Någon som kommer in på Elgiganten?

Permalänk
Medlem

Någon som kommer in på Elgiganten?

Tja, någon som kommit in eller?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGutt:

Tja, någon som kommit in eller?

Tack!

Permalänk
Medlem

Elgiganten har ett artificiellt lås på sin hemsida, antingen för att sälja så lite som möjligt online eller lura folk att det är hög förfrågan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Elgiganten har ett artificiellt lås på sin hemsida, antingen för att sälja så lite som möjligt online eller lura folk att det är hög förfrågan.

Antagligen det första. xD

Permalänk
Medlem

@str8forthakill:

Detta är det löjligaste jag sett Svensk näthandel göra på över 20 år tror jag. **skakar på huvudet***

Undrar hur det skall gå när stora Amazon kommer till lilla Sverige. Svensk näthandel skapar kö-tider på sina sidor på över 60 min. Övriga världens näthandel skapar bättre och mer tillgänglighet istället...

Permalänk
Medlem

Från BF tråden credit till @PederBejegard

Custom Adblock filter på dessa så kringgår man det artificiella låset. Till exempel med ublock origin lägger man till de raderna under Mina Filter.

elkjobnordic.queue-it.net
assets.queue-it.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Elgiganten har ett artificiellt lås på sin hemsida, antingen för att sälja så lite som möjligt online eller lura folk att det är hög förfrågan.

Det är så genomskinligt... Men jag lovar att folk faller för det ändå.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 3800x | MEM: G.Skill Trident Z 3600Mhz CL15 | GK: MSI RTX 2070 Gaming Z | Screen: DELL 1440p 144Hz (Gsync) | Storage: Corsair M.2 3300mb/s

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Från BF tråden credit till @Motorfilm

Custom Adblock filter på dessa så kringgår man det artificiella låset. Till exempel med ublock origin lägger man till de raderna under Mina Filter.

elkjobnordic.queue-it.net
assets.queue-it.net

Kom inn med bare av disse filter. Bruk hodelink til et av varene de selger og dere skal kunne se resten uten problem. OBS! Se til å få order bekreftelse OG at produktet er blitt betalt når dere bestiller for å være sikker på at ha rett til kjøp av produktet til BF pris. (Står også på deres side i toppen i smal banner)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Kom in men kan inte gå till kundkorgen utan att hamna i kö igen -_-

Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 TI RAM: Corsair vengeance 16GB 3200Mhz
Nätagg: Corsair RM750 Moderkort: Asus prime Z370-A
SSD: Intel 660P 1TB CPU: Intel 8700k

Permalänk

Blockera även static.queue-it.net så kanske det går bättre.

Permalänk
Medlem

bästa sättet att bli av med mina eventuella pengar iaf! Orka kringå dumt beslut

Permalänk
Medlem

Oj men herre min skapare vilket cluster fuck Elgiganten ställer till med.

Jag har kommit in på sidan utan problem nu under natten/morgonen men nu när jag gick in fick jag ställa mig i kö (ska inte köpa något så gör inget). Beräknad kötid: 32 minuter. Lämnar fliken uppe, går och duschar. Gissa min förvåning när jag kommer tillbaka kanske 15 minuter senare. Jag har tydligen rest bakåt i tiden för då var det 50 minuters kötid....

Det är ju så riggat, fulspel på hög nivå. Varför gör de inte som vanligt folk och säger "Du har plats 28 i kön, tack för att du väntar". Det klarar min lokala pizzeria att göra på telefonen liksom. Sure de kan ju ha en uppskattad tid också om de vill, men visa vilken plats folk har i kön.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Jag kom in men har ännu inte hunnit lägga en beställning, beslutsångest.

Permalänk
Medlem

De använder tjänsten.
https://queue-it.com/

Gick att komma in om jag avaktiverade javascript. Dock är frågan om något annat går sönder om man gör det.