Chassin/tillbehör som ni saknar på Komplett.se/ i Sverige?

Permalänk
Komplett.se

Chassin/tillbehör som ni saknar på Komplett.se/ i Sverige?

Hej!

Jag sitter här ikväll och surfar runt på diverse asiatiska hårdvarausiter och letar efter nya/beprövade chassin/moddningprodukter och ser framför mig en lång natt.
Vi vill förnya och förbättra vårt chassi/tillbehörs utbud, och vill gärna veta vad våra vänner på sweclockers brinner för. Nu tänkte jag ställa frågan:

Vad saknar ni i vårt sortiment, och i Sverige i allmänhet, gällande:

1. Chassin
2. Fläktar/kylning/vattenkylning
3. Diverse Chassimods produkter (neonbars, ljuddämpning etc)

Vi kommer givetvis överväga alla förslag, men vi väljer ut dem som vi anser vara de bästa och genomförbara. Om ni vill påverka hur vårt utbud ser ut framöver så har ni i alla fall chansen här

Mvh
Sebastian
Komplett.se

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

mer dörrar med fönster!!! Finns enormt många som inte orkar såga ut eget så det skulle ni yjäna på med ett brett sortiment av sidodörrar med fönster

Permalänk
Medlem

Fler lösa delar inom vattenkylning vore ju trevligt och inte bara paket, sikta mer på fläktar med nått extra antingen prestanda eller att de är tysta..
Blinkande lampor och annat krimskrams går ju alltid hem men nått som vore intressant skulle ju vara att ni faktiskt kollade på möjligheten att öppna en modd avdelning, inte bara ta in det vanliga utan kolla på t.ex. plexiglas, verktyg m.m. om så bara beställningsvaror så skulle det ju vara intressant.
Vet nu när man sitter och kollar på grejer från 17 olika håll och alla ska ha egen frakt m.m. blir inte så kul alla gånger och vad jag vet så finns det ingen sida som säljer just grejer för moddning m.m. som inte är prefabrikat.. Vet inte hur mycket vinst det skulle vara på det m.m. men ni kan ju kanske kolla upp det iaf och se om möjligheten finns?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk

Detta chassi kanske vore något att ta hem?
http://www.tomshardware.com/howto/20040913/miditower-05.html

Visa signatur

[14:14:50] [Yoniss] jag gillar papegojor, men inte kvinnor som ser ut som papegojor
Burkfan P4 2.4@2.8ghz/1024mb ram/690gb hdd/Liteon 812s dvdbrännare/2xtitan 80mm blueled fläktar 1xpapst 80mm fläkt

Permalänk
Hedersmedlem

Kvalitetschassin i klass med Addtronics och Image&Shapetech
Helst då riktiga fulltowermodeller och inga små leksakslådor
www.addtronics.com
www.imashape.com

Vanliga fläktgaller lyckades jag aldrig hitta så det vore nog ett bra komplement till sortimentet.
120x120x38 fläktar av bra kvalitet

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Gratis frakt skulle vara kul.
Nej, men LED fläktar som inte låter så satans mycket! Alla LED fläktar idag låter ju typ 25> db. Så det skulle vara kul.. Sen så, precis som "bamsen" sa, fler chassin med sidofönster! Gärna med nätagg!

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

ja det där med moddavdelning vore en bra idé med moddade grejor och sånt plexi men vertkyg vettefaan har inget med dator att göra egentligen. .:S men moddavdelning Typ sidodörrar med fönster =P sen typ lite coola lysande saker men inte skit som typ laser leds utan lit ecoola grejor typ led handtag från sunbeam... Tak plåt med fönster?? det skulle ju va nått... sen skruvar med det eller nått så man kan sätta fast taket...

Permalänk
Medlem

Fler lysande fläktar 120 mm...

Och en litet + fler cd/dvd som har sata

Fläktgaller, "fötter"

Även Lcd-displayer och peltier element skulle vara nice!

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk
Medlem

faan ni måste skaffa sidodörrar med fönster vet att det finns MASSOR som vill ha det....det skulle gå hem nått grymt alltså...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamsen
faan ni måste skaffa sidodörrar med fönster vet att det finns MASSOR som vill ha det....det skulle gå hem nått grymt alltså...

Hur många gånger ska du behöva säga det?

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk

Jag tycker ni ska sattsa mer på fläktar, tysta och snabba. sen en sak som många säkert skulle va intresserade av e ju självklart lcd:er av alla de slag ^^

Visa signatur

Jävla compaq!!! suger hårt!!

Permalänk
Medlem

Fler kylare till grafikkort hade inte varit helt fel. Lian Li lådorna är väl rätt eftertraktade om jag inte har fel för mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiker
Hur många gånger ska du behöva säga det?

Tills dom fattar att det är grymt eftertracktat oc htills dom köper in nya ...Till t.ex Dragon fulltower med schyssta stylingar och så eller bara stort fönster sånt vill folk ha det är bara så..
snälla gör alla en tjänst köp in SIDODÖRRAR MED FÖNSTER SNÄLLA.

Permalänk

Tysta och "färdigdämpade" lådor som dessutom är stilrena vore inte fel. Fler tysta lådor!

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk

ja skulle vilja se lite temaskruvar/dekorskruvar och kanske lite kylflänsar modell större

Visa signatur

-Death is just a lame excuse to lay still and do nothing.

Permalänk
Medlem

lite mer vattenblock och TYSTA fläktar. kanske lite större utbud av minnen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Saknas coolermasterlådor och tillbehör, vill se stacker med alla tillbehör hos er

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem

Lite mer sidodörrar med fönster skulle inte sitta fel....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamsen
Lite mer sidodörrar med fönster skulle inte sitta fel....

Stfu plz.
---------

Ptja.. Jag saknade iaf Zalman ZM80D-HP VGA Dual Heatpipe hos er så jag fick beställa den från db istället.

Permalänk
Medlem

men herregud tål du inte lite skojj ?

Permalänk
Medlem

Skulle vilja se CCFL kontrollers som tex. Bitspower X-Panel XP II o även LCD displyer

Visa signatur

AMD XP2200+, DFI Lanparty NF2 Ultra B, 2st Crusial 4000 512MB, 3D prophet 9600 256MB, 6st HD @ ~1TB

Permalänk
Medlem

Tillbehör till XBOX´s som den här lådan till exempel:

http://www.bestplayer.de/product_info.php?cPath=8_177&product...

Visa signatur

 Mackintåsh: Intel i7-2600 (3.4 GHz) - Gigabyte Z68MX-UD2H-B3 - Gigabyte Radeon HD6870 - Corsair VengeanceLP (4*4 GB) - Corsair Force Series 3 120 GB - OCZ 500W PSU - Dlink DWA-556 (WLAN) - ST Lab F-261 FireWire PCI-E 1394a Card - Apple G5 Case - Apple Mac OS X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bamsen
men herregud tål du inte lite skojj ?

Jaha, det var bara ditt sätt att skämta, genom att spamma en tråd med samma sak. Okej jag ska tänka på att inte bli lite småirriterad på det i framtiden, jag kan ju sitta och skratta åt det istället..:rolleyes:

Permalänk
Medlem

Delar för att bygga chassin, något som bara växer och växer.

Just nu är det hållare för moderkort med backstycke jag letar föbrilt efter, men verkar inte vara så lätt att få tag på. Finns en sida i Norge som säljer, men tyvärr bor jag i Sverige.

Allt som har med att bygga egna chassin tror jag ni komemr kunna sälja bra.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk

Coolermaster Stacker med tillbehör...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Findah
Jaha, det var bara ditt sätt att skämta, genom att spamma en tråd med samma sak. Okej jag ska tänka på att inte bli lite småirriterad på det i framtiden, jag kan ju sitta och skratta åt det istället..:rolleyes:

Bra nu känner jag glädjen

Permalänk
Medlem

- Fler chassi för mini-ITX, micro-ATX och desktop/HTPC
- LCD-displayer (gärna USB)

Citat:

men herregud tål du inte lite skojj ?

Spam är inte "skojj".

Permalänk
Avstängd

Jag skulle vilja se att ni hadde alla möjliga chassi moddnings tillbehör i ert sortiment. http://www.frozencpu.com/ har allt som jag vill ha iallafall men det är så dyrt o beställa från USA. Tack för mig!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grizzly-WD
Coolermaster Stacker med tillbehör...

Definitivt Stackern med tillbehör.

AC Ryan's XTOR APC (http://www.acryan.com/_xtor/ACR-HD3213.shtml) har jag letat överallt efter utan resultat, vet många som vill ha den

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja ha fler sorters hårddiskkylare, samt olika lösningar för att montera fler diskar i befintliga chassin.