Köpa steam giftcards på faktura?

Permalänk
Medlem

Köpa steam giftcards på faktura?

En snabb fråga istället för att skapa en helt ny tråd.

Kan man köpa steam credits/giftcard någonstans på nätet och kunna betala faktura? I med att butiken jag jobbade på upphörde är jag nu mera arbetslös och väntar fortfarande på att a kassa ska komma igång så hade det varit sjukt kul att kunna fåtag i en steamkod som man kan välja att betala nästa månad så man får dagarna att gå genom att spela Hogwarts Legacy till helgen 😞

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaea:

En snabb fråga istället för att skapa en helt ny tråd.

Kan man köpa steam credits/giftcard någonstans på nätet och kunna betala faktura? I med att butiken jag jobbade på upphörde är jag nu mera arbetslös och väntar fortfarande på att a kassa ska komma igång så hade det varit sjukt kul att kunna fåtag i en steamkod som man kan välja att betala nästa månad så man får dagarna att gå genom att spela Hogwarts Legacy till helgen 😞

Surt läge mannen men spelet kommer inte gå någonstans så fundera på vad som egentligen är bäst för dig. Att dra på sig en skuld för att spela på releasedagen utan att någon inkomst är på plats låter sådär.

Sjukt kul just nu men sjukt tråkigt när a-kassan blir försenad en månad för försäkringskassan är som de är.

Visa signatur

ProArt X670E-Creator | Ryzen 7 7700X (NH-12UA Chromax) | 2x16GB G.Skill Trident DDR5 6000Mhz CL30 RGB | 4090 Founders Edition | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Fractal Design North Black TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av pinkified:

Surt läge mannen men spelet kommer inte gå någonstans så fundera på vad som egentligen är bäst för dig. Att dra på sig en skuld för att spela på releasedagen utan att någon inkomst är på plats låter sådär.

Sjukt kul just nu men sjukt tråkigt när a-kassan blir försenad en månad för försäkringskassan är som de är.

Hittade att man kunde betala med klarna på epicgame, vill helst ha det på steam dock...
Angående faktura köp och sätta sig i skuld så spelar det ingen roll för spelet kommer jag oavsett köpa då jag vet att det finns pengar om sisådär en vecka. Så spelar ingen roll om jag tar faktura köp nu eller väntar

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Whaea: Jag bröt ut din fråga till en egen tråd då det inte var relaterat till ämnet

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaea:

Hittade att man kunde betala med klarna på epicgame, vill helst ha det på steam dock...
Angående faktura köp och sätta sig i skuld så spelar det ingen roll för spelet kommer jag oavsett köpa då jag vet att det finns pengar om sisådär en vecka. Så spelar ingen roll om jag tar faktura köp nu eller väntar

Skapa ett engångskort hos klarna så kan du använda det hos Steam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

@Whaea: Jag bröt ut din fråga till en egen tråd då det inte var relaterat till ämnet

Tack! Jag hade nästan på känn att det inte var rätt stt ställa där men tog chansen att bara snabbfrågade. Sry för min lathet...

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

....och jag som precis köpte det på epic games :/

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Whaea:

....och jag som precis köpte det på epic games :/

Du borde kunna ångra köpet

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Antingen så kollar du om du kan göra en retur https://www.epicgames.com/help/en-US/epic-games-store-c571934...
Eller så struntar du fullständigt i att du inte har det på Steam, och njuter av ett bra spel bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Du borde kunna ångra köpet

Skrivet av m4gnify:

Antingen så kollar du om du kan göra en retur https://www.epicgames.com/help/en-US/epic-games-store-c571934...
Eller så struntar du fullständigt i att du inte har det på Steam, och njuter av ett bra spel bara.

Spelet var märkt med "self refund" det betyder att man kan refunda spelet inom 14 dagar eller 2h speltimmar. Så jag gjorde en refund.... Ska bara vänta på att går igenom så köper jag det via Elgiganten istället.

Helt sjukt, har letat hela morgonen i säkert 1-2h på hitta ett sätt att kunna ta det på faktura och nu helt plötsligt finns flera alternativ!

Efter allt letande så börjar jag känna att jag verkligen behöver få mig ett jobb snarast xD

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem

Och det var ju inte värt att ångra köpet på epicgames för köpet på Elgiganten via klarna stödjer inte digitala köp ):

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaea:

Och det var ju inte värt att ångra köpet på epicgames för köpet på Elgiganten via klarna stödjer inte digitala köp ):

Ahh, ledsen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Ahh, ledsen.

Ingen fara, Epic games hade en live support, 10 sekunders väntetid och dom stoppade refunden bara

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av xSean145:

Har kollat där men betala med "faktura" finns ej med

Visa signatur

Punch a fish make a wish