3D skrivare tjänst. Helst i Stockholm område

Permalänk
Medlem

3D skrivare tjänst. Helst i Stockholm område

Hej moddare
Hoppas jag inte stöka till för mycket på forumet
Ja letar efter en 3D skrivare tjänst som kan gör små dela till mitt Thermaltake Core P3 TG PRO chassi
Jag har laddat ned filen från Thermaltkes mod sida och behöver sakerna utskrivna för en slant såklart

Finns det?

Darrenj

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Hej moddare
Hoppas jag inte stöka till för mycket på forumet
Ja letar efter en 3D skrivare tjänst som kan gör små dela till mitt Thermaltake Core P3 TG PRO chassi
Jag har laddat ned filen från Thermaltkes mod sida och behöver sakerna utskrivna för en slant såklart

Finns det?

Darrenj

Tja! Hittade du något företag som printar ut 3d modeller? Är själv nu på jakt efter någon som kan printa ut en del till datorn.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Skrivet av darrenj:

Hej moddare
Hoppas jag inte stöka till för mycket på forumet
Ja letar efter en 3D skrivare tjänst som kan gör små dela till mitt Thermaltake Core P3 TG PRO chassi
Jag har laddat ned filen från Thermaltkes mod sida och behöver sakerna utskrivna för en slant såklart

Finns det?

Darrenj

Skrivet av FireFox:

Tja! Hittade du något företag som printar ut 3d modeller? Är själv nu på jakt efter någon som kan printa ut en del till datorn.

Säg till om ni vill ha hjälp att skriva ut.
Nu låter det som smådelar (lite plast) så det dyraste blir väl nästan frakten.
Jag kan skriva ut i PLA, PETG, PETG+kolfiber, Nylon+kolfiber om det kan vara intressant så skicka ett PM.