SpelButiken.se + CD-Nyckel = Har ni fått?

Permalänk

SpelButiken.se + CD-Nyckel = Har ni fått?

Har läst att visa har fått den redan, och då efter en beställning för några dagar sedan.

Jag gjorde min order i September; har inte fått den ännu...

Någon?

Visa signatur

Intel i7-3770k @ 4.5 GHz HT ON (Antec Kuhler H20 920) | ASUS P8Z68-V/GEN 3 (Socket 1155) | Corsair 8.00 GB Dual-Channel DDR3 1600MHz (8-8-8-24-2T) | ASUS GTX 580 DirectCU II | Corsair 900W PSU | Corsair SSD | 120 GB Western Digital 1TB HD | WINDOWS 7 64-bit Home Premium | LCD BENQ G2420HD 1080p @ 75Hz

Permalänk

Det släpps den 31:a så du borde alltså därför få det den 31:a, det står ju till och med på produktsidan.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Medlem

Beställde en igår, BF4 med china rising. Fick keyn idag och har förladdat spelet Gjorde en ny beställning på premium nu ikväll också, hoppas på nyckeln imorgon!

Visa signatur

| ASUS ROG G750JM bytes mot 120hz laptop

Permalänk
Medlem

Beställde min klockan 21:30 idag, så förhoppningsvis får jag den imorgon, ts du borde kanske skriva/ringa support då och fråga vad som hänt med din order.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MagmaDawg:

Har läst att visa har fått den redan, och då efter en beställning för några dagar sedan.

Jag gjorde min order i September; har inte fått den ännu...

Någon?

Beställde idag och har inte fått något än...

Visa signatur

Windows 8: |CPU: Intel 3770k @ 4,2 Ghz | GPU: Gigabyte GTX 770 OC | Mod: MSI Z77A-GD65 | Minne: Corsair 8GB 1600Mhz | PSU: OCZ 600W | Chassi: Nanoxia Deep Silence 1 | SSD: Samsung 830 128gb | HDD: 2 TB Seagate |
Apple: |Iphone 4 32gb|Mac mini (mid 2011)

Permalänk

Jorå, jag är inte orolig, bara lite frustrerad över att vissa som beställt dom senaste dagarna har fått sin, och vi som beställde för ett bra tag sedan har inte fått, etc.

Ja, ja...

Visa signatur

Intel i7-3770k @ 4.5 GHz HT ON (Antec Kuhler H20 920) | ASUS P8Z68-V/GEN 3 (Socket 1155) | Corsair 8.00 GB Dual-Channel DDR3 1600MHz (8-8-8-24-2T) | ASUS GTX 580 DirectCU II | Corsair 900W PSU | Corsair SSD | 120 GB Western Digital 1TB HD | WINDOWS 7 64-bit Home Premium | LCD BENQ G2420HD 1080p @ 75Hz

Permalänk

Jag beställde igår kväll och fick min nyckel idag kl 11 så allt är förladdat o installerat! Blir uppesittarkväll imorgon då

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

Beställde BF4 utan China (köpte ändå premium och så var den billigare just då) men ingen nyckel än.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Jag fick min igår vid halv 12. Beställde inkl. China Rising.

Visa signatur

Cpu: AMD 7800X3D + Noctua NH-U14S | Mobo: ASUS TUF B650M-Plus WIFI | Ram: G.Skill Flare X5 DDR5 6000MHz 32GB | Gpu: Gigabyte RTX 2070 Super | Ssd: Kingston A2000 1TB, Crucial MX500 2TB | Psu: Corsair AX 760W | Case: Fractal Design Define Mini C | Monitors: Dell Alienware AW2723DF, Acer Predator XB271HU

Permalänk

Snackade med SpelButiken idag, och dom säger att dom skickar ut CD-keysen för ett spel i taget. Med andra ord:

- först skickas DELUXE EDITION UT, fysiska spel och CD-keys.
- sedan grundspels-utgåvan, fysiska spel och CD-keys.
- PREMIUM är minst prioritering, eftersom PREMIUM content inte finns tillgängligt ännu.

