Permalänk
Medlem
Skrivet av Knashatt:

Defender of the crown

Rätt!

Permalänk
Medlem

Ja då får vi se om denna inte är allt för lätt...

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

haha jösses navy seals ?

vad jag tjatade på min kusin att han skulle skippa navy seals och börja spela duke nukem ist hahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av idkfa:

haha jösses navy seals ?

vad jag tjatade på min kusin att han skulle skippa navy seals och börja spela duke nukem ist hahaha

Japp, helt rätt. Det är Navy Seala!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knashatt:

Defender of the crown

Jepp, till C64 måste det vara antar jag?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Jepp, till C64 måste det vara antar jag?

??? Jag har redan fått svar om spelet av den som lagt upp bilden från början... Det är därför det ligger en ny bild ute av mig som redan är besvarad på...

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knashatt:

??? Jag har redan fått svar om spelet av den som lagt upp bilden från början... Det är därför det ligger en ny bild ute av mig som redan är besvarad på...

Jag var lite sen - jag såg inte att det kommit en massa mer emellan
Då är det ju Idkfa:s tur!

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Har ju gått över 24h sen rätt svar gavs, så någon annan får ladda upp en ny bild.

Permalänk

@m4gnify:

Permalänk
Medlem

hahaha. Dan Dolme.

Svarar från mobilen, någon annan får gärna lägga upp.

Permalänk
Skrivet av Gudarn:

hahaha. Dan Dolme.

Svarar från mobilen, någon annan får gärna lägga upp.

Permalänk
Medlem

Cyberdogs!

Svarar från mobilen, någon annan får gärna lägga upp.

Permalänk
Medlem

Då kör jag vidare:

Permalänk
Medlem

Jezzball. (kom inte på namnet/stavningen så fuskade faktiskt lite.. googlade jazz ball game

Kör vidare på Windows-temat:

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cheewie:

Jezzball. (kom inte på namnet/stavningen så fuskade faktiskt lite.. googlade jazz ball game

Kör vidare på Windows-temat:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/238721/lalala.gif

Bow & Arrow

Permalänk
Medlem
Permalänk

Moonstone.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av marcusnns:

Moonstone.

Jepp

Permalänk
Medlem

Gud, detta var svårare än jag trodde!

Permalänk
Medlem

Slänger in en ny:

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Arkanoid DX?

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Arkanoid DX?

Nej, tyvärr är det fel.

Edit: Vid snäppet närmare titt, kanske det är så att det har mer än ett namn?

Edit 2: Nej, jag tror jag har rätt "Arkanoid DX" är fel, däremot är spelet baserat på Arkanoid men har ett annat namn.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Zicsoen:

Nej, tyvärr är det fel.

Edit: Vid snäppet närmare titt, kanske det är så att det har mer än ett namn?

Edit 2: Nej, jag tror jag har rätt "Arkanoid DX" är fel, däremot är spelet baserat på Arkanoid men har ett annat namn.

Hmm kan det vara DX Ball då? För mig det var något med DX i alla fall.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Hmm kan det vara DX Ball då? För mig det var något med DX i alla fall.

Det stämmer mycket bättre

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Zicsoen:

Det stämmer mycket bättre

I knew it! Jamen då tar jag nästa då. En gammal favorit

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem

Inte för att döda tråden men 110 sidor, borde vi inte nänmt alla spel som finns ?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

I knew it! Jamen då tar jag nästa då. En gammal favorit

http://i.imgur.com/qz90anT.png

Threshold till C64, diggar när "Mother" kommer efter banorna :).

Tämligen säker på att jag har rätt så här kommer en ny:

Jag tyckte det var svårt och skrämmande när jag var yngre, kommer ihåg bilen ifrån fodralet än idag!

Edit: Spelet kom 1995, och fanns till både 3DO och PC.

Permalänk
Medlem

jag trodde först Rise of the Triads men det verkar inte stämma när jag kolla efter.. 24h regeln så postar en ny.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Mirage:

jag trodde först Rise of the Triads men det verkar inte stämma när jag kolla efter.. 24h regeln så postar en ny.

http://i58.tinypic.com/2nm0sxc.png

Den var lätt du! Bruce Lee till c64

Då kör vi vidare på nästa...

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av ^Muck^:

Tämligen säker på att jag har rätt så här kommer en ny:
http://i.imgur.com/jkf6pq1.jpg
Jag tyckte det var svårt och skrämmande när jag var yngre, kommer ihåg bilen ifrån fodralet än idag!

Edit: Spelet kom 1995, och fanns till både 3DO och PC.

Den här är jag riktigt nyfiken på vad den är, hoppas vi får veta

...

Men Deeyay:s bild gäller!
Det var en ful shooter!
Nyfiken på den också... Tror inte jag spelat det.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.