Eve Online-tråden, fortsättning

Permalänk
Skrivet av Andreas Ph:

Ja de låter ju onekligen svaga. Dock hade de snyggast skepp enligt mig och det va allt jag baserade mitt val på Borde jag crossträna till amarr eller? Gillar lasrar och sånt (om jag förstår det rätt så är lasrar deras vapen) Såg annars ett jäkla coolt skepp som var en blandning av minmatar och gallente som jag funderar på att skaffa (Cynabal).

Börja inte crosstraina i början, det kommer bara göra dina framsteg långsammare.
Håll dig till en ras. Gallente är suveräna i PvP.

Permalänk
Medlem

gallente är klart underskattade.

lolade sönder en Raven tidigare idag med en corpamate, han var bete och tacklade honom i en cane. Sen hoppade jag in i systemet / warpade till han och let the rape commence!

992 DPS brutix med drones + överhettning, gick fort.

Permalänk
Skrivet av str8forthakill:

gallente är klart underskattade.

lolade sönder en Raven tidigare idag med en corpamate, han var bete och tacklade honom i en cane. Sen hoppade jag in i systemet / warpade till han och let the rape commence!

992 DPS brutix med drones + överhettning, gick fort.

Tror aldrig jag suttit i ett caldari BS förutom Scorpion som jag kännt att jag gjort nytta i.
Rokh är så förbannat snygg men funkar inget vidare med blasters.
Och allt som har med missiles/torps i pvp hatar jag, färdtid på saker och ting gör ju så man ibland bara får iväg 1 volly innan målet är nere och så har man 2-3 i luften som aldrig kommer fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas Ph:

Ja de låter ju onekligen svaga. Dock hade de snyggast skepp enligt mig och det va allt jag baserade mitt val på Borde jag crossträna till amarr eller? Gillar lasrar och sånt (om jag förstår det rätt så är lasrar deras vapen) Såg annars ett jäkla coolt skepp som var en blandning av minmatar och gallente som jag funderar på att skaffa (Cynabal).

Alltså, en Megathron har galen dps (förutsatt att du har färdigheterna heh) medan en Dominix har fler val. Och nej, läste du inte mitt inlägg om vad du borde fokusera på?

Skrivet av Death On Wings:

Tror aldrig jag suttit i ett caldari BS förutom Scorpion som jag kännt att jag gjort nytta i.
Rokh är så förbannat snygg men funkar inget vidare med blasters.
Och allt som har med missiles/torps i pvp hatar jag, färdtid på saker och ting gör ju så man ibland bara får iväg 1 volly innan målet är nere och så har man 2-3 i luften som aldrig kommer fram.

Caldari är ju inte riktigt menat som DPS, iallafall inte i den mån som Gallente, Mimatar och Amarr framställs utan är mer av support-DPS. Själv så föredrar jag missiler eftersom jag tycker att fördelarna är fler än nackdelen med dem och missiler begränsas inte av range, angular och transversal som turrets gör.

Och om du råkar ut för ett gang bombers med damps eller disrupts i sina mids... aj!

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk

Felet med Caldari Raven är följande
Sköld Tank, under de åren jag spelat så har alla kört armor med remote armor repps.
Med Torps gör du låg skada mot allt som inte har absolut minst BS klass i sig radious och ändå gör du inte full skada på ett BS.
Med Cruisers gör du för låg skada plus att du har travel time på skotten.

Missiler kan inte träffa snabba och små mål och du blir extremt begränsad på vad du kan skjuta på. Med andra ord så sitter du oftast med torps för att göra någon skada över huvud taget och då gör du minimal dmg på allt under BS klass.

Du säger att Caldari ska vara support dps? Varför välja support dps när du kan välja en ras som kör full dps? En Raven eller Rokh tex kan inte göra något annat än just DPS och det gör den extremt dåligt, plus att tanken på dem är värdelösa. Ser man en Raven så är det prime direkt.

Guns däremot kan du plocka all mål med, storlek kvittar.
Det man får se till att göra är att lägga sig i en sådan bana så att trans och ang blir så minimal som möjligt, vet inte hur många gånger jag plockat små interceptorer med min maelstrom när dom bestämt sig att ge sig av och lagt en rak bana iväg från mig.

För att summera det hela så. Missiler kan du träffa i stort sett allt med men inte döda ett skit, medans guns KAN träffa alla mål och göra full skada om chansen faller in och det gör den bra mycket oftare än vad man tror då folk kan göra väldigt korkade saker när adrenalinet kickar in i en fight.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Death On Wings:

Felet med Caldari Raven är följande
Sköld Tank, under de åren jag spelat så har alla kört armor med remote armor repps.
Med Torps gör du låg skada mot allt som inte har absolut minst BS klass i sig radious och ändå gör du inte full skada på ett BS.
Med Cruisers gör du för låg skada plus att du har travel time på skotten.

Missiler kan inte träffa snabba och små mål och du blir extremt begränsad på vad du kan skjuta på. Med andra ord så sitter du oftast med torps för att göra någon skada över huvud taget och då gör du minimal dmg på allt under BS klass.

Du säger att Caldari ska vara support dps? Varför välja support dps när du kan välja en ras som kör full dps? En Raven eller Rokh tex kan inte göra något annat än just DPS och det gör den extremt dåligt, plus att tanken på dem är värdelösa. Ser man en Raven så är det prime direkt.

Guns däremot kan du plocka all mål med, storlek kvittar.
Det man får se till att göra är att lägga sig i en sådan bana så att trans och ang blir så minimal som möjligt, vet inte hur många gånger jag plockat små interceptorer med min maelstrom när dom bestämt sig att ge sig av och lagt en rak bana iväg från mig.

För att summera det hela så. Missiler kan du träffa i stort sett allt med men inte döda ett skit, medans guns KAN träffa alla mål och göra full skada om chansen faller in och det gör den bra mycket oftare än vad man tror då folk kan göra väldigt korkade saker när adrenalinet kickar in i en fight.

Gissar på att du har aldrig råkat ut för spider-tanks (spider-ravens.. weee!) ännu mindre kört dem själv då?
Ja och nej. Det brukar räcka med painters så har du åtgärdat det problemet däremot stöter på någon som flyger t.ex. en Dramiel och som vet vad han eller hon gör, ja då kan du få problem inte annars.

Inte? Jag har inga problem med att poppa folk i snabba skepp med missiler. Men jag förstår att du har det med tanke på dina klagomål.

Jag säger: Because of Falcon? Ett skepp som har en covop cloak, drones och är en jävel på ewar (med rätt färdigheter). Support-DPS.

Som du säger, du kommer alltid få full skada på skepp som flyger rakt mot eller ifrån dig. Aldrig någon ceptor som flyger i en 2500m-orbit och som har dig webbad.

Och det handlar, som du säger, om möjligheten ges vilket i realiteten sällan sker om du inte pangar mot några som Kadashi eller som allmänt inte vet vad de gör.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Raven är ett fantastiskt bra skepp i rätt sammanhang. Till exempel är den utan jämlike som "POS basher". Den fungerar utmärkt i en sköldbaserad flotta (som är allt mer gångbar idag då Logistikskepp har ökat kraftigt i betydelse det senaste året och att Caldari har ett mycket kraftfullt skepp i Basilisken), men Burn Eden använde Ravens med stor framgång redan runt 2008 när ALLA såg det som det sämsta skeppet i PvP någonsin. Sen är ju Raven fortfarande ett dåligt val i en Snpier BS flotta, men man måste ändå betrakta rätt kontext för att avgöra om det är ett bra eller dåligt skepp.

Samma sak med Rokh, det är en ganska medelmåttig Blaster-plattform även om den får bra räckvidd med Null. Men är det verkligen huvudsyftet för en Rokh? Det är trots allt den bästa snipern i hela spelet. Dvs i rätt kontext gör den en viss uppgift bättre än alla andra skepp i hela EVE. Är den då dålig för att den inte fyller andra uppfiter med samma excellens?