Jag förmodar att dom prioriterar spel som ska fraktas, eftersom det måste klaffa och tajma för leverans den 31:a. CD-keysen är ju bara mejl, så det tar ju sekunder eller minuter, typ.

CD-keys kan ju faktiskt komma på morgonen den 31:a, utan problem, och jag kan inte tänka mig att vi i Sverige skulle ha problem med att tanka ner spelet på en timma eller två; förmodligen snabbare för vissa.

CD-keys borde komma idag, eller i morgon bitti, senast, sa dom i kundtjänst.

DELUXE EDITION har ju redan börjat skickas ut.

Visa signatur

Intel i7-3770k @ 4.5 GHz HT ON (Antec Kuhler H20 920) | ASUS P8Z68-V/GEN 3 (Socket 1155) | Corsair 8.00 GB Dual-Channel DDR3 1600MHz (8-8-8-24-2T) | ASUS GTX 580 DirectCU II | Corsair 900W PSU | Corsair SSD | 120 GB Western Digital 1TB HD | WINDOWS 7 64-bit Home Premium | LCD BENQ G2420HD 1080p @ 75Hz

Permalänk
Medlem

Jag fick min idag.

Permalänk
Medlem

Jag fick min idag. Beställde igår. Min hamnade bland skräpmailen i min gmail. Så se till att kolla den också!

Permalänk
Skrivet av MagmaDawg:

Snackade med SpelButiken idag, och dom säger att dom skickar ut CD-keysen för ett spel i taget. Med andra ord:

- först skickas DELUXE EDITION UT, fysiska spel och CD-keys.
- sedan grundspels-utgåvan, fysiska spel och CD-keys.
- PREMIUM är minst prioritering, eftersom PREMIUM content inte finns tillgängligt ännu.

Jag förmodar att dom prioriterar spel som ska fraktas, eftersom det måste klaffa och tajma för leverans den 31:a. CD-keysen är ju bara mejl, så det tar ju sekunder eller minuter, typ.

CD-keys kan ju faktiskt komma på morgonen den 31:a, utan problem, och jag kan inte tänka mig att vi i Sverige skulle ha problem med att tanka ner spelet på en timma eller två; förmodligen snabbare för vissa.

CD-keys borde komma idag, eller i morgon bitti, senast, sa dom i kundtjänst.

DELUXE EDITION har ju redan börjat skickas ut.

Kolla i skräp-post hamnar ofta där när det är från spelbutiken. ingen aning om varför

Visa signatur

Hej...

Permalänk
Skrivet av Forren142:

Kolla i skräp-post hamnar ofta där när det är från spelbutiken. ingen aning om varför

Inget där. Mitt konto på SpelButiken säger att ordern inte är behandlat ännu, så inget mejl har blivit bortkastat.

Visa signatur

Intel i7-3770k @ 4.5 GHz HT ON (Antec Kuhler H20 920) | ASUS P8Z68-V/GEN 3 (Socket 1155) | Corsair 8.00 GB Dual-Channel DDR3 1600MHz (8-8-8-24-2T) | ASUS GTX 580 DirectCU II | Corsair 900W PSU | Corsair SSD | 120 GB Western Digital 1TB HD | WINDOWS 7 64-bit Home Premium | LCD BENQ G2420HD 1080p @ 75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av MagmaDawg:

Inget där. Mitt konto på SpelButiken säger att ordern inte är behandlat ännu, så inget mejl har blivit bortkastat.

Då får du nog spelnyckeln imorgon.

Permalänk

Jag fick min nyckel på förmiddagen igår, jag gjorde min beställning för ungefär en vecka sen.

Permalänk

Beställde min för ca 1 timme sen, varför har alla så extremt bråttom egentligen?

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MagmaDawg:

Snackade med SpelButiken idag, och dom säger att dom skickar ut CD-keysen för ett spel i taget. Med andra ord:

- först skickas DELUXE EDITION UT, fysiska spel och CD-keys.
- sedan grundspels-utgåvan, fysiska spel och CD-keys.
- PREMIUM är minst prioritering, eftersom PREMIUM content inte finns tillgängligt ännu.

Jag förmodar att dom prioriterar spel som ska fraktas, eftersom det måste klaffa och tajma för leverans den 31:a. CD-keysen är ju bara mejl, så det tar ju sekunder eller minuter, typ.

