Kamerastädning (Canon 60D + Objektiv)

Permalänk
Medlem

Kamerastädning (Canon 60D + Objektiv)

Hej,

Säljer av lite kameraprylar som jag tyvärr inte använder specielt mycket längre. Fint skick på samtliga gluggar, uv-skydd suttit på sen dag ett, och ingår självklart (HOYA HMC).

* Canon 60D - 1500kr
Några är på nacken nu, men fullt dudlig fortfarande. Perfekt för någon som vill komma in i DSLR-världen.

* Sigma 30/1,4 EX DC HSM - 1500kr
Kan nog vara ett av mina favoritobjektiv, galet prisvärt objektiv.

* Sigma 70-200/2,8 EX APO HSM DG OS - 4000kr
Antagligen marknadens mest prisvärda teleobjektiv. Har även ägt Canons motsvarighet vid tidigare tillfälle och vad sigma lyckas leverera för halva priset är makalöst.

* Tokina AT-X Pro 11-16/2,8 DX - 2500kr
Klassiskt vidvinkel objektiv.

Om någon vill slå till på hela paketet så kan vi nog göra någon bra deal, perfekt paket för någon som vill komma igång med foto, kombinationen av dessa tre objektiv täcker ett väldigt brett spektrum.

Både upphämtning, och eventuellt avlämning i stockholms området funkar. Lägger på 100kr i frakt om det behövs skickas, och då kör vi förskottsbetalning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sorry att jag lägger in ett lite OT-inlägg men känner att kameror tappar allt för snabbt i värde nu för tiden. 1500 spänn känns som ett kap om man vill komma igång med fotografering.

Här finns lite exempel på foton från en 60D som jag tog i samband med en USA-semester. Påstår inte att jag är en bra fotograf, men det är en riktigt bra kamera:
https://www.flickr.com/photos/92481433@N03/albums/72157634344...

Till annonsören; om du inte vill att jag postar detta så hör av dig så tar jag bort inlägget. Känner bara att jag saknar min 60D trots att jag nu "uppgraderat" till fullformat.

Permalänk
Avstängd

@chrillol: jääävligt feta bilder måste jag säga!

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrillol:

Sorry att jag lägger in ett lite OT-inlägg men känner att kameror tappar allt för snabbt i värde nu för tiden. 1500 spänn känns som ett kap om man vill komma igång med fotografering.

Här finns lite exempel på foton från en 60D som jag tog i samband med en USA-semester. Påstår inte att jag är en bra fotograf, men det är en riktigt bra kamera:
https://www.flickr.com/photos/92481433@N03/albums/72157634344...

Till annonsören; om du inte vill att jag postar detta så hör av dig så tar jag bort inlägget. Känner bara att jag saknar min 60D trots att jag nu "uppgraderat" till fullformat.

Äsch får väl se det som god reklam 😅 Ja, visst faller det i pris, men är väl så med teknik så fort det kommer nyare prylar, dock är det ju så att det kanske inte händer så mycket på själva fotobiten så är ju väldigt prisvärt att köpa beg. För 60d är som sagt fortfarande en grym kamera! Att telefoner blivit så pass fotodugliga gör ju det hela ännu svalare. Men man får väl trösta sig med att objektiv har bättre andrahandsvärde.

60d och 30mm gluggen sålda. Tele och vidvinkel kvar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

köper gärna * Sigma 30/1,4 EX DC HSM för 1500 kr.

Edit: såg inte att den var såld.