Visa signatur

Vill du flyga med andra svenskar i EVE-Online? Se vårt forum för detaljer:
http://sae.synth.se/smf/index.php?topic=4239.0

Permalänk

Rätt sammanhang för Caldari BS blir med andra ord " Kör aldrig solo, du har inte en chans mot vad du än möter"

Därför jag övergav allt vad Caldari har att erbjuda.

Se på fan, trodde inte killboardsen lagrade saker såhär länge

http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=8072068

Finns inget roligare än duels.

Permalänk

[QUOTE="Solaris;10708084"]Alltså, en Megathron har galen dps (förutsatt att du har färdigheterna heh) medan en Dominix har fler val. Och nej, läste du inte mitt inlägg om vad du borde fokusera på?

Jodå, men det kom kanske bort i all min iver Jag håller mig till gallente för stunden och jobbar på mina droneskills.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

Angående Caldari skepp och sköld kontra armor tanks.

Raven är inget vidare bra skepp i större fighter främst för att missiler har en fördröjning innan de träffar målat, dvs fly tid för missilerna.

Rokh är sniper skeppet med längst range, tyvärr blir det värdelöst om man har andra snipe bs i flottan eftersom de får anpassa sin range till de andra och gör lägre skada.

Shield gangs är riktigt nice, eftersom man har massa low slots öppna för damage mods.
Färre lediga midslots leder till att man blir beroende av dedikerade tacklers.

Armor gangs är nice för att man har öppna midslots för ewar/tackle.

När det kommer till BS gangs så är helt klart armorbuffer fleets mest vanligt, så om man tränar skills för att joina någon allians så är det förmodligen ett bättre va att träna amarr (alt. gallente/minmatar)l en att träna för caldari.

Visa signatur

| MB: ROG STRIX B450-F |
| CPU: AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz -> Noctua NH-U12S
| GPU: MSI GeForce RTX 2060 6GB VENTUS OC
| RAM: Corsair 16GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance | PSU: Seasonic Focus GX 650 650W
| Chassi: Phanteks Eclipse P400A |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svenke:

Rokh är sniper skeppet med längst range, tyvärr blir det värdelöst om man har andra snipe bs i flottan eftersom de får anpassa sin range till de andra och gör lägre skada.

Det där är en vanlig missupfattning. Om du kalibrerar en Rokh i linje med resten av flottan, säg för 150km, så får du plats med en massa intressanta moduler. Du kan göra det cap-stabilt och du kan, om du laddar med bly, få upp den i 370+ dps på det avståndet, med riktigt bra tracking (ingen T2 ammo) och ändå ha en respektabel buffer. Få skepp kan mäta sig med det.

Då den dessutom har naturliga "resists", så är den väldigt tålig mot dagens bombflottor som ofta kör exklusivt med explosive bomber. Med en passiv Exp modul kan den ta 10st exp bomber utan att skölden försvinner. Det här är lite nisch, men jag såg det hända flera gånger i Fountain: när flera BS var nere på struct eller hade gått sönder pga våger av inkommande bomber så hade jag halva skölden kvar.

Visa signatur

Vill du flyga med andra svenskar i EVE-Online? Se vårt forum för detaljer:
http://sae.synth.se/smf/index.php?topic=4239.0

Permalänk
Medlem

Absoult, range bonus istället för skadebonus kan kompenseras med ammo som har kortare range och där till mer skada.
Största anledningen att träna caldari för "fleets" är ändå drake, när det kommer till BS så har inte Caldari så mkt att hänga i julgranen för utom för väldigt specifika uppgifter. Bästa BS allround att träna om man har lite sp är nog amarr.

Visa signatur

| MB: ROG STRIX B450-F |
| CPU: AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz -> Noctua NH-U12S
| GPU: MSI GeForce RTX 2060 6GB VENTUS OC
| RAM: Corsair 16GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance | PSU: Seasonic Focus GX 650 650W
| Chassi: Phanteks Eclipse P400A |

Permalänk
Medlem
Skrivet av van Uber:

när flera BS var nere på struct eller hade gått sönder pga våger av inkommande bomber så hade jag halva skölden kvar.

Du har nog ren tur snarare sagt, att inte vara i mitten av blobben. att deblobba är standard
Min Megathron med en 149 KM optimal med T2 ammo gör en 312DPS, men har fortfarande en 108K EHP vilket är tillräckligt för att överleva dem flesta bomb-flottorna, logisarna patchar upp en fort. Sen uranium för när man mosar support-fleets med en 70 KM range + 47 i falloff. och 429 DPS, mosar fortfarande fint.

Och när man mosar POS byter man till AM och gör en 538 DPS.

*edit glömde att ta bort mina drones DPS
Hursomhelst ja klart är rokh najs med sin shield tank. Men å andra sidan är nästan alla BS sniper flottor Armortankade afaik. Att ta en shield-tankare till dem där logis inte.. ja. Tror att det är därför man ser så få rokh i nullsec blobs

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Du har nog ren tur snarare sagt, att inte vara i mitten av blobben.

Nej, det jag syftar på är skillnaden mellan att tåla fyra bomber totalt kontra tio bomber bara på skölden.

Skrivet av str8forthakill:

Min Megathron med en 149 KM optimal med T2 ammo gör en 312DPS, men har fortfarande en 108K EHP vilket är tillräckligt för att överleva dem flesta bomb-flottorna, logisarna patchar upp en fort. Sen uranium för när man mosar support-fleets med en 70 KM range + 47 i falloff. och 429 DPS, mosar fortfarande fint.

En Mega är helt ok, men inte på något sätt bättre än en Rokh i fleet, vilket var min poäng. En Rokh gör alltså 370+ dps på samma avstånd, men med bättre tracking och har trots det ungefär samma EHP. Laddar man AM så är det över 550+ dps på 74km avstånd, men då får man problem med cap efter några minuter. Som POS-basher så går det alltså att göra den cap-stabil med Lead och ändå prestera mer dps än andra snipers. Det enda skepp som ligger nära till hands är Apoc.

Skrivet av str8forthakill:

Hursomhelst ja klart är rokh najs med sin shield tank. Men å andra sidan är nästan alla BS sniper flottor Armortankade afaik. Att ta en shield-tankare till dem där logis inte.. ja. Tror att det är därför man ser så få rokh i nullsec blobs

Beroende på hur man bygger sina flottor, bara buffer, med Logi cruisers eller Triage Carriers som backup så är ju Rokh ett mer eller mindre gångbart alternativ, visst. I det förstnämnda är den i en klass för sig, i andra fall ett mindre lyckat val. Men att Rokh skulle vara ovanliga på grund av sin kapacitet tror jag är överdrivet, jag skulle nog snarare tillskriva det att det är relativt få som har Caldari BS V och Large Hybrids/Gunnery till en vettig nivå i kombination.

Senast jag var ute så var trenden att satsa hårt på Alpha-skada (för att kontra mot logistik) och det sätter ju Hybrider lite på kanten. Men det slår ju lika hårt mot Gallente och är alltså inte ett unikt Rokh-problem.

Visa signatur

Vill du flyga med andra svenskar i EVE-Online? Se vårt forum för detaljer:
http://sae.synth.se/smf/index.php?topic=4239.0

Permalänk

Vet att jag avviker lite från skeppsnacket nu men måste bara få höra lite kommentarer på den nya looken på character creation. Satan vad mycket snyggare det ser ut. Inte illa av dem må jag säga. Dock känns det lite fel att sitta och finschystera en killes rumpa och bröstmuskler

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Andreas Ph:

Vet att jag avviker lite från skeppsnacket nu men måste bara få höra lite kommentarer på den nya looken på character creation. Satan vad mycket snyggare det ser ut. Inte illa av dem må jag säga. Dock känns det lite fel att sitta och finschystera en killes rumpa och bröstmuskler

Det är ju därför man alltid ska spela tjej när man spelar mmo eller nått annat som är i 3rd person

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Skrivet av kaya:

Det är ju därför man alltid ska spela tjej när man spelar mmo eller nått annat som är i 3rd person

Eftersom det är ett MMORPG som står för att det ska vara ett Rollspel och du vill spela rollen som en tjej, beror detta på din sexuella läggning eller något åt det hållet?

