Permalänk
Medlem

Blandat minne

Hej

Fick en bunt med minne från en släkting för ett tag sedan. Hade då redan skänkt bort alla gamla datorer som dessa kunde tänkas passa till.

Så här kommer en uppföljning med gratis minnen.
Inga är tyvärr testade så jag kan inte garantera att de funkar.

Tror det är DDR och DDR2, men det bör gå att utläsa av bilden. Önskar ni förtydligande av nåt minne/etikett så är det bara säga till så fixar jag det.

Såklart skönt om nån hämtar alla men behöver man bara ett par så ser jag hellre att fler få ta del av dem om det finns fler intressenter.

Hämtning är att föredra men är inte omöjlig om nån nostalgiker behöver komplettera sina slots och vill ha det skickat.
Mottagare får då iaf stå för frakten.

Visst ja.
Har två originalkylare över också. Ej testade

Läs hela annonsen här

Permalänk
Entusiast

Hej. Jag är intresserad av de tre äldre minnena du har där. Det ser ut som cacheminnen. Den oranga stickan och den till vänster, samt den lilla gröna prylen med 2st svarta kontakter. Jag bor långt från Uppsala. Så jag post är att föredra. Jag står givetvis för frakten

Permalänk
Medlem
Skrivet av Necrodude:

Hej. Jag är intresserad av de tre äldre minnena du har där. Det ser ut som cacheminnen. Den oranga stickan och den till vänster, samt den lilla gröna prylen med 2st svarta kontakter. Jag bor långt från Uppsala. Så jag post är att föredra. Jag står givetvis för frakten

Tjena

Jag fixar det.
kör en skärmdump på bilden o ringa in det du vill ha så fixar jag ett litet paket.
/Peter

Permalänk
Entusiast

Här kommer skärmdumpen

Permalänk

Skulle vara intresserade av kylarna mot fraktkostnad och ev peng till dig såklart om det finns möjlighet till detta?

Permalänk
Medlem

Hello
Hittade en som tidigt var intresserad av allt.
Tackar för visat intresse

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad