Chassin/tillbehör som ni saknar på Komplett.se/ i Sverige?

Permalänk

Har egentligen ingenting inget att tillföra (så mycket gott har nämnts) utan att säga att detta är ett strålande initiativ av Komplett!

Permalänk
Medlem

det våre bra med några 50mm & 60mm led fläktar om det finns

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem

Som många andra har sagt, LCD:er!

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk

Kan ni inte köpa in grön uv-dye? Det finns bara röd,blå och gul.

Permalänk

Åter igen LCD:er och moderkortsplåtar.

Visa signatur

Stavfel finns det gott om, men de flesta begriper vad som menas ändå.

Apple MacBook 13.3 Is The Shit !

Permalänk

Ni skulle ju kanna undersöka möjligheten att ta in några nätaggregat och kanske även lådor
av märkena Tagan eller Antec, det finns många som vill köpa just dem!

Permalänk
Medlem

UV dye (UV reaktiv vätska som man har i vattenkylningen)

Permalänk
Medlem

Kort sagt: Mer utbud av Fulltowers!

Visa signatur

Ursäktar min wall-of-text.

Permalänk
Medlem

vet inte om någon har sagt detta..

massa grejjer från ACryan
jag saknar kabelstruma, gärna uv-aktiv

Visa signatur

:: xp 3000+, Asus a7n8x Deluxe, 2*256mb Samsung pc-3200, Hercules Radeon 9500 pro, IBM 180gxp totalt 300gb ::

Permalänk
Medlem

Moderkortsplåt
Nätaggregat
Antec Sonata

tack för mig

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

Jag saknar lite större utbud av HTPC chassin. Typ med färdiga displayer osv.

Permalänk
Medlem

Jo, fler HTPC chassin vore soft men också lite fler ITX moderkort, t ex Insight P4 ITX kortet verkar väldigt intressant.

Permalänk
Medlem

Jag tycker ni har väldigt fula chassin...

Jag tycker att ni borde ta in mera snygga chassin, för kvalités chassin kan jag hålla med att ni har men ni har ju inga snygga? Jag tycker att ni borde plocka in lite mera neon chassin. Jag beställde ett chassi från datorbutiken istället från er som jag beställde resten av mina dataprylar från för att jag hittade inget speciellt snyggt chassi hos er, det är inget fel på dem men ni har för lite utbud av neonchassin.

//Sax

Visa signatur

A64 3000+@3200+ | TWINX1024 3200XL 512 x 2 KOMMER SNART | 9800 Pro @ XT | Asus K8N-E Deluxe | Arctic Cooling VGA Silencer rev. 3.

Permalänk
Medlem

- Silverstone chassin.
http://www.silverstonetek.com/
- Lösa moderkortsplåtar.
- Kanske plexiglas i olika färger, och akrylglas/plast vad det nu heter.

Bra initiativ komplett!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Weiman
- Fler chassi för mini-ITX, micro-ATX och desktop/HTPC
- LCD-displayer (gärna USB)

Spam är inte "skojj".

Absolut flera itx chassin

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamsen

För det första vem faan vill a Mini.itx chassin? herregud.... sen spam är visst kul enstöring!

Jag vill ha flera itx chassin att välja bland

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buster
Mer chassin från lian-li med tilbehör och http://www.ultraproducts.com/index.php agget är ju ett måste!

LÄTT, en sån vill ajg också ha ta in ta in ta in

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Fler billigare midi-towers för dom fattigare studenterna, möjligtvis fler utan nätagg t ex. om man redan har ett från en tidigare dator eller vill ett specifikt separat. Tycker att gtek säljer några hyffsat snygga från "3R System" http://3rsystem.co.kr/
Flesta av dom ligger mellan 300-600kr vilket är överkomligt för de flesta plånböcker.
Gärna med 120mm fläktplatser som "3R System Air" har

Permalänk
Medlem

Lian-li chassi och åter LIan-li och Cooler master staker....sen zalmans heatpipe chassi skulle inte sitta fel......

Visa signatur

MSI K8T-Neo Platinum, Amd64 3400+, Kingston hyperX 512mb, Gigabyte 6800NU---> Zalman Vf700CU, Aspire 520W, Samsung spinpoint 160gb, Samsung DVD combo, Zalman 7700 cu, LIAN-LI pc7, Logitech Z-5500, CRT: LG 702B.

Permalänk
Medlem

jag är på jakt efter 50mm fläktar som inte låter som om du har en jetmotor bredvid sig... ja köpte ett http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=123071&cks=SER och i det finns det platts för 3 st 50 mm

Alltså mitt önskemål:

¤ 50 mm fläktar
¤ ev. lite plexi + lysrör
¤ även lite kraftigare agg till samma låda (vet ej om det finns men det tycker jag väl att det borde göra)

de var typ allt från mej !

Visa signatur

Knappen "Citera" är bra, för då hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Detta kanske inte har med chassin att göra, men ändå..
Jag skulle vilja att ni har a64mobile i lager för det är mkt svårt att hitta i europa..

Permalänk

Hej
För det första Mycket bra att ni lysnar på kunderna!!
Sen lite ideér vad ni kan ta in enligt min åsikt och många andras tror jag..

