Sökes: spelare till GTA 5.

Permalänk
Skrivet av Ronakmaster:

Vem är med och kör idag kl 19:00?
jag sitter inne och väntar på TS kanalen

skrev fel innan

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk
Medlem

Söker lite folk att lira med, har inte spelat GTA: O sen Ps3 så bara tittat lite på Heist delen.

Är 23 år, har headset.

Social:tgracing92

Permalänk
Medlem

De som vill kan ju adda mig

Coorexz på Social Club

Permalänk
Medlem

Om någon har lust att lira lite Heists eller dylikt så adda gärna mig, har mic och kommer nog vara inne hela dagen. Började dock igår så är bara rank 13, men det gör nog inte så mycket.

Socialclub: SpalsarUr

m.v.h.

Erik

Visa signatur

Ryzen 2600 @ 4.1, Vega 56 @ 1580mhz (P7: 1025mv).

Permalänk
Medlem

Började precis lira, lägg gärna till mig. 21 år.

Social Club: Dundercalle
http://steamcommunity.com/id/CROE/

Permalänk
Medlem

Lirar vad som, sällskap är alltid roligt. har mic, men använder den knappt

22 år

socialclub: Bob_Sagget

Visa signatur

5600G

Permalänk
Medlem

tja 16 år
jag e gärna med nickar primax3633 i socialclub
har headset etc

Permalänk

Hej på er Jag letar efter en solid grupp att planera och utföra heists med självklart ska målet vara "Criminal Mastermind". Jag har stor spelvana, seriös när det behövs. Har mic.

Social Club: Hawelka
Har det man behöver ingame, är rank 62.

Jag blir gärna vän med så många som möjligt på social club! Skulle önska att du som lägger till mig har mikrofån.

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Medlem

edit: har hittat en grupp nu, bra tråd dehär

Permalänk
Medlem
Skrivet av hehewtf:

Folket jag spelade har bailat och spelar bara andra spel
jag orkar inte vänta på dem längre... vill köra online Heists

26 år gammal, kompetent, bra aim och kan flyga
letar efter en likasinnad grupp

steam: http://steamcommunity.com/id/zorga/

social club: hehewtf

Joina vår grupp, vi börjar bli ganska duktiga nu. Det enda kravet är att du först och främst spelar för att det är roligt, för vi har mer roligt än vad vi kör seriöst. Vi har också en TS3-kanal som du jättegärna får hoppa in i och tjöta skit.
IP: 85.236.107.21:10057 (lösenord får du via PM vid intresse)

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Adda: 91renner på socialclub

24 år med mic

Permalänk
Medlem

tjena, kan du skicka lösen?

Permalänk
Medlem

Hej vänner!
19 år här. Har mikrofon. Rank 82.

Bra pilot och förare samt okej till vapen. Adda mig gärna på SC under namnet Axxident, precis som här.

Är medlem i både Sweclockers crew (aktivt) men även Spelclockers.

EDIT: Om det är någon/några som är intresserade av att köra Heists så har vi ett gemensamt intresse.

Visa signatur

Define C | ASUS PRIME B660-D4 PLUS | i5 12400F | Hyper 212 | RTX 3080 10 GB TUF OC | 980 Pro 1TB | Corsair Vengeance 32 GB 3600 MHz | Corsair RM750 | ASUS TUF VG27AQ | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

H4kk3z i rockstar social club här. (22 mic etc, erfaren gamer)

Har gått med i sweclockers crew, men fattar inte hur det funkar.

Har vid flertalet tillfällen försökt invita crew till uppdrag, men aldrig någon som joinar.

Är alla typ inaktiva eller syns det inte när någon i din crew försöker invita dig?

De är ändå 600 medlemmar, känns ju som att av de 50~online borde någon gå med..

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Inaktiv

Intresserad

Heter Fredrikbra på Social. Jag är 22 år och har mic.

Permalänk
Medlem

nickname på socialclub: Aberkman

19 år och har mic

Älskar heists och race på land

Visa signatur

Grafikkort: RTX 3080 MSI SUPRIM X Chassi: Lian Li LANCOOL 2 Mesh Performance Nätaggregat: Corsair RM850 RAM: 32GB Corsair Vengeance RGB 3200MhzModerkort: Asus ROG Strix x570 Gaming F Hårddisk: Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB Processor: AMD Ryzen 5900x Kylning: H100i RGB PRO XT

Permalänk

Letar efter folk som kan spela sista heisten, då alltså några som har klarat den tidigare, har försökt med team från auto-invite, men oavsett hur hög lvl de är så är det alltid någon som dör om och om igen Spelar på hard, så dör man en gång är det kört.

Jag är 22, och har mic

Heter Cucumbered på Social Club.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Nick på Social klubb är JonnyMyran. Jag är 27 år, har mikrofon och ligger i skrivande stund på lvl 13 eller nått.
Grejen är att jag sitter i Thailand och lirar, men jag skulle gärna prova på att lira heists och dylikt med lite svenskar för att se hur det fungerar med lagg. Har spelat med andra personer från europeiska länder, så förhoppningsvis ska det inte vara några problem.

Söker spelare som inte får psykutbrott och vrålar saker i mikrofonen varje gång man måste starta om ett uppdrag för att folk dör. Kort och gott personer som lirar för att det är kul och inte tar allt på blodigt allvar. Lägg gärna till mig om ni kan stå ut att lira med någon utanför Sverige med allt vad det innebär

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Slarvas på Social klubb. 27år, har mikrofon och letar efter några att köra hiest med. är lvl 30+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Nick på Social klubb är JonnyMyran. Jag är 27 år, har mikrofon och ligger i skrivande stund på lvl 13 eller nått.
Grejen är att jag sitter i Thailand och lirar, men jag skulle gärna prova på att lira heists och dylikt med lite svenskar för att se hur det fungerar med lagg. Har spelat med andra personer från europeiska länder, så förhoppningsvis ska det inte vara några problem.

