Vilket launch spel är du mest "hypad" över? [Xbox 360]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
får se hur dom japanska 1.5-spelen blir =/

Min signatur

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Moderator
Testpilot

Inte intressant överhuvudtaget.

Upphausat så mycket över så lite.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Fable II

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joox
Fable II

Det är launch-spel det handlar om. Fable 2 är ju inte officiellt annonserat väl? Fast de har ju talat om att de arbetar på en uppföljare till Fable i nån inofficiell intervju...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jaha på så vis. Då säger jag Project Gotham Racing

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Tja då vill jag veta vad du tycker är bra;)

Battlefield2 till PC

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Haha jo det håller jag med om, men det här handlar om 360

Permalänk

Jag kom ihåg första gången jag prövade Perfect Dark. Det var så nytt, det var så coolt. Jag hade hört att det skulle vara bättre en goldeneye. Känslan var stor, så självklart är det Perfect Dark Zero jag är mest hypad över.

Permalänk
Medlem

tycker xbox360 har ganska tråkiga realser, pc spel helt enkelt men

Perfect Dark Zero, köp en ps3 eller gc revolution senare om ni vill ha en konsoll

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

120 röster på 5 dagar.
Det är ju inte så många ändå om man relaterar det till folk som förbokat konsollen.
Jag undrar över hur många aktiva medlemmar swec har och hur många det är som förbokat konsollen.
Känns som att den inte borde ta slut på release dagen fast vad vet jag?

Vilka är de stora kommande spelen? Våren är ju en stor speltid i japan bl.a. Vad har MS förberett?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
120 röster på 5 dagar.
Det är ju inte så många ändå om man relaterar det till folk som förbokat konsollen.
Jag undrar över hur många aktiva medlemmar swec har och hur många det är som förbokat konsollen.
Känns som att den inte borde ta slut på release dagen fast vad vet jag?

Vilka är de stora kommande spelen? Våren är ju en stor speltid i japan bl.a. Vad har MS förberett?

Det enda jag känner till och det enda som jag bryr mig om är spelet som har chans ta ifrån Morrowind titeln som världens bästa spel (IMHO), nämligen Elder Scrolls IV: Oblivion!

Det kommer visserligen till PC också, men japsen använder ju inte PC till att spela på i någon större utsträckning... Dags att visa japsen att det går att göra rollspel UTAN Tonåriga mangahjältar med vuxenanatomi

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Jag har varit lite sugen att skaffa en 360, men i dagsläget finns det inte ett enda spel som intresserar mig. Det enda som kan vara något är väl något av bilracingspelen, fast jag har fortfarande långt ifrån 100% i Gran Turismo 4 Så jag klarar mig bra på den fronten också.

Permalänk
Medlem

Det som jag sett fram emot mest är Oblivion. Finns inte kvar några spel som jag är sugen på till release nu längre. :/

Visa signatur

Sitter här och pillar mig i naveln.

Permalänk
Medlem

Jag är mest sugen på Oblivion och Mass Effect Bioware brukar ju göra bra spel, och en serie i tre delar lär ju göra att storyn blir bra (lång i alla fall) när de har ordentligt med tid att göra den klar...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Ja tänker vänta några månader extra på The Darkness som verkar så jävla coolt

Visa signatur

'When you dream there are no rules, people can fly, anything can happen. Sometimes there is a moment as you are awakening when you become aware of the real world around you, but you are still dreaming. You may think you can fly but you do better not try. People can fly.'

Permalänk
Inaktiv

Röstade på PGR 3. Synd bara att man inte har råd att skaffa sig ett spel efter köpet av xbox 360

Men får ju en del studielånspengar i januari, så jag har planerat in minst tre spelköp då

PGR 3, Amped 3 och Top Spin 2.

Permalänk
Medlem

PGR3 verkar ju hur grymt som helst, känslan i det spelet verkar bli helt lysande!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!