren sen sprider ut detta:)

Lösningen är sannolikt att ta bättre hand om sina djur ; )

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Skrivet av Aeig:

Ja, en robotdammsugare haha, latheten saknar gränser.

Jag har tyvärr ingen hund, men vad jag har läst och sett så bör den kunna hantera den relativt bra. Lustiga är, att precis när jag hade köpt den så var huset nystädat, dammsugit osv. Jag kör en testrunda med den, och den sopade upp en absurd mängd skräp trots att vi precis hade städat, jag blev förvånad och helt såld där och då. Sen dess kör den sina rutinmässiga rundor när jag är på jobbet, golvet är alltid snuskigt rent.

@Tompanhuhu Tittade på den med, verkar i princip vara samma produkt som BotVac, blev denna för Signature Pro vad slut i lager. Grymt härliga små robotar, kan inte låta bli att älska dem när dom åker runt och dammsuger haha.

Hur klarar den trösklar och andra kanter? Som boende i ett 70-talshus har jag inte ens vågat fundera på en robotdammsugare...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SirMacke:

Inte idag, men för 8 dagar sedan.

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/11412042_379002538964164_5991069904171222673_o.jpg

Fick dessutom hem detta i fredags, säga vad man vill men jag tycker det är bra.

http://i.imgur.com/Rtvz5Ty.jpg

Får man fråga vad för tangentbord det där är? Och hur du fick telefonen att stå så där. Finns det någon ställning för telefonen i tangentbordet?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Får man fråga vad för tangentbord det där är? Och hur du fick telefonen att stå så där. Finns det någon ställning för telefonen i tangentbordet?

Logitech G910, har ett ställ för telefonen där.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

@gaminggirl Föräldrarna mina har en något äldre modell än den dammsugaren som länkades tidigare, dvs en från Neato. den klarar höga trösklar galant, exakta mått har jag inte. Ser den ett hinder, t ex en högre tröskel så bumpar den först in i den lätt för att sen backa och ta språng Annars brukar deras köra längs med tröskeln så den får ett hjul på vardera sida för att sedan ta sig upp.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Ska föreviga sista semesterhelgen för sommaren med lite sovjetisk ingenjörskonst .

Permalänk
Medlem

Nytt "styrsystem" = DJI Naza v2

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman