Powercolor Rx 5700 XT Red Devil

Permalänk
Medlem

Powercolor Rx 5700 XT Red Devil

Jag gör en intressekoll på röda djävulen som suttit i min burk sedans 12 månader ganska exakt.

Kört kortet undervoltat sedan montering tillsammans med HWINFO för att se temperaturen, maxtemp (om minnet inte sviker totalt) har under denna tid varit 76 grader celcius. Ej hört något coilwhine, fläktarna är hela och snurrar, enkelt sagt så är jag Otroligt nöjd med kortet men har ett ”villahöverbegär” på ett mäktigare kort till ett planerat nybygge.

Orginallåda kvar med esd påse finns.

Kan skickas och kan även köras (rimliga avstånd och mån av tid) såväl avhämtas i Karlskoga.

Bilden är tagen från prisjakt då jag i nalkandes stund lägger lillkillen, önskas fler bilder så be och det skall komma.

Säljer/säljer inte, ansvarar inte för frakthantering OM jag säljer som sagt. Är intresset stort nog så kan jag släppa det.

Har bra referenser sedans tidigare och så önskar jag fortsätta ha det, OM jag som ovan sagt säljer det.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk

Jag skulle kunna tänka mig ge 3500 + frakt om du väljer att sälja den, om du packar den säkert

Permalänk
Medlem

4200 plus frakt

Permalänk
Medlem

4300+frakt.

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

4400 plus frakr

Permalänk
Medlem

4500+frakt

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

4600 plus frakt om du kan skicka innan helgen

Permalänk
Medlem

Godmorgon, intresset är noterat. Håller detta öppet tills ikväll/imorgon FM OM jag säljer eller inte, verkar inte heller helt lätt att få tag på ett av de nyare korten tyvärr.

På återhörande.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.

Permalänk

4700 + frakt!

Permalänk
Medlem

5000 + frakt

Permalänk

5100 + frakt

Permalänk
Medlem

5600 + frakt

Permalänk
Medlem

Hej på er, vill inte göra någon besviken i dessa tider men har hittat ett nytt kort och avslutar denna annons.

Kontakt med vinnare har tagits och jag önskar er alla andra all lycka till i jakten på ett nytt kort samt trevlig fortsättning.

Visa signatur

Har numera en Laptop från gigabyte.