- Mer Fulltower Chassin Samt Dörrar till chassin

- Plexi glas i ganska stora storlekar

- Fler fläktar som är tystare

- Mer lösa delar till vattenkylning

- Verktyg för det mästa innom datorer och modifikationer

- Gjärna sata dvd- och cd-brännare

Det var nog det jag kom på
Tack för mig..

MvH P. Benjamin

Visa signatur

Signatur raderad 17/6-08

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Amd 1833mhz@2370mhz | 333mhz@431mhz | Q-Tec 350W | Twinmos Pc3200 2x256@8-3-3-3.0 |Big LoL! Airwolf pwned -http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=362234

Permalänk
Medlem

3R CHASSIN Gtek.se är dom ända ni vill väl inte låta dom kamma in alla pengar från fattiga studenter som inte har råd med något lian li eller liknande..!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk

Re: Chassin/tillbehör som ni saknar på Komplett.se/ i Sverige?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastian/KPS
Hej!

Jag sitter här ikväll och surfar runt på diverse asiatiska hårdvarausiter och letar efter nya/beprövade chassin/moddningprodukter och ser framför mig en lång natt.
Vi vill förnya och förbättra vårt chassi/tillbehörs utbud, och vill gärna veta vad våra vänner på sweclockers brinner för. Nu tänkte jag ställa frågan:

Vad saknar ni i vårt sortiment, och i Sverige i allmänhet, gällande:

1. Chassin
2. Fläktar/kylning/vattenkylning
3. Diverse Chassimods produkter (neonbars, ljuddämpning etc)

Vi kommer givetvis överväga alla förslag, men vi väljer ut dem som vi anser vara de bästa och genomförbara. Om ni vill påverka hur vårt utbud ser ut framöver så har ni i alla fall chansen här

Mvh
Sebastian
Komplett.se

Tjena... Jag hoppas att du orkar läsa och ta del av alla dessa inlägg, och här kommer ett till.

Jag tycker att ni borde utöka ert sortiment på moddnings artiklar.
Jag skulle vilja se att ni hade vita ledfläktar i flera storlekar än bara 80mm.

Och kanske utöka chssifronten med helt enkelt lite mer ovanliga chassin

Mvh TM

Visa signatur

AMD athlonXP 3000+ . ASRock K7NF2-RAID. 512 MB ddr 333Mhz. Asus 6800XT 12/6 385/890 MHz. 1 st hitatchi 120 GB 1 st Segate Baracuda. Coller master 450W PSU(Sleevat) Chassi: Antec Super LANboy
#RIMY @ Qnet

Permalänk
Medlem

Re: Chassin/tillbehör som ni saknar på Komplett.se/ i Sverige?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sebastian/KPS
Hej!

Jag sitter här ikväll och surfar runt på diverse asiatiska hårdvarausiter och letar efter nya/beprövade chassin/moddningprodukter och ser framför mig en lång natt.
Vi vill förnya och förbättra vårt chassi/tillbehörs utbud, och vill gärna veta vad våra vänner på sweclockers brinner för. Nu tänkte jag ställa frågan:

Vad saknar ni i vårt sortiment, och i Sverige i allmänhet, gällande:

1. Chassin
2. Fläktar/kylning/vattenkylning
3. Diverse Chassimods produkter (neonbars, ljuddämpning etc)

Vi kommer givetvis överväga alla förslag, men vi väljer ut dem som vi anser vara de bästa och genomförbara. Om ni vill påverka hur vårt utbud ser ut framöver så har ni i alla fall chansen här

Mvh
Sebastian
Komplett.se

Jag skulle vela se fler "diod fläktar" som inte låter så satans mycket!
Alltid när man ska köpa diod-fläktar så brukar ljudnivån hamna på 25db!

Men en butik som har många lysande fläktar är:
http://www.shg.biz/

Så mitt förslag till komplett.se är att ni skaffar in de tystare fläktarna, som shg.biz har!

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

HD moduler till Cooler Master Stacker.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Det kan inte sägas för mycket: Moderkortsplåtar, det finns ju inte att få tag på nånstans utom i norge, och dem säljer inte utomlands.

Permalänk

Även om ni börjar ta in nya produkter så får ni inte glömma att ha kvar dom gammla. Jag skulle inte ta i ett chassi med fönster ens en gång med en tång.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem

detta nätagregat är ett måste
http://www.ultraproducts.com/product_info.php?products_id=160
http://reviews.pimprig.com/power_supply/uv_x-connect_500w_psu...

Visa signatur

Kass DATA

Permalänk
Medlem

Något jag letat ihjäl mig efter är kabelstrumpor, el. sk. "cablesleeves" i fina färger...visst det finns på frozencpu, men orka beställa från New York

Visa signatur

Gigabyte ds3, core2duo e63, 2x1gb corsair xms6400, 7800gt ~2tb hdd, enermax 500watt, lianli case å 32" lcd.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zheratex
Något jag letat ihjäl mig efter är kabelstrumpor, el. sk. "cablesleeves" i fina färger...visst det finns på frozencpu, men orka beställa från New York

Finns på JMEData