Samsung Galaxy Unpacked 2021 – se eventet i efterhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon14781:

Vilka personer köper en telefon för 20K som ändå är förlegad året efter?

Eller en bil för 300-500k?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Har använt min stegmätare på 3 samsung klockor nu och aldrig upplevt några problem alls. Helnöjd med det eftersom stegräkning på mobil är blir så sporadiskt att man kan nästan lika gärna skippa det. (Man har inte mobilen på sig hela tiden )

Ang meddelanden så är det ju självklart bara att stänga av.. vilket jag gjort. Min klocka varken vibrerar, plingar till eller tänds när jag får notifieringar. Förutom vid samtal, då vibrerar den.

Det är småsakerna som gör att jag aldrig vill vara utan smartwatch igen. Kör google auth via klocka/mobil så jag behöver aldrig någonsin ta fram eller ha mobilen nära för att ange auth, vilket är otroligt skönt. Kör den som gps-mätare när jag spelar golf, känns supersmidigt att inte behöva köpa en gps-klocka för 2000kr enbart för golfen.

Supersmidig att initiera samtal via när man kör bil, pausa filmer osv man tittar på hemma. Navigering som automatiskt går igång när jag startar en stäcka med google maps är guld värt. Speciellt när jag cyklar eller kör bil. Bara att svänga lite på vristen så visar klockan hur långt det är kvar tills jag ska svänga etc. Timer när man ska tvätta/laga mat etc är nog det som den mest flitigt används till.

Det en smartwatch gör bäst är att minimera antalet gånger du måste ha din telefon framför dig alt låsa upp den.

Grovt besviken på batteritiden i nya klockan dock, den är helt klart sämre än samtliga klockor de har släppt innan.

99% av anledningen till att jag har Samsungklockor var batteritiden jämfört med google watch. Nu lär de båda vara lika dåliga i framtiden tyvärr.

Att använda klockan själv utan telefon är en våt dröm som aldrig fungerar i verkligheten tyvärr.
Tycker du battertiden var dålig innan du satte på 4G så kommer du verkligen märka av det efter, klockan går att döda på timmar med 4g samtidigt som det kostar 49kr i månaden. Fullkomligt värdelöst.

Håller med i det mesta Speciellt LTE läget som jag aldrig fått att funka även om jag följt Telenors alla inställningar och haft abonnemang på klockan. Tog bort det för två månader sen eftersom det helt enkelt var kasst.

En ssak som jag märkt på ming Active 2 är att batteritiden helt plötsligt blivit bra mycket bättre utan att jag gjort någonting (LTE funktionen borträknad).
Förut höll batteriet typ 2-3 dagar max, nu helt plötsligt har jag 30-40% efter tre dagar har inte ändrat vanor eller någonting.

Jag blev mest missnöjd med att det inte fanns polerad stål variant av den nya watchen (inte classic). Det gör ju min active 2 är bra mycket finare än nya klockan Där tycker jag Samsung fick en tankevurpa.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malde:

Jag är helt grön på smartwatch området, så undrar hur det fungerar att lyssna på spotify utan att ha med telefonen? Måste man ha ett separat simkort/abonnemang för det? Tack!

Skrivet av Jensahremark:

Tycker jag läst mig till att offlinelistor ska bli tillgängliga också.

Finns en inofficiell spotifyapp som kan köra offline

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malde:

Jag är helt grön på smartwatch området, så undrar hur det fungerar att lyssna på spotify utan att ha med telefonen? Måste man ha ett separat simkort/abonnemang för det? Tack!

Galaxy watch 3 och Active 2 kan ladda ned spellistor offline idag. På de nya klockorna kommer det komma senare då Spotify öppnar för detta på Wear OS, uppdaterad Wear os app.
De gamla klockorna använder ju Samsungs egna Tizen så där har man kunnat ladda ned spellistorna ganska länge.

Nej du behöver inget simkort/e-sim till klockan om du spelar upp offlineläget på Spotify. Du laddar ned listan när du har mobilen i närheten, sen kan du lyssna på den var och när du vill fast mobilen ligger hemma.
Du behöver Blue-thoot lurar till klockan kanske man skall påminna om

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Skrivet av Pellepelikan:

Finns en inofficiell spotifyapp som kan köra offline

https://swedroid.se/spotify-for-wear-os-far-offline-stod/
kommer officiellt med

Permalänk
Medlem

Det stora problemet med dessa telefoner som jag ser det är fortfarande formaten. Z Fold 3 är alldeles för avlång i ihopvikt läge och alldeles för kvadratlik i utvikt läge. Ca 16:9 anser jag vara optimalt i utvikt läge då jag tänker att det främst är bra för att titta på videor. Egentligen är det ungefär lagom i ihopvikt läge också, men där är jag mer villig att kompromissa. Jag tycker också att man tjänar för lite i ökad skärmstorlek på att vika ut enheten för att man ska vilja göra det regelbundet. Telefoner som kunde vikas på två ställen skulle vara betydligt mer intressanta både med tanke på format och storlek på skärmarna.

En Z Flip är nog det mer troliga att jag skulle skaffa mig i framtiden, om den vore mindre avlång i utvikt läge.

Permalänk
Medlem

Här är lite nyheter gällande Spotify offline på wear os
https://swedroid.se/spotify-for-wear-os-far-offline-stod/

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av aliassund:

Det är nog inte prestanda mätt i snabbhet som är problemet utan att Exynos drar mer ström för samma "arbete".

Jag tror att det är värt att fundera över skillnader som är synliga i syntetiska tester, kontra skillnader som är synliga vid vardaglig användning. Nu vet jag inte exakt vilken Samsungmobil och vilken Exynos/Snapdragon-krets du tänker på, men det har ju också varierat en del över senaste årens modeller.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Jag tror att det är värt att fundera över skillnader som är synliga i syntetiska tester, kontra skillnader som är synliga vid vardaglig användning. Nu vet jag inte exakt vilken Samsungmobil och vilken Exynos/Snapdragon-krets du tänker på, men det har ju också varierat en del över senaste årens modeller.

Absolut, och upplevd batteritid kanske är viktigast i detta fall. Uppdaterade mig lite med nya youtube videos, och allt svårare att se betydande skillnader så kudos till Samsung här.

Permalänk
Medlem

@Samsung @aliassund Det var väl främst Exynos 990 detta gällde. Vilket även visade sig i vardaglig användning där Exynos drog mer batteri jämfört med Snapdragon 865. Detta "glappet" ska dock som ni säger vara i princip obefintligt med nya Exynos kretsarna, förutom i ev. grafikkretsen där Snapdragon ska vara något rappare? Rätta mig gärna om jag har fel

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Shape1:

@Samsung @aliassund Det var väl främst Exynos 990 detta gällde. Vilket även visade sig i vardaglig användning där Exynos drog mer batteri jämfört med Snapdragon 865. Detta "glappet" ska dock som ni säger vara i princip obefintligt med nya Exynos kretsarna, förutom i ev. grafikkretsen där Snapdragon ska vara något rappare? Rätta mig gärna om jag har fel

Min uppfattning är att Exynos tagit rätt stora steg vad gäller energieffektivitet senaste generationerna, så glappet har nog i princip stängts där. Men jag kan å andra sidan inte påstå att jag tyckte att Galaxy Note 20 Ultra (med Exynos 990) hade så hög strömförbrukning att det blev ett problem. Jag testade också Galaxy S21 Ultra (med Exynos 2100) och båda fungerade utmärkt för min dagliga användning.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Min uppfattning är att Exynos tagit rätt stora steg vad gäller energieffektivitet senaste generationerna, så glappet har nog i princip stängts där. Men jag kan å andra sidan inte påstå att jag tyckte att Galaxy Note 20 Ultra (med Exynos 990) hade så hög strömförbrukning att det blev ett problem. Jag testade också Galaxy S21 Ultra (med Exynos 2100) och båda fungerade utmärkt för min dagliga användning.

Håller med dig! Hade själv en S20 Ultra och batteritiden vart aldrig några problem, kunde dock uppleva att den blev ganska varm vid vanligt användande (SMS, Messenger, någon enstaka Chromeflik).

I vilket fall är jag spänd på Fold3, förbokade igår och kör just nu Fold2. Framförallt kameran under skärmen och pennan ska bli spännande att testa

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Shape1:

Håller med dig! Hade själv en S20 Ultra och batteritiden vart aldrig några problem, kunde dock uppleva att den blev ganska varm vid vanligt användande (SMS, Messenger, någon enstaka Chromeflik).

I vilket fall är jag spänd på Fold3, förbokade igår och kör just nu Fold2. Framförallt kameran under skärmen och pennan ska bli spännande att testa

Jag håller med. Att den får IP-klassning tycker jag också känns tryggt. Jag har varit lite försiktig (kanske överdrivet) med att plocka fram Fold 2 i blött väder, men nu ska det ju inte vara något problem alls.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Det jag inte blir klok på är de tagningarna när de visar hur de sitter och tittar på film men folden. Alltså vilket bildförhållande är det egentligen? 4:3. Hela filmen täcker hela skärmen.

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malde:

Jag är helt grön på smartwatch området, så undrar hur det fungerar att lyssna på spotify utan att ha med telefonen? Måste man ha ett separat simkort/abonnemang för det? Tack!

Det går att lyssna med offlinelistor eller via esim

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jensahremark:

Tycker jag läst mig till att offlinelistor ska bli tillgängliga också.

Finns redan i nuvarande generation

Permalänk
Medlem

Har Fold 2. Vettifan om jag någonsin kan gå tillbaka till en vanlig telefon. Var lite sugen på flip 3 men så fort du öppnar den är den ''precis'' som vilken vanlig telefon som helst med sin skärmstorlek.

Hoppades på att fold 3 skulle vara mer som folk hade gissat på med sina conceptbilder som de gjort efter att ha sett vilka patenter samsung fått. nu är det ju samma samma fast 120hz på utsidan och kameran ser lite annorlunda ut.

Once you go Fold...

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Skrivet av KlyfftPotatis:

Har Fold 2. Vettifan om jag någonsin kan gå tillbaka till en vanlig telefon. Var lite sugen på flip 3 men så fort du öppnar den är den ''precis'' som vilken vanlig telefon som helst med sin skärmstorlek.

Hoppades på att fold 3 skulle vara mer som folk hade gissat på med sina conceptbilder som de gjort efter att ha sett vilka patenter samsung fått. nu är det ju samma samma fast 120hz på utsidan och kameran ser lite annorlunda ut.

Once you go Fold...

Jag själv har velat fram och tillbaka med gadgetprylar, hade NMt telefon början av 90 talet och smartphone slutet av.

Jag kan delvis hålla med dig, men jag skulle vilja ha smart watch med esim och sedan en fold. Då tar jag inte med mig min fold precis hela tiden och då hade den varit underbar.
Jag själv idag bär mig inte ens med mig smartphones hela tiden då jag ibland milt sagt är på dåliga ställen för dem.

Men fold blir precis som smartphones. En stor skara kommer säga att de absolut inte ser någon vits alls att kunna göra mer än att ringa från deras telefon. Detta tills de 20år har fått samma behov som man då hade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Har Fold 2. Vettifan om jag någonsin kan gå tillbaka till en vanlig telefon. Var lite sugen på flip 3 men så fort du öppnar den är den ''precis'' som vilken vanlig telefon som helst med sin skärmstorlek.

Hoppades på att fold 3 skulle vara mer som folk hade gissat på med sina conceptbilder som de gjort efter att ha sett vilka patenter samsung fått. nu är det ju samma samma fast 120hz på utsidan och kameran ser lite annorlunda ut.

Once you go Fold...

Är det inte drygt med vecket? Borde bli sydligare med tiden med eller är det lika mycket efter ett år?

Visa signatur

i7 10700K / EVGA 2070 / Z490-I / 16GB 3600mhz / 1.5TB NVMe / SF750 / Lian Li TU150 / Custom Loop / Ducky One 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av cads:

Är det inte drygt med vecket? Borde bli sydligare med tiden med eller är det lika mycket efter ett år?

Vecket på min Fold2 har inte förändrats något under tiden jag haft den (snart ett år) Sedan tycker jag man inte tänker så mycket på vecket i vardagligt användande, det syns oftast bara när det är starka reflektioner från ljus eller liknande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cads:

Är det inte drygt med vecket? Borde bli sydligare med tiden med eller är det lika mycket efter ett år?

nejdå! det förändras inte du tänker inte på den till slut. hjärnan filtrerar bort det, precis som näsan i ansiktet

skulle säga att jag stör mig 100x mer på hur tex iphone gör med sin bezel på toppen. varför kan den inte bara vara symetrisk med mobilens form?!

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tanax:

Jag använder inte andra molnlösningar, och ja, jag kommer sluta använda iCloud också. Dom säger att det bara görs om iCloud Photos är aktiverat, men hur vet du? iOS är closed source. Du har bara deras ord och helt ärligt så har det inte varit värt mycket på sistone. Denna skanning görs alltså lokalt på din telefon men matchar mot databas som styrs remote. Om tillräckligt många matchningar så kan alltså Apple komma åt dina matchade bilder. Ganska enkelt då för regeringar att kräva kontroll över denna databas så att "allt" matchar och kan då komma åt alla dina bilder (samt meddelanden).

Dom flesta bryr sig väl inte, men många teknikintresserade kommer nu överge Apple - något som jag nu också funderar på.

Android är open source och man kan då verifiera om lokal skanning görs eller inte. Google Photos gör såklart skanningar på bilder också, men det görs på deras servrar och att ladda upp sina bilder till Google Photos har jag aldrig ens funderat på, helt galet. Har även övergett Gmail och Facebook.

Min plan är därmed som minst att bygga egen NAS, och ev. byta till Android - t.ex. en Samsung S22 när den släpps, vilket inte bör vara superlångt efter min iPhone 11 Pro's avbetalning gått ut.

