ROG Ally Extreme Z1 med tillbehör

Permalänk
Medlem

ROG Ally Extreme Z1 med tillbehör

Hej

Säljer en ROG Ally Extreme Z1 som jag köpte för 2 månader sedan av en kollega här på Sweclockers. Den är i nyskick och har använts av mina barn under några timmar - de föredrog sina egna datorer för "stora spel" och mobiler "för de små" - handheld var uppskattad som en kraftful mobil datorn (jättekul att kunna spela via Steam medan man väntar på färjan ) men fick ingen plats i deras spelvärld helt enkelt

Till den har jag dockstation, skyddsfodral, tuff skal och skärmskydd från spigen.
Vid snabb och smidig affär lägger jag till en snabb 512GB från Samsung (V30 Evo plus).

Jag köpte den för 5500kr utan tillbehör (förutom skyddsfodral) inkl frakt, säljer gärna här på SweC för samma pris inkl frakt och med alla nya tillbehör.

Kvitto från Webhallen (nov 2023) och garanti finns såklart.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av krzysgro:

Hej

Säljer en ROG Ally Extreme Z1 som jag köpte för 2 månader sedan av en kollega här på Sweclockers. Den är i nyskick och har använts av mina barn under några timmar - de föredrog sina egna datorer för "stora spel" och mobiler "för de små" - handheld var uppskattad som en kraftful mobil datorn (jättekul att kunna spela via Steam medan man väntar på färjan ) men fick ingen plats i deras spelvärld helt enkelt

Till den har jag dockstation, skyddsfodral, tuff skal och skärmskydd från spigen.
Vid snabb och smidig affär lägger jag till en snabb 512GB från Samsung (V30 Evo plus).

Jag köpte den för 5500kr utan tillbehör (förutom skyddsfodral) inkl frakt, säljer gärna här på SweC för samma pris inkl frakt och med alla nya tillbehör.

Kvitto från Webhallen (nov 2023) och garanti finns såklart.

Läs hela annonsen här

Hejsan!
Visar intresse och lägger ett bud på 3500 inkl. hämtning på plats.
Hade varit kul att se om min kära far hade kunnat plocka upp lite spelande igen.

Permalänk
Medlem

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av krzysgro:

Hej

Säljer en ROG Ally Extreme Z1 som jag köpte för 2 månader sedan av en kollega här på Sweclockers. Den är i nyskick och har använts av mina barn under några timmar - de föredrog sina egna datorer för "stora spel" och mobiler "för de små" - handheld var uppskattad som en kraftful mobil datorn (jättekul att kunna spela via Steam medan man väntar på färjan ) men fick ingen plats i deras spelvärld helt enkelt

Till den har jag dockstation, skyddsfodral, tuff skal och skärmskydd från spigen.
Vid snabb och smidig affär lägger jag till en snabb 512GB från Samsung (V30 Evo plus).

Jag köpte den för 5500kr utan tillbehör (förutom skyddsfodral) inkl frakt, säljer gärna här på SweC för samma pris inkl frakt och med alla nya tillbehör.

Kvitto från Webhallen (nov 2023) och garanti finns såklart.

Läs hela annonsen här

Hade en ally tidigare, men kom inte till så där jättemycket användning.
Ökar budet från föregående med en tidig till 4500:-, vilket fortfarande förmodligen är läge än vad den är värd.
Men budet finns där och inget krångel som säljare om du vill ta det budet.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Hade en ally tidigare, men kom inte till så där jättemycket användning.
Ökar budet från föregående med en tidig till 4500:-, vilket fortfarande förmodligen är läge än vad den är värd.
Men budet finns där och inget krångel som säljare om du vill ta det budet.

tusing* Går ej att editera

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Hade en ally tidigare, men kom inte till så där jättemycket användning.
Ökar budet från föregående med en tidig till 4500:-, vilket fortfarande förmodligen är läge än vad den är värd.
Men budet finns där och inget krångel som säljare om du vill ta det budet.

Noterat med glädje, vi är nääääästan där 👍

Permalänk

Bud på 4600 + frakt

Permalänk
Medlem

5000kr och hämtas.

Permalänk
Medlem

Vi avslutar på tisdag kl 22, Tias89 har vinnande bud!

Permalänk
Medlem

Budgivningen är avslutad, grattis @Tias89

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad