Veckans fråga: Jobbar eller vill du inom IT?

Permalänk
Skrivet av Tempel:

Jepp, det där låter exakt som de frågor man får pluss hur man kopplar upp sin telefon på wifit.

Faktiskt inte, iallafall inte hos mig. Där har personalen en egen tjänstetelefon som redan är konfigurerad på skolans wifi när de får den, så de slipper allt sånt skit.

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sparkar_boll:

Faktiskt inte, iallafall inte hos mig. Där har personalen en egen tjänstetelefon som redan är konfigurerad på skolans wifi när de får den, så de slipper allt sånt skit.

Då har ni bättre nät än vi. Strular det så tror dom att det fungerar bättre på nån av dom andra ssid:na och sen har dom problem. Har dom privat mobil (mest elevassistener) så skall dom koppla upp med användarid och deras eget pw, men eftersom dom är tvingade att byta var 90:e dag så...

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

Jag har kandidat och master inom Redovisning och Finansiering och har jobbat lite som controller men letar efter möjligheter att driva min karriär mot ledar-/strategiska roller inom IT eller Tech.

Jag söker roller som "Business analyst" nu och försöker starta några olika småprojekt med IT/Tech-innehåll som en del av det men är självklart tacksam för förslag