Permalänk
Medlem

Väntar på mitt första barn Beräknat till den 8 dec men både jag och sambon tror det blir tidigare

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av thexps:

Väntar på mitt första barn Beräknat till den 8 dec men både jag och sambon tror det blir tidigare

Skickades från m.sweclockers.com

Grattis! Vi väntar den 27 Feb, stört...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

vänta på ett Wii u...wei!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

9st parfymprover

Permalänk
Medlem

sweet. min Slamsug S III LTE är skickad.. wie..

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Min on demandbox från comhem med mitt nya kanalpaket! Blir discovery för hela slanten.. slängde på en 100mbit fiberlina med

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

En svart Streacom F1C är beställd från Inet. Dock ej i lager men det är ingen panik. Bygget kommer ändå dra ut på tiden så det förslår

Lite oft. Är det någon mer som inte kan nå denna tråd via chrome? Får meddelande att det finns skadlig programvara här :S Firefox funkar dock kalas.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Lite oft. Är det någon mer som inte kan nå denna tråd via chrome? Får meddelande att det finns skadlig programvara här :S Firefox funkar dock kalas.

Jag kör Chrome och har inte märkt några problem.

Eftersom minnet i nuvarande dator börjar kajka sig så blir det en ny dator. Tycker inte det är lönt att jaga fatt i DDR2-minnen till en dator från 2007: E6600 och X1950 Pro samt 3GB delvis korrupt ram (från början 4GB men en sticka har jag redan kasserat). Så det blev följande setup vilket jag tror passar mig bra och blir hyfsat framtidssäkert. Jag spelar inte så mycket och tänker inte överklocka. Jag videoredigerar (rippar film) dock en del och tänker virtualisera/labba och därför jag valde 3770 med HT och dess utökade stöd för virtualisering istället för 3570/3770K. Eventuellt kan man utöka med mer minne och SSD för lagring åt vm:s. SSD till OS har jag sedan tidigare.

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Föredetting

Jag väntar på däck från Storbritannien.

P-Zero Corsa 235/40-18.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Väntar på min Nexus 4 från Deutchlandia.. Tiden går för långsamt, speciellt nu när den har status

Citat:

The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.

vilket innebär att jag måste telefontrakassera Posten för att få svenskt kollinummer för att kunna tracka den inom Sverige när den väl anlänt till Sverige.

Posten kommer hata mig.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Cykel lyse

Exposure cykel ljus: Strada, Mk4 Cykel lyse

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk

ska hämta mina monitor audio silver rs6 idag....:)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

En HTC ONE S Black.

Min första smartphone förövrigt så det skall bli kul. Man börjar ju känna sig utanför :).
Tänkte först köpa en HTC ONE X men kände att behovet inte fanns. Det enda som jag stör mig på var att färgen BROWN/GREY ej fanns till HTC ONE S då jag tyckte att den var riktigt snygg.

Permalänk
Hedersmedlem

Lite pryttlar från DealExtreme. Måste ha lite ny elektronik att pilla med

640x480 VGA kamera

Ultraljudsensor för att mäta avstånd

Barometer

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define R4 till datorn i signaturen.
Anländer i morgon!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Blev tvungen att makulera ordern från Inet och beställa från CDON istället då de inte skulle få den i lager på evigheter. Som vanligt inga problem för killarna på Inet att fixa detta (Y)

Som plåster på såren blev det en F1C evo istället. De skulle ha den i lager så får hoppas det kommer snart.

De stora skillnaderna mellan F1C och F1C evo är att evo är 2mm högre, har stöd för optiska enheter där knappen kan vara placerad på fler ställen och en extra 2,5" plats (totalt 3 st).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställde en Nikon 1 J1 i morse, hoppas den dyker upp i morgon

Hittade ingenting som motiverade varför J2 skulle vara 1200:- dyrare med samma objektiv, så det fick bli J1.

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Beställde en Raspberry Pi från Micro-Kit i Västerås igår, får se när den kommer hit

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Beställde just en sån här

så nu börjar väntan och hoppas att jag får den innan helgen så jag kan börja flytta över spel till den.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Väntar på delar till mitt projekt

92*2Radiator
X-760 80+Gold agg
140mm radiator
Slang
Mayhem Dye

Permalänk
Medlem

På tjejens begäran blev det en ny flaska parfym av samma sort som jag hade tidigare då min nya tydligen inte är riktigt lika bra som denna.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Gjorde en liten beställning idag.

En 256 GB stor Samsung 830 SSD

Ett SteelSeries 7H headset

Ett mekaniskt tangentbord i form av SteelSeries 6Gv2

Total summan blev nästan exakt lika mycket som jag kommer att få i skatteåterbäring i december

Permalänk
Medlem

Någon som har fått paket levererat med Skynet? Jag beställde en pryl som ska komma idag, jag trodde dom skulle leverera till dörren men nu fick jag ett sms om att jag har paket från DHL.
Vågar inte åka och hämta det ifall nån kommer från Skynet när jag inte är hemma

Så har Skynet lämnat över paketet till DHL eller hur fasen funkar det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av barf:

Gjorde en liten beställning idag.

En 256 GB stor Samsung 830 SSD
http://blog.laptopmag.com/wpress/wp-content/uploads/2011/08/S...

Den SSd'n är klockren, jag har en likadan. Älskar den!

Permalänk
Medlem

En hel del grejer nu.. Ett paket med grejer från Deal Extreme, lite småkrafs: minneskortsläsare, USB-OTG adapter, batterier, cykellysen, hdmi-kabel och ev något mer.

Ett andra paket från Heppo med: iläggssulor till mina nya kängor, två par ullsockar, ett par tumvantar och minkolja.

Ett tredje paket från actionsports.de med dubbdäck till cykeln, reservdubb och ett par slangar.

Permalänk
Medlem

Min dator (bärbar) har varit inne på reparation o i fredags blev jag meddelad att den blivit reparerad o skickas hem till mig under dagen. Vet inte ifall den skickas via posten, UPS, Bring/CityMail eller Schenker, den skickades dit via UPS iaf... hursomhelst så hoppas jag att den kommer imorrn.

Visa signatur

AMD 5800X3D | PowerColor 7900 XT MBA | 32 GB DDR4 2666 MHz | Windows 10 Pro (64-bit)

Permalänk

Beställde precis en Asus UX32VD. Vet att ordern kommer behandlas först om några timmar, men kan inte bärga mig förrän den är hemma. Tur att Dustin är jävligt duktiga på att få iväg alla leveranser snabbt som fan och sällan/aldrig med fel. Älska Dustin!

Permalänk
Medlem

Tio rullar Kodak TriX 400 och fem rullar Kodak TMAX 400 120.
Snart borde det dyka upp lite rodinal och lite XTOL med.

Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Jag väntar på däck från Storbritannien.

http://i.ebayimg.com/t/PAIR-OF-PIRELLI-P-ZERO-CORSA-235-40x18...

P-Zero Corsa 235/40-18.

Trevligt med R-däck, vad ska dom sitta på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyrst:

Trevligt med R-däck, vad ska dom sitta på?

En sparkcykel? =P

OnT: Vad gick frakten på?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |