Permalänk
Medlem

Jag började lira i lördags och har spelat lite smått bara, är redan 31, så det går mycket snabbare nu. Tyvärr tjänar man inte så mycket pengar men det ska väl lösa sig så småningom.

Någon som lirar på Naia?

Permalänk

Vad går mycket snabbare jämfört med förut angående lvlandet?

Permalänk
Medlem

har L2 orginal liggandes här hemma köpte det för herrans massa år sedan men har ju avbrutit "subscription" då jag spelat aion wow rift osv jag googlade efter "free trail" men hittade inget, finns det verkligen "prova på" versioner att testa ?

då man int kört det på flera år kanske det vore skoj och se levlings skillnaderna som verkar ha blivit

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem

1-20 går på en timme max. Man har en buff som ger 100-300% bonus i exp (ungefär som rested exp i wow). Dessutom får man hjälp med vapen och så går det att köpa rustningar för en billig peng.

Det finns 14-dagars trail på deras hemsida.

Permalänk
Inaktiv

fan nu blev man sugen o spela L2 igen när man såg att tråden kom upp igen. har inte spela på nästan 2 år, man kanske skulle starta up sin 80 gubbe igen

Permalänk
Medlem

såja fixade igång 14 dagars trailen nån som har bra förslag vad man enklast levlar som , jag kör 100% solo utan adena eller andra hjälpmedel.
gjorde nå quests som gav 6000 soulshots men de tog slut på några min bara jue...

ska man vänja sig att levla helt utan oavsett vad man kör för klass ?
körde ju med shadow wep som man fick och första armor setet som ett quest gav.

tack på förhand

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av undrande:

såja fixade igång 14 dagars trailen nån som har bra förslag vad man enklast levlar som , jag kör 100% solo utan adena eller andra hjälpmedel.
gjorde nå quests som gav 6000 soulshots men de tog slut på några min bara jue...

ska man vänja sig att levla helt utan oavsett vad man kör för klass ?
körde ju med shadow wep som man fick och första armor setet som ett quest gav.

tack på förhand

man lvlar utan soulshots men du kan du köra med dom på svårare mobs, anas så kör du med dom på högre lvlar och i pvp. kostar annas for mycket att lvl

Permalänk
Medlem

ingen som spelar l2 nu? vill gärna börja igen! hör av er!

Permalänk
Medlem

Håller på att uppdatera spelet. Spelade l2 c1 på piratserver och sedan spelade jag c3 på teon en stund. Får se ifall det är kul nuförtiden, när jag ändå lagt ner WoW och rift inte var så kul.

Tror jag ska göra en bladedancer, vet inte vilken server än.

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Någon som fortfarande lirar L2 här? Började ganska nyligen lira igen på min Duelist på Chronos och har fått smak för det igen. Mycket annorlunda spel jämfört med 4-5 år sedan, på ett positivt sätt.

Permalänk
Medlem

Testar 14 dagars

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Något om när F2p kommer till eu

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag fattar inte hur det funkar. atm har jag LA2 - High Five trial, måste man ha köpt LA2 för att få spela gratis eller ?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Spelet har inte blivit free to play än.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Jag fattar inte hur det funkar. atm har jag LA2 - High Five trial, måste man ha köpt LA2 för att få spela gratis eller ?

när det kommer bege sig så kommer du bara behöva regga dig hos Innova och ladda ner spelet sen börja spela

Permalänk
Medlem
Skrivet av krejsi:

när det kommer bege sig så kommer du bara behöva regga dig hos Innova och ladda ner spelet sen börja spela

Innova ?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Innova är företaget som kommer hålla i spelet, dom har redan servers i Ryssland där L2 är skitstort

Permalänk
Medlem

provade GoD på ryska officiella servers.

jävlar va annorlunda GoD är. (inte bara språket som man inte fattade ett skit av)

Permalänk
Medlem

30nov släpps linage 2 till f2p

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

nice hoppas mina gubbar finns kvar har en 79 SM med 2 subbs och en healer på ett annat konto, skulle inte vilja börja om igen

Permalänk
Medlem

Springer Dark Elves fortfarande med huvet framåt och röven mitt i spelarens vy?

ISF kan jag tänka mig köra när det blir f2p också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Springer Dark Elves fortfarande med huvet framåt och röven mitt i spelarens vy?

ISF kan jag tänka mig köra när det blir f2p också.

Ja.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem

får se vad jag testar bara kört pserver i l2 varit för ung för att spela pay2play tidigare när jag körde pserver.

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem

Tja blir väll att se ifall min Lv 75/64 BH/Tyrant finns kvar samt alla mina andra 13 karaktärer ^^. Samt inte för att nämna min polares 2 konton, kan ju inte spela utan min buffpet

Men aja tvivlar på att jag faktist kommer spela något kan ju vara intresant att se vad de har gjort dock, vart ju åratal sedan man spelade sist.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Någon som har koll på vad som kommer att hända med befintliga karaktärer? tänkte nämligen dra igång en 14 dagars trail och spela tills spelet går f2p.. Kommer min gubbe att finnas kvar då eller kommer den å försvinna?

Permalänk
Medlem

Det är ju bara att testa o se vad som händer... Inte så mycket som tappas.

Jag körde igång en trial för skojs skull och nu kommer jag ihåg varför jag aldrig spelade mer efter betan. Kontrollerna är så förfärligt kassa! Unreal motorn är ännu värre!!! Det är alla enkla saker som frustrerar. Min lista hittils:

Kan inte se vilken level en mob är (idiotisk färgkodning som är allt annat än logisk)
Skills på Fx knapparna istället för 1-9 (VARFÖR?!?!)
Ingen mouse run eller WASD (total förvirring innan jag ens kunde röra mig)
Icke existerande interface shortcuts eftersom chatten hela tiden är aktiv. Trycka m för att komma till kartan? Nehej... Trycka tab för att targetta? Icke. Trycka i för inventory? Fan heller.
Kassa menyer (kan inte öppna inventory samtidigt som man köper grejer? Hur i he**** ser man då om det är bättre eller sämre? Eller vänta det verkar inte finnas jämförelser ens i inventory >.<)
Totalt kasst quest system där man bara kan ha ett target, ingenting syns på kartan (såsom quest zoner för att döda mobs) och man har i princip noll koll på vad man gör.

Ja menar att köra Dark Elf och se den där röven hela tiden gör det ju helt värt det, men finns det nåt man kan göra för att förbättre skiten?

Permalänk
Medlem

90% av dina klagomål kan du lösa genom att enabla enter chat i settings.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.