Permalänk

Måste säga att den nya character creation var väldigt efterlängtad från min sida, nu behövs bara walking on stations för att spelarbasen ska börja öka!

Visa signatur

Hellre fråga och se dum än att inte fråga och förbli dum.

🖥️: Ryzen 9 5900x, MSI X470 GAMING PRO MAX, Gigabyte 2070,
Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18, Fractal Design R5, 2x 1080p 1x 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnöRöjjarN:

Måste säga att den nya character creation var väldigt efterlängtad från min sida, nu behövs bara walking on stations för att spelarbasen ska börja öka!

Vet inte om jag vill att spelar basen skall öka... Det är så skönt att slippa alla wow kiddies som inte pallar med att lära sig eve

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Skrivet av Torach:

Vet inte om jag vill att spelar basen skall öka... Det är så skönt att slippa alla wow kiddies som inte pallar med att lära sig eve

Amen, kvalitet över kvantitet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torach:

Vet inte om jag vill att spelar basen skall öka... Det är så skönt att slippa alla wow kiddies som inte pallar med att lära sig eve

Finns ju ett och annat positivt med en massa wow kiddies som ska lära sig eve, flera måltavlor och puckon att scamma.. fast då kommer mupparna från wow tråden som fick DoD avstängd att sig för bröstet och börja oja sig över VILKA dåliga människor vi är.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solaris:

Finns ju ett och annat positivt med en massa wow kiddies som ska lära sig eve, flera måltavlor och puckon att scamma.. fast då kommer mupparna från wow tråden som fick DoD avstängd att sig för bröstet och börja oja sig över VILKA dåliga människor vi är.

Tror ingen behöver vara orolig för "WoW-kids". Det kommer vara samma gamla masochister som ägnar sig åt EndGame i EVE. De som inte är av det rätta virket kommer fastna i stationerna eller Empire.

Incarna tar inte bort inlärningströskeln, den bara öppnar för ett större intag.

Visa signatur

Vill du flyga med andra svenskar i EVE-Online? Se vårt forum för detaljer:
http://sae.synth.se/smf/index.php?topic=4239.0

Permalänk
Medlem

Nya avatarer/portraits var inte direkt något som gjorde åt spelupplevelsen för oss veteraner.
Jag kan tänka mig att det är en grymt kull upplevelse för den som testar eve för första gången, för jag håller ju med om att det är snyggt.
Önskar bara att CCP la krutet på mer värda grejer..

Btw, vore kul att se vad alla sweclockare spelar för nått i eve.
Skulle det vara någon vits att skapa en separat tråd där man kan posta sitt nya portrait samt en kort beskrivning om vad man gör i eve?
Kanske till och med är så att man spelat med vissa här.

Visa signatur

| MB: ROG STRIX B450-F |
| CPU: AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz -> Noctua NH-U12S
| GPU: MSI GeForce RTX 2060 6GB VENTUS OC
| RAM: Corsair 16GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance | PSU: Seasonic Focus GX 650 650W
| Chassi: Phanteks Eclipse P400A |

Permalänk
Skrivet av Svenke:

Nya avatarer/portraits var inte direkt något som gjorde åt spelupplevelsen för oss veteraner.
Jag kan tänka mig att det är en grymt kull upplevelse för den som testar eve för första gången, för jag håller ju med om att det är snyggt.
Önskar bara att CCP la krutet på mer värda grejer..

Btw, vore kul att se vad alla sweclockare spelar för nått i eve.
Skulle det vara någon vits att skapa en separat tråd där man kan posta sitt nya portrait samt en kort beskrivning om vad man gör i eve?
Kanske till och med är så att man spelat med vissa här.

Det låter som en bra ide tycker jag. De har en sådan borta i sc2 forumet och enligt mig funkar det väldigt bra. Dock krävs det ju att någon sköter tråden och uppdaterar.