Verkar som det blir lite vetting av det hela:

Corellium Launching New Initiative to Hold Apple Accountable Over CSAM Detection Security and Privacy Claims
https://www.macrumors.com/2021/08/17/corellium-new-initiative...

Sen verkar du onekligen ha missförstått hur det fungerar. Var har du fått ifrån att meddelanden har med saken att göra?

Sen det där med att det är ”enkelt för regeringar att kräva kontroll” är väl ändå lite ”slippery slope” = ett så kallat logiskt felslut:
https://yourlogicalfallacyis.com/slippery-slope

Hur vet du att regeringar inte har kontroll över den NAS du kommer köpa?
Men visst, om allt man kör är OpenSource så är det väl i teorin bättre gällande sådant. Men ändå svårt att vara säker.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Shape1:

Vecket på min Fold2 har inte förändrats något under tiden jag haft den (snart ett år) Sedan tycker jag man inte tänker så mycket på vecket i vardagligt användande, det syns oftast bara när det är starka reflektioner från ljus eller liknande.

Det är min erfarenhet efter att ha använt Z Fold 2 ett tag också. "Vecket" kan vara mer synligt vid starkt ljus från vissa håll, men annars är det sällan man tänker på det efter ett tag.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Finns det några kampanjer på nya klockorna i Sverige? Är lite sugen men ser att andra länder fått mycket roligare priser och erbjudanden, men jag har kanske missat det här.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av frong:

Finns det några kampanjer på nya klockorna i Sverige? Är lite sugen men ser att andra länder fått mycket roligare priser och erbjudanden, men jag har kanske missat det här.

Jag tror att det diskuterades något om rabattkoder i "Dagens fynd", för personer som ägde en S21. Det verkar också finnas något bundlingserbjudande med trådlös laddare, men jag har egentligen ingen större koll på kampanjer och sådant (det är inte det jag gör), men någon av forumets fyndjägare har förhoppningsvis koll.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Är det någon som har Flip och kan förklara om det är värt att kunna vika på det sättet? Fold känns ju som att man faktiskt har lite mer nytta av viket.

Ska snart fixa ny jobbtelefon och kan ju vara kul att prova på nytt.
Har ni den utvikt hela tiden eller viker ni ihop den när den ligger på bordet etc. Känns det som att ni måste vika för att skydda när man lägger ner i fickan?

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Pentav:

Är det någon som har Flip och kan förklara om det är värt att kunna vika på det sättet? Fold känns ju som att man faktiskt har lite mer nytta av viket.

Ska snart fixa ny jobbtelefon och kan ju vara kul att prova på nytt.
Har ni den utvikt hela tiden eller viker ni ihop den när den ligger på bordet etc. Känns det som att ni måste vika för att skydda när man lägger ner i fickan?

Jag ska försöka få loss en Z Flip 3 att testa själv, förhoppningsvis snart. Jag tänker själv att den kommer att ligga ihopvikt större delen av tiden, och vikas upp vid aktiv användning. I fickan skulle jag nog inte själv ha den utan att vika ihop den. Den har ju en yttre skärm som du kan se klocka och notifieringar på, så behovet att ha den uppvikt hela tiden borde inte vara så stort.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Jag ska försöka få loss en Z Flip 3 att testa själv, förhoppningsvis snart. Jag tänker själv att den kommer att ligga ihopvikt större delen av tiden, och vikas upp vid aktiv användning. I fickan skulle jag nog inte själv ha den utan att vika ihop den. Den har ju en yttre skärm som du kan se klocka och notifieringar på, så behovet att ha den uppvikt hela tiden borde inte vara så stort.

Försöker tänka mig in om det kommer vara till nytta att vika en mobil eller om det bara kommer bli ett irriterande moment varje gång man vill nyttja sin telefon.

Har lite någon månad innan jag ska byta så hinner nog känna och klämma lite.

Permalänk
Medlem

Blev en beställning på en z fold3 och en klocka 😁 kunde inte hålla mig.

Hoppas grejerna kommer på fredag så man slipper vänta över helgen också

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem

Förköpte Flip3 och sitter med den nu i handen! Har saknat det här mindre formatet och att ordentligt kunna gömma undan mobilen i fickan. Är en sån där som gärna har skydd på mobilen, stora skärmen förstår jag inte går att skydda men den lilla skärmen på baksidan hade varit fin att skydda. Hittar inget sånt skydd, är det någon som sett något sånt?

Hittade detta nu https://www.whitestonedome.com/products/whitestone-dome-1set-...

Ska kolla igenom det och se hur det funkar med frakt osv.

Hittade skydd