Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Hunnit lira än? Funderar själv på att lägga en beställning, men vet inte riktigt om man vågar efter MW3=) Av det jag har sett verkar det dock vara en hyfsat kul arkadshooter

nej det kommer idag eller imorgon ... håller med det med MW3 , lessnade på det efter 2 timmar ... men då körde jag på PS3 och nu blir det på PC efter mitt bygge som du såg lite längre upp så det är ju en annan glädje kan man säga

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Hunnit lira än? Funderar själv på att lägga en beställning, men vet inte riktigt om man vågar efter MW3=) Av det jag har sett verkar det dock vara en hyfsat kul arkadshooter

Nu ska vi inte gå off-topic i tråden men råder dig att inte köpa det. MW3 är till och med bättre. BO2 är skräp, tyvärr.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Nikon F3 - Nikon 50mm F1.8 Series E. Plus några rullar TriX.

Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Fuuuck! Beställde mitt från Dustin den 24/9e .. De har inte skickat det än enligt dom!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Fuuuck! Beställde mitt från Dustin den 24/9e .. De har inte skickat det än enligt dom!

Jag beställde från Webhallen. Trodde inte ens att jag skulle få det idag, som bäst trodde jag imorgon, fredag.

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Entusiast

Ost och kex inköpt för att fira att jag klarat min sista mattetenta! Bara två tentor och ett exjobb kvar nu. Behövde bara läsa kursen tre gånger och skriva tentan sex gånger innan jag klarade den. Champagnen har väntat i ett skåp på något att fira.

Ja det är The Settlers Online på ena skärmen och My Little Pony på andra.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zotamedu:

http://i16.photobucket.com/albums/b23/Zotamedu/IMG_20121123_2...

Ost och kex inköpt för att fira att jag klarat min sista mattetenta! Bara två tentor och ett exjobb kvar nu. Behövde bara läsa kursen tre gånger och skriva tentan sex gånger innan jag klarade den. Champagnen har väntat i ett skåp på något att fira.

Ja det är The Settlers Online på ena skärmen och My Little Pony på andra.

Yay, grattis!
Jag har fyra mattetentor och 16.5 avancerade hp att ta.. gör exjobbet just nu.

OnT:

Köpte lite fler tangentbord och lite caps. Första bilden: svarta POM, vita PBT och ett Keycool K-3 utan led med Cherry MX blå. Jag läste fel, ville ha gröna switchar egentligen.

Ett Keycool K-5 White limited edition med Cherry MX clear

Ett glas Rogue Dead Guy Ale. Att hitta riktig öl är inte helt lätt i Kina.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

http://i16.photobucket.com/albums/b23/Zotamedu/IMG_20121123_2...

Ost och kex inköpt för att fira att jag klarat min sista mattetenta! Bara två tentor och ett exjobb kvar nu. Behövde bara läsa kursen tre gånger och skriva tentan sex gånger innan jag klarade den. Champagnen har väntat i ett skåp på något att fira.

Ja det är The Settlers Online på ena skärmen och My Little Pony på andra.

Grattis till avklarade tentor, och ost är alltid gott :).

Permalänk
Medlem

Köpte mig en liten skärmuppgradering som present idag. Dell U2713.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Suttit fastklistrad framför Vitan hela helgen, allt tack vare detta underbara spel! Importerad från USA, eftersom det dröjer innan vi i Europa får det. (Bilden är tagen med kameran på Vitan, inte bästa kameran kanske).

Bjuder också på en ingame bild (Blev lite tokigt när jag skulle välja namn, var tänkt att bli Snukikovski men ja...)

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Köpte mig en liten skärmuppgradering som present idag. Dell U2713.
http://i.picpar.com/335100786484ab86fece20fd1fdedf03bb2353f0....

Välkommen till lotteriet

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

Köpte mig en liten skärmuppgradering som present idag. Dell U2713.
http://i.picpar.com/335100786484ab86fece20fd1fdedf03bb2353f0....

Följande tråd är intressant när det kommer till den skärmen
http://www.sweclockers.com/forum/101-skarmar-och-tv-apparater...
Posta en bild på hur skärmen är med en mörk bakgrund i ett mörkt rum så att vi får se hur blb är :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Välkommen till lotteriet

Jo läste en del om detdär men tror jag fått en rätt bra exempel, annars får man åka till webhallen och byta helt enkelt, känns som att det är mycket sånt med nästan alla paneler idag. :/

Skrivet av Simcon:

Följande tråd är intressant när det kommer till den skärmen
http://www.sweclockers.com/forum/101-skarmar-och-tv-apparater...
Posta en bild på hur skärmen är med en mörk bakgrund i ett mörkt rum så att vi får se hur blb är :).

