Mikrofon för videoinspelning

Permalänk

Mikrofon för videoinspelning

Hej!

Säljer en Dörr DM220 då den helt enkelt inte kommit till användning. Förhoppningen om att börja filma mer i vardagen har inte blivit verklighet. Mikrofonen har använts totalt kanske vid 3 tillfällen och är därmed fortfarande i fullständigt nyskick. Den har fungerat utan anmärkning under de tillfällena.

Då jag fått denna som gåva finns tyvärr inget kvitto att tillgå.

Pris: 300 kr

Upphämtning föredras, men har inga problem att skicka den mot förskottsbetalning genom Swish.

/Daniel

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Medlem

kan dne funka som en streaming mic?

Permalänk
Skrivet av ResarXam:

kan dne funka som en streaming mic?

Säkerligen -- den har en vanlig 3,5 mm-kontakt! Kan du bara fästa den i något som håller den uppe så torde det inte vara några problem (utan att ha testat själv!)

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk

100kr hämta

Permalänk
Medlem

Vart finns den?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

150 + frakt

Permalänk
Skrivet av Näääk:

Vart finns den?

Skickades från m.sweclockers.com

Finns i Björkekärr, vid Östra Sjukhuset.

Övriga bud är noterade!

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk
Skrivet av ddaniel91:

Övriga bud är noterade!

Kan du klargöra vad det innebar?

175kr hämta

Permalänk
Skrivet av Super Älg:

Kan du klargöra vad det innebar?

175kr hämta

Kliade mig en stund i huvudet och förstod inte alls vad du ville ha klargjort!

Jag har inga problem med att skicka den, men om det står mellan att skicka eller mötas upp -- för samma pengar -- så ses jag hellre.

Visa signatur

Supermicro X10SDV-6C-TLN4F m. Xeon-D 1528 | Crucial 64GB 2400MHz ECC | Silverstone DS380B | Corsair SF450 450W | HDD

Permalänk

Mikrofon för videoinspelning

Skrivet av ddaniel91:

Kliade mig en stund i huvudet och förstod inte alls vad du ville ha klargjort!

LOL. Då är vi två.

Det kan vara mitt grundläggande svenska. Jag var inte säker på om det var för att erkänna buden i tråden eller att säga att det fanns andra bud (visas inte i tråden).