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

Ok jag lägger upp något imorgon och försöker hålla tråden uppdaterad.
Ska kolla in den där SC2 tråden för och se hur de gjort där.

Visa signatur

| MB: ROG STRIX B450-F |
| CPU: AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz -> Noctua NH-U12S
| GPU: MSI GeForce RTX 2060 6GB VENTUS OC
| RAM: Corsair 16GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance | PSU: Seasonic Focus GX 650 650W
| Chassi: Phanteks Eclipse P400A |

Permalänk
Medlem

Så där, in och posta med er nu!

#10720865

Visa signatur

| MB: ROG STRIX B450-F |
| CPU: AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz -> Noctua NH-U12S
| GPU: MSI GeForce RTX 2060 6GB VENTUS OC
| RAM: Corsair 16GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance | PSU: Seasonic Focus GX 650 650W
| Chassi: Phanteks Eclipse P400A |

Permalänk
Medlem

Hallå där alla Eve spelare, jag har funderat att testa eve online men det verkar väldigt komplicerat, därför skulle jag villja fråga om någon här skulle ha tiden att hjälpa mig igenom första fasen :P, Ex om någon har en 24 dagars trial period så börjar jag lira på eran server, kommer nog ställa en del frågor så :>, det ser ut som ett rätt häftigt spel. men förstår inte riktigt principen. en kompis sa att man bara loggade in och ut för att göra uppgrades till största delen. men som jag förståt var det så förut och inte nu? fast jag har inte så stor koll. Skulle verkligen uppskatta litte nybörjar hjälp.

Mvh Meat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meatsack:

Hallå där alla Eve spelare, jag har funderat att testa eve online men det verkar väldigt komplicerat, därför skulle jag villja fråga om någon här skulle ha tiden att hjälpa mig igenom första fasen :P, Ex om någon har en 24 dagars trial period så börjar jag lira på eran server, kommer nog ställa en del frågor så :>, det ser ut som ett rätt häftigt spel. men förstår inte riktigt principen. en kompis sa att man bara loggade in och ut för att göra uppgrades till största delen. men som jag förståt var det så förut och inte nu? fast jag har inte så stor koll. Skulle verkligen uppskatta litte nybörjar hjälp.

Mvh Meat

Skicka ett PM till mig med din mail så skickar jag en 3V trial.

Sen finns det inte olika servrar att spela på. Alla spelar på samma

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Skrivet av Meatsack:

Hallå där alla Eve spelare, jag har funderat att testa eve online men det verkar väldigt komplicerat, därför skulle jag villja fråga om någon här skulle ha tiden att hjälpa mig igenom första fasen :P, Ex om någon har en 24 dagars trial period så börjar jag lira på eran server, kommer nog ställa en del frågor så :>, det ser ut som ett rätt häftigt spel. men förstår inte riktigt principen. en kompis sa att man bara loggade in och ut för att göra uppgrades till största delen. men som jag förståt var det så förut och inte nu? fast jag har inte så stor koll. Skulle verkligen uppskatta litte nybörjar hjälp.

Mvh Meat

I början är det väl så. Jag har suttit fast i en station under större delen av min trial och bara samlat pengar via trade. Inte så roligt men det är enligt mig inte roligt i början av spelet så jag vill bara bli klar med den så fort som möjligt och att skaffa snabba cash verkar vara ett bra sätt. Man måste ju ha pengar till några goa skepp Mitt tips är att hitta någon rolig kille som du kan jobba med. Jag känner en kille från Usa som hjälper många nybörjare med mining som du skulle kunna göra. Det bästa tipset är väl att bara göra alla dina träningsquest bara. Du tjänar så mycket mer på det än att mina men om du inte vill så kan jag fixa ihop dig med den killen

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

Någon annan än jag som har noterat, det sker en Incursion as we speak?
Kom tillbaka (levande) från ett hotdrop på vår fight ni lowsec och passerade constellationen där det skedde.

En riktig sansha incursion.