Socket 1150 mITX moderkort Pronto!

Permalänk
Medlem

Socket 1150 mITX moderkort Pronto!

Behöver ett socket 1150 mitx moderkort så fort som möjligt!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem

ja köpte ett med h81- krets på proshop för 800kr inkl frakt.. inte bästa kretsen men duger

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

ja köpte ett med h81- krets på proshop för 800kr inkl frakt.. inte bästa kretsen men duger

Jag köpte ett igår på proshop, men tydligen så var det slut i lager helt plötsligt xD
Har beställt från en annan sida nu så får se om det helt plötsligt är slut i lager där också.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snorlena:

Jag köpte ett igår på proshop, men tydligen så var det slut i lager helt plötsligt xD
Har beställt från en annan sida nu så får se om det helt plötsligt är slut i lager där också.

Vilket blev det då?
Det var slut i lager för mig också, men fick det bekräftat på mail att de kunde få in iaf ett från leverantören, blev ett :
https://www.proshop.se/Moderkort/ASRock-H81M-ITX-Moderkort-In...

Såg att det bara har 2 sata, så jag får köra min 3e disk från esata-porten, haha
Sen kör jag xonar u7 för att få bättre ljud...
Har ett core 500 som väntar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Vilket blev det då?
Det var slut i lager för mig också, men fick det bekräftat på mail att de kunde få in iaf ett från leverantören, blev ett :
https://www.proshop.se/Moderkort/ASRock-H81M-ITX-Moderkort-In...

Såg att det bara har 2 sata, så jag får köra min 3e disk från esata-porten, haha
Sen kör jag xonar u7 för att få bättre ljud...
Har ett core 500 som väntar

Köpte från ComputerSalg. Precis samma kort som du. Väntar på ett node 202 så jag har bara plats för 2 hårddiskar så 2 sata blir perfekt för mig

Ska skaffa mig något externt ljudkort i framtiden.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C