Söker spelare som inte får psykutbrott och vrålar saker i mikrofonen varje gång man måste starta om ett uppdrag för att folk dör. Kort och gott personer som lirar för att det är kul och inte tar allt på blodigt allvar. Lägg gärna till mig om ni kan stå ut att lira med någon utanför Sverige med allt vad det innebär

Skrivet av Slarvas:

Slarvas på Social klubb. 27år, har mikrofon och letar efter några att köra hiest med. är lvl 30+

Låter som ni skulle kunna passa in i vår grupp. Vi har jävligt roligt varje dag. Ibland blir det kaos i spelet, på både gott och ont kanske

Hoppa in i TeamSpeak-servern och snacka skit med oss. IP: 85.236.107.21:10057 (lösenord via PM vid intresse)

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Letar efter folk/grupper att spela med. 21 år.

Steam, http://steamcommunity.com/id/pnspecter/
Social, Specter.H

Bara att adda

Permalänk
Testpilot

Tjena allihopa!

Söker en sista spelare för Mastermind Challenge nu på fredag 24/04-15, klockan 18:00 börjar vi och beräknad tid att klara det ligger på ca. 6h.

Krav:
*Du ska ha Mic och tillgång till Skype/TS3.
*Du ska ha erfarenhet med samtliga heists.
*Du kan kommunicera, lyssna och framföra egna idéer på hur vi enklast tar oss igenom uppdraget.
*Du har silencer på samtliga vapen då vi kommer behöva använda en del stealth.

Föredraget:
*Du har tillgång till egna fordon, så som "Kuruma (Armored)" eller annan armored vehicle.
*Du har upplåsta vapen så som Rocket Launcher och Sticky's.
*Du kan klara samtliga roller så som pilot, driver, hacker eller gunner.

Vi kommer imorgon torsdag att köra en test-run för att känna av hur vi spelar tillsammans och se vilka bitar som kommer kräva lite extra fokus. Det spelar ingen roll vilken rank du är, så länge du uppfyller ovanstående krav, respekterar dina medspelare och framförallt har kul!

Skicka PM här på Sweclockers med ditt Skype/SocialClub nick till mig om du är intresserad!

http://i.imgur.com/khOY7br.png

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk

Letar efter två personer att fylla luckorna på heist, heter Drak-Rajder på social

Permalänk
Medlem

Hejsan! Hur fungerar det att spela 1-2 personer? Jag och en polare är sugen på att köpa gta men är osäker på hur upplevelsen skulle vara för oss?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forsgren:

Hejsan! Hur fungerar det att spela 1-2 personer? Jag och en polare är sugen på att köpa gta men är osäker på hur upplevelsen skulle vara för oss?

Jag och en polare satt och spelade ett par timmar tidigare under kvällen, tyckte det var helt okej upplevelse med 2 personer. Vi gjorde några race tillsammans och provade även på lite heists med 2 "randoms" på servern och även off-roading Det går absolut ha kul med bara 2 personer, sen beror det ju på hur mycket fantasi man har till att hitta på saker i spelet också

Visa signatur

Chassi: CM NR200P Kylare: Scythe Fuma 2
CPU
:
R5 5600x@4,6Ghz GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC V2
Moderkort
:
ASUS X570-I Gaming Minne: 32GB 3600Mhz
Lagring
:
2xSamsung 970 EVO 500GB
Nätaggregat: Corsair SF750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squedo:

Jag och en polare satt och spelade ett par timmar tidigare under kvällen, tyckte det var helt okej upplevelse med 2 personer. Vi gjorde några race tillsammans och provade även på lite heists med 2 "randoms" på servern och även off-roading Det går absolut ha kul med bara 2 personer, sen beror det ju på hur mycket fantasi man har till att hitta på saker i spelet också

Alrighty! Tack för svaret. Jag var rätt intresserad av heists och det låter som på dig att det inte gick helt fel med randoms från servern!

Det kommer mest troligt bli ett köp nu till helgen så man har något att göra!

Permalänk
Skrivet av Forsgren:

Alrighty! Tack för svaret. Jag var rätt intresserad av heists och det låter som på dig att det inte gick helt fel med randoms från servern!

Det kommer mest troligt bli ett köp nu till helgen så man har något att göra!

Finns heists för 2 personer också, vet dock inte hur många

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Tjenare, vi söker en person att fylla den sista platsen i "Prison Break" heist-finalen. Heter MAL-313 på social club.

Visa signatur

Obsidian 350D: PSU: AX 860W 80+ Platinum | Moderkort: G1.Sniper M5 | CPU: i7-4770K | CPU-kylare: Hyper 212 Evo | RAM: 16GB - 1600MHz | GPU: GTX 1080 Ti STRIX |
Node 605: PSU: CX750M 80+ Bronze | Moderkort: MX-Gaming 5 | CPU: i5-4690K | CPU-kylare: NH-U9B | RAM: 16GB - 1866MHz | GPU: GTX 970 FTW |

Permalänk
Medlem

Sugen på att lira lite heists!

Började nyligen lira, lägg gärna till mig. 21 år.

Social Club: Dundercalle
http://steamcommunity.com/id/CROE/

Pluggar, så är flexibel gällande tider, för det mesta.

Permalänk
Skrivet av CROE:

Sugen på att lira lite heists!

Började nyligen lira, lägg gärna till mig. 21 år.

Social Club: Dundercalle
http://steamcommunity.com/id/CROE/

Pluggar, så är flexibel gällande tider, för det mesta.

Har du tid att lira lite likväl?