Ska försöka slängaupp en bild ganska så snart.

Förövrigt så vart det lite shopping idag med då jag fick en PS3 utav flickvännen inatt.
Nu är bara frågan hur man ska hinna spela alla grymma spel där ute med ett 360, PC, 3DS och ett PS3 men får väll sägaupp sig från jobbet snart.
Lite B-ray filmer såklart va nästan prio 1, och en HDMI kabel.
Scarface, Hurt Locker, Riddick, We Were Solders och x-men boxen som jag tyckte va rätt bra pris.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Skrivet av Zotamedu:

Ost och kex inköpt för att fira att jag klarat min sista mattetenta! Bara två tentor och ett exjobb kvar nu. Behövde bara läsa kursen tre gånger och skriva tentan sex gånger innan jag klarade den. Champagnen har väntat i ett skåp på något att fira.

Grattis, då ligger du på samma nivå som mig nu. Hoppas du bara lyckas bättre än mig, som inte kommit nån vart på 4 år

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Polaris Pro RMK 800 (2012) med lite smågodis

Visa signatur

Hej

Permalänk

Ny arbetsklocka

Permalänk
Medlem

Blev att inhandla en liten skärm i julklapp till mig själv, inte den bästa 27"arn men den duger väll. Ska bli kul att prova en Asus skärm också, har hört delade meningar om dom... så bäst att prova själv!

Super dålig iphone bild... som vanligt!

Permalänk
Medlem

Det senaste inköpet blev en del Konsert videos. Blandat av Blu ray och DVD. Usel bild men det är från vänster toppen: Heaven and hell live at radio city music hall. Ac/dc Live at river plate. Ac/dc live at donnington. Iron Maiden: En vivo. Iron Maiden Death on the road och sist Dio: Holy Diver.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Gårdagens inköp. Har gått ner 45 kilo sen 14:e April i år (från 130 till 85), känt att det var dags att uppgradera garderoben ett tag och slänga ut alla 3XL kläder, fick hjälp av en tjejkompis och det var vad vi åstadkom

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SueCia:

Starkt jobbat

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Imponerande, säger som föregående talare, starkt jobbat!
Måste varit riktigt roligt att gå ut och shoppa kläder igen!
Såg snyggt ut med.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Fick hem en liten leksak igår

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem

Fyndade en kaksprits med tillbehör för en tiokrona på loppis.

Permalänk
Medlem

Lite blandat trillade ner idag:

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Starkt jobbat

Tack

Skrivet av pimpy:

Imponerande, säger som föregående talare, starkt jobbat!
Måste varit riktigt roligt att gå ut och shoppa kläder igen!
Såg snyggt ut med.

Tack Det var riktigt roligt att handla vettiga kläder faktiskt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

http://i16.photobucket.com/albums/b23/Zotamedu/IMG_20121123_2...

Ost och kex inköpt för att fira att jag klarat min sista mattetenta! Bara två tentor och ett exjobb kvar nu. Behövde bara läsa kursen tre gånger och skriva tentan sex gånger innan jag klarade den. Champagnen har väntat i ett skåp på något att fira.

Ja det är The Settlers Online på ena skärmen och My Little Pony på andra.

Hoppas det blev levande ljus den femte gången

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Fyndade en kaksprits med tillbehör för en tiokrona på loppis.
http://farm9.staticflickr.com/8209/8228887359_afbb116444_b.jp...

Den såg ju kul ut. Nu vill vi ha lite bilder när den är in action

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av cuda99:

Vart lite småplock från It-auktion, en dl360 g4, en dl380 g4 och en gigabit switch som jag fortfarande måste kolla om den fungerar.
Totalt, 1355kr
http://i45.tinypic.com/fuqiaa.jpg

Vart var det It -auktion? intresserad!

Visa signatur

Student, Webbutvecklare, Dj - Macbook Air i7
Nexus 7: Paranoid - 4.2.1 - M-Kernel - (500/700 GPU/LP) -200mv UV

Permalänk
Medlem

Nya keycaps från WASD!
Tog lite över två veckor, men nu är de äntligen här.