Permalänk
Medlem

Acer 34" Predator X34

Säljer min Acer 34" då jag tänkt att jag ska gå ner till 27" igen.

Köpt från Inet 2016-08-09
Det finns lite blb på sidorna dock inget som jag direkt stört mig på. Inga döda pixlar.
Har kört den på 95hz utan några som helst problem, jag fick lite flickering när jag körde på 100hz. Vad det beror på vet jag ej, kan vara allt från kablar till grafikkort.

Jag är öppen för ren försäljning eller ett byte mot en 27" IPS med minst 144hz plus pengar i mellan.

Annonsen är öppen för budgivning med start på 7000:-
Jag kommer föredra att personen i fråga hämtar skärmen för att minimera chanserna att det går sönder under transport.

Om skärmen skickas så vill jag ha betalt i förskott.

Jag säljer/byter med vem jag vill till vilket pris jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Har en : https://www.inet.se/produkt/2205480/acer-27-predator-xb271hu-...

Om den är intressat och det praktiska runt går o lösa med t.ex mötas halvvägs med bil. Och vad du vill ha imellan.

Permalänk
Medlem

@Hymer: Tack för ditt förslag dock så är jag mer intresserad av en G-sync skärm, borde kanske skrivit det i annonsen.

@Emgard: Det skulle eventuellt vara intressant, vart bor du? Så jag vet på ett ungefär vad halvvägs är någon stans.

Permalänk
Medlem

@Emgard: Det skulle eventuellt vara intressant, vart bor du? Så jag vet på ett ungefär vad halvvägs är någon stans.
[/quote]

Göteborg. Tvärs över landet.

Permalänk
Medlem

@Emgard: fortfarande intresserad av ett byte plus en slant i mellan?

Permalänk
Medlem