Routrar, tangentbord, bluetooth-hörlurar och en axelväska

Permalänk
Medlem

Routrar, tangentbord, bluetooth-hörlurar och en axelväska

Rensar ut lite här hemma inför stundande flytt. Sakerna i fint skick, om än använda såklart. Allt ska bort eller på tippen. Köpare betalar frakt. Upphämtning går såklart finfint. Är ibland i Göteborg, är mer sällan i Stockholm.

Alla saker har passerat sin garanti-tid. Alla bud är välkomna (angivet pris är för att Sweclockers kräver att man anger någon form av pris)!

Allt är nollställt. Allt är snabbt funktionstestat (inkopplat och sett så att det startar samt ger, i routrarnas fall, ett wifi-nät som går att ansluta till)

  • Router: Asus AC86U (hårdvarurevision R1.5, producerad 2019). Har kört Merlin, men nollställd och officiell firmware installerad.

  • Router: D-LINK Dir 878 (hårdvarurevision A1, alltid kört officiell firmware)

  • Trådlösa hörlurar: Sony MDR-XB950B1 (ingen aning vart sladdarna är, laddas med micro-usb. Fortfarande helt ok batteritid, som arbetslurar för teams + musik håller de mer än en dag. Ersatt av andra lurar.)

  • Tangentbord: Apple Magic Keyboard, med sladd och numpad. Trotjänare som hängt med ett tag. Dock har jag ingen Mac längre och har inte haft på ett par år. Legat i en garderob.

  • Axelväska: Peak Design Everyday Messenger (version 1, https://www.peakdesign.com/products/everyday-messenger-v1?var.... I fint skick. Ganska mycket använd under en period. Numera använder jag en ryggsäck på resande fot med laptop och kamera. Legat i en garderob i något år.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr Asus AC86U +Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr Asus AC86U +Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Moderator
Moderator
Nytt bud: 150 kr D-LINK Dir 878 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.

Edit2: På igen, kan behöva till landstället. x)

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Vilken modell är Asus AC86U routern AC2600 eller AC2900?

Visa signatur

Intel Core i7 11700K ~ EVGA GeForce GTX 980 Ti HYBRID GAMING 6GB ~ Corsair Vengeance RGB PRO SL 2x16GB 3600MHz ~ WD Black SN850 2TB ~ ASUS ROG STRIX Z590-A GAMING WIFI ~ Corsair RM750 750W Vit (2021) ~ Fractal Design Meshify 2 ~ Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shobons:

Vilken modell är Asus AC86U routern AC2600 eller AC2900?

Vilken otroligt bra fråga. Var ser jag det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shobons:

Vilken modell är Asus AC86U routern AC2600 eller AC2900?

Efter lite googlande: Den har inte 4G så bör vara ac2900?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shobons:

Vilken modell är Asus AC86U routern AC2600 eller AC2900?

Nu har jag ett riktigt svar åt dig. Det är AC2900:

Permalänk
Medlem
Skrivet av koSmiQ:

Tackar! Söker tyvärr efter en AC2600, men lycka till med försäljningen

Visa signatur

Intel Core i7 11700K ~ EVGA GeForce GTX 980 Ti HYBRID GAMING 6GB ~ Corsair Vengeance RGB PRO SL 2x16GB 3600MHz ~ WD Black SN850 2TB ~ ASUS ROG STRIX Z590-A GAMING WIFI ~ Corsair RM750 750W Vit (2021) ~ Fractal Design Meshify 2 ~ Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165 Hz

Permalänk
Medlem

Tack för era bud. Stänger auktionen imorgon eftermiddag

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Tar gärna Asus routern för upphämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av armine1:

500 kr Tar gärna Asus routern för upphämtning

Ursäkta min lathet i uppdatering. Båda routrarna är sålda.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad