90 Mage lvl 480 söker svensk/nordisk guild

Permalänk
Medlem

90 Mage lvl 480 söker svensk/nordisk guild

Hej alla,

Som ni ser på titeln ovan så är jag intresserad av att hitta en svensk/nordisk guild. Jag kör för tillfället i skullcrusher i och med att jag har lirat i The Codex sen starten av min wow karriär. kört sen vanilla men sen hade jag uppehåll under hela Cata. Jag är väldigt rutinerad då jag har vart officer samt Class leader flertal gånger.

Jag är trött på skullcrusher då det har knappt några spelar i severn och söker en aktiv och social/rolig guild där man kan prata svenska.

Ålder: 27
Bor: Stockholm

http://eu.battle.net/wow/en/character/skullcrusher/Xatraz/sim...

Permalänk
Medlem

Tjenare, såg inte ifall du sa nånting om att du var horde eller Alliance.

Men jag lirar på The Malestrom EU-PvP server ( Alliance ). Min guild raidar 2-3 gånger i veckan. Vi ska försöka på igång ett raid team till så vi kan raida mera så då kanske dina officer skills kan bli bra (;.

Jag är dock bara officer i guilden så kan inte lova för mycket. Men är du intresserad så hör av dig!

Permalänk
Medlem

Är med i en jäkligt soft svensk guild på Lightning's Blade/Horde.

Vi raidar 3 gånger i veckan (även om det blir lite uppehåll nu under jul och nyår).

Lord Helmets Royal Guard heter vi, och är du intresserad av att ansöka går det bra på www.lordhelmets.se

Kan inte säga så mycket mer, då jag inte är officer, utan det är upp till dem att avgöra om vi behöver en Mage till eller ej. Men lycka till ifall du beslutar dig för att söka!

Visa signatur

Rigg: Corsair Carbide Air 540 | Gigabyte X570 Elite | R7 3700X | Corsair Hydro H70 V1 | 16 GB G.Skill RGB CL16@3200 MHz | Powercolor RX7900 XTX Red Devil | Samsung EVO 960/500 GB | Samsung QVO 870 8TB | Corsair AX860 | Ljud: Monitor Audio GS20 Frontar | Monitor Audio GSLCR Center | KEF Q7 Surround | Epik Legend Subwoofer | Denon 2310 Reciever

Permalänk
Medlem

Spelar du horde søker vi spelare i våran guild på Dentarg Om du ær villig att flytta och spelar på horde sidan ær du hjærtligt vælkommen till oss!

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Permalänk
Medlem

Han spelar nog horde för när jag hade en gubbe på Scullcruscher så såg man aldrig eller i alla fall ytterst sällan någon ally där. Jag har flyttat min char därifrån för servern är numera i stort sett död