CD-keys kan ju faktiskt komma på morgonen den 31:a, utan problem, och jag kan inte tänka mig att vi i Sverige skulle ha problem med att tanka ner spelet på en timma eller två; förmodligen snabbare för vissa.

CD-keys borde komma idag, eller i morgon bitti, senast, sa dom i kundtjänst.

DELUXE EDITION har ju redan börjat skickas ut.

stämmer inte, jag har bokat deluxe edtition och jag har fortfarande ingen kod, det är ju dock andra i den här tråden utan deluxe som redan fått sina koder, lite konstig prioritering hos spelbutiken

Permalänk

Jag beställde min igår vid 12 tiden, fick den idag för nån timme sedan.

OBS. köpte Code via email

Permalänk
Medlem

Jag gjorde exakt likadant som rasmusplus, samma tidpunkter också haha=)

Permalänk
Medlem

Beställde klockan 10 igår kväll, fick koden 12 idag.

Visa signatur

Dator:Ryzen 7 3700X | MSI GTX 1080 | ASUS X570-F | Supernova G2 750W | Samsung 840 EVO 250GB & 500GB | Fractal Design Meshify Compact | Noctua D15S Chromax
Ljud: Beyerdynamic DT990 Pro 250Ω | Schiit Modi | Fiio E09k | Argon 7460.

Permalänk
Medlem

Beställde 3 oktober från Finlands motsvarighet till Spebutiken och har inte fått någon nyckel ännu.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Igår morse beställde jag CD key via spelbutiken 3 minuter senare hade jag min nyckel i mailen

Visa signatur

Mobo, Prime Z390-A - CPU, I7 9700K @ Stock (so far), Be Quiet Dark rock 4 - MINNE, 16gb Vengance RGB 3200Mhz - GPU, RTX 2070 Gaming OC - HDD, 2 x Samsung EVO 860 (500gb)

Permalänk

Det här svaret fick jag idag:
"Beställer du idag så skickas koden ut till din mail runt midnatt. Kanske tidigare. Håll utkik i din mail under dagen."

Jag beställde nyss så vi får se när det kommer. Det lär bli strul i början med spelet innan det patchas, har det inte alltid varit det med nya Battlefield spel?

Visa signatur

När du är äldre blir dina leksaker dyrare....

Permalänk
Medlem

Beställde i söndags, kom på måndag eller tisdagen... (kod via mail)

Permalänk

Funderar på att beställa ifrån spelbutiken... Vilken tid den 31 släpps det i Svergie? Alltså när får man acsess till multiplayer?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5 | Processor: Intel i7 7700K @ 4,5 GHz | Moderkort: ASUS STRIX 270H GAMING | RAM: Corsair 16 GB 3000 MHz VENGEANCE | Grafikkort: GainWard 3070 | Nätaggregat: Fractal Design Integra 750W | Skärm: ROG PG278QR | Tangentbord: Steelseries Apex 7 | Mus: Zowie EC1-A | Musmatta: Steelseries Qck | Ljud: SteelSeries Arctis 7 & Edifier system

Permalänk
Skrivet av Karlssown:

Funderar på att beställa ifrån spelbutiken... Vilken tid den 31 släpps det i Svergie?

Rimligtvis borde man få det natten till den 31:a, men det är bara spekulationer.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk

Nu fick man sin CD-key från spelbutiken.se, beställde för ca 2.5 timmar sedan

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk

Och DÄR kom min nyckel.
Beställd 14:00, levererad 15:38.

Visa signatur

När du är äldre blir dina leksaker dyrare....

Permalänk
Medlem

Min nyckel kom också för en stund sen
Beställde 14:21 och den levererades 15:17.

Visa signatur

NCase M1 v6 | Intel Core i9 9900K | ASRock Z390 Phantom Gaming ITX | Corsair VENGEANCE LPX 32GB 3200MHz | ASUS GeForce GTX 1080 Ti STRIX | Corsair Force MP510 SSD 960GB | 2x Samsung 860 EVO 500GB | Corsair SF750 | LG 34GK950G | Acer XB271HU |