En Noob behöver tips på bra lurar runt 400-600 lappen

Permalänk
Medlem

En Noob behöver tips på bra lurar runt 400-600 lappen

Nu har ja haft mina gamla pihilips lurar i snart 10 år och då jag måste säga att dom inte glappar eller något så kanske det är dags att införskaffa sig i något nytt. Anledningen till att jag inte köpt nya är att jag sitter på högtalare och alltid gillat det mer och är mer av casual gamer.

Men nu är jag sugen på att ligga i sängen å dunka härlig Trance i lurarna

Så min fråga, vad för märke och vad kan jag få för bekväma lurar med bra ljud som ligger mellan 400-600 spänn

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Tjena!

Nu är jag lite osäker på om du ska ha hörlurarna till musik eller gaming, men om det är musik som gäller så kan jag definitivt tipsa om Denon C-260R, riktigt bra lurar enligt mig. Om du vill ha on-ear-lurar så använder jag just nu aiaiai tracks vilka jag även tycker är riktigt grymma, dock inte för all sorts musik.

Permalänk
Medlem

Kika på Creative Aurvana Live om det är heltäckande du söker.

Permalänk
Medlem

Asså det är ju lite all around kommer nog ha dom på lan när ja spelar men kommer nog mest bli musik. Och mjuka som täcker öronen är det jag söker efter

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Avipt:

Asså det är ju lite all around kommer nog ha dom på lan när ja spelar men kommer nog mest bli musik. Och mjuka som täcker öronen är det jag söker efter

det är ju lätt då? http://www.netonnet.se/art/dator/kringutrustning/speltillbeho...

Permalänk
Medlem

Denon AH-D510R Kan också vara värt att kolla upp, bra ljud. Dock lite över budget

Permalänk
Administrativ avgift

Gå upp till runt 1000lappen du kommer inte bli besviken ;)!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Nej tack.

Skickades från m.sweclockers.com