Köpa nu eller vänta till black friday etc.?

Permalänk
Skrivet av MH25:

Ja, det gjorde jag också, verkar vara ett ganska bra köp. La till lite andra minnen och Windows.

Står det "beställningsvara" på grafikkortet hos dig också? Alltså i beställningsöversikten. Fanns flera kvar när jag köpte så det borde inte vara något problem.

Skickades från m.sweclockers.com

Jasså vad för minnen? Bättre? Kanske kan ändra i min order
Ringde och frågade om det med grafikkortet. Var inga problemde får fler och ser nu de ändrat datum när de ska komma in igen tills imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elkomannen:

Jasså vad för minnen? Bättre? Kanske kan ändra i min order
Ringde och frågade om det med grafikkortet. Var inga problemde får fler och ser nu de ändrat datum när de ska komma in igen tills imorgon

Corsairs 3200 Mhz RGB-minnen. Jag tror att de var nedsatta igår men ser inget om det nu. Kan ha drömt. Inte mycket för RGB/LED i en dator egentligen men blev ju en del ändå som följd av de grejer jag ville ha och jag har en tanke bakom det, får se om det blir bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.2GHz | Hyper 212 EVO | 12 GB DDR3 |GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 | Fractal Design Tesla R2 650W | Fractal Design Define R4 Titanium | 370 GB SSD totalt | ~2TB HDD totalt
+ Acer Predator Helios 300 GTX 1060
Båda kör MS Röj i minst 50 FPS.

Permalänk
Skrivet av MH25:

Corsairs 3200 Mhz RGB-minnen. Jag tror att de var nedsatta igår men ser inget om det nu. Kan ha drömt. Inte mycket för RGB/LED i en dator egentligen men blev ju en del ändå som följd av de grejer jag ville ha och jag har en tanke bakom det, får se om det blir bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Aa de är inte nedsatta nu iaf så blir ingen ändring, jämförde minnena lite och ser inte ut att vara så stor skillnad. Glad att slippa rgb på min faktiskt