Sökes: spelare till GTA 5.

Permalänk
Medlem

Hade varit trevligt att spela med andra! Spelar vardagskvällar och större delar av helgerna mest.

26 år
PC-versionen

Social Club: Kaugelicious

Permalänk
Medlem

Jag la till dig TheKrupp så bara hojta ifall du vill lira.
Följer väl strömmen, 17 bast sugen på att lira med folk som spelar för att det är kul och inte tror det är VM. Thewogge på socialclub/skype bara att adda!

Permalänk
Medlem

Roligt att så många vill spela tillsammans, tråkigt attityd på en del, vilket förstör det roliga i spelet. en heads up, alla har inte tid att spela 10 timmar om dagen, därför är man inte lika "kung" som andra...

Visa signatur

ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 |i7 12700K | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz
Gigabyte RTX 3080ti gaming oc |EK-AIO 360 | Seasonic Focus plus 750W |
Samsung 970 EVO m.2 1TB | Samsung SSD EVO 860 1TB | Fractal Design R6 | Logitech G15 Keyboard | Sennheiser PC 350|

Permalänk
Testpilot
Skrivet av swedda:

Roligt att så många vill spela tillsammans, tråkigt attityd på en del, vilket förstör det roliga i spelet. en heads up, alla har inte tid att spela 10 timmar om dagen, därför är man inte lika "kung" som andra...

Alla var vi nya till detta spel någon gång, och det glömmer folk lätt. Men något som kan göra mig förbannad är när folk klockar lika många eller mer timmar än mig och fortfarande spelar som skit (ligger över 100h på PS3 versionen)

Men som sagt, söker folk här för att spela och ha kul med - Inte nödvändigtvis klara "Heists Elite Challenges" med.

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem
Skrivet av phoenixdisciple:

Alla var vi nya till detta spel någon gång, och det glömmer folk lätt. Men något som kan göra mig förbannad är när folk klockar lika många eller mer timmar än mig och fortfarande spelar som skit (ligger över 100h på PS3 versionen)

Men som sagt, söker folk här för att spela och ha kul med - Inte nödvändigtvis klara "Heists Elite Challenges" med.

Absolut, håller med dig. men när man är lvl 5 och dör och nån får ett tantrum funderar man lite...

Visa signatur

ASUS TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 |i7 12700K | Kingston Fury 32GB DDR4 3600MHz
Gigabyte RTX 3080ti gaming oc |EK-AIO 360 | Seasonic Focus plus 750W |
Samsung 970 EVO m.2 1TB | Samsung SSD EVO 860 1TB | Fractal Design R6 | Logitech G15 Keyboard | Sennheiser PC 350|

Permalänk
Medlem

Glöm inte att gå med i Sweclockers crew!

Jag går under namnet Janzz0 på Social Club. 23 barre och jobbar sena kvällar.

Permalänk
Medlem

Vad är lösen till TS?

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av swedda:

Roligt att så många vill spela tillsammans, tråkigt attityd på en del, vilket förstör det roliga i spelet. en heads up, alla har inte tid att spela 10 timmar om dagen, därför är man inte lika "kung" som andra...

Har du blivit bemött så där i vårat gäng? Vi dör fan hela tiden allihopa och skrattar högt åt det

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk

Spelar gärna de gånger jag är inne (dessvärre inte så ofta pga jobb, fru och hela baletten)....

32 jordsnurrar och allmänt go å glad
SocialClub: AllThatAnger

Tjipp!

Permalänk
Medlem

Söker spelare som vill trada race vinster i super-classen eller mc, dvs vinn en sen låt andra personen vinna en. För att låsa upp uppgrades på fordon.

Socialclub: wastaah

Permalänk
Medlem

Vore ju gött om alla går med i crewet så det blir lite fart på det och får det aktivt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av klurrs:

Vore ju gött om alla går med i crewet så det blir lite fart på det och får det aktivt!

Vi var ett helt gäng som satt igår kväll/natt och körde. Hoppa in på min TS-kanal och tjöta skit med oss ikväll
(Jag PM:ar dig om uppgifter)

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

26 har mic, neewguy på socialclub, bara o adda kört online på xbox one också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av contra:

26 har mic, neewguy på socialclub, bara o adda kört online på xbox one också.

Jag lägger till dig. Du kan hoppa in på min TS-server och tjöta skit med oss också!
(PM:ar info om den)

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Skickade en förfrågan på socialclub

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ModeDerp:

Skickade en förfrågan på socialclub

Skickades från m.sweclockers.com

Accepterad. Här är IP till min TS3-server: 85.236.107.21:10057 (skickar lösenord via PM). Vi börjar bli några stycken nu

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Detta ska bli kul, har några vänner som ska köpa gta men just nu är jag ensam!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tja, föredrar att lira med folk över 20 år.
Har stabil dator, nät och mic!

Info:
Rockstar ID: cynicalbluehaze
Rank: 19

OBS! För mig är det viktigaste att ha kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av AeoNES:

Vi var ett helt gäng som satt igår kväll/natt och körde. Hoppa in på min TS-kanal och tjöta skit med oss ikväll
(Jag PM:ar dig om uppgifter)

Hinner inte ikväll men tar gärna upp erbjudandet imorgon kväll!

Permalänk
Medlem

Antar att de flesta snackar via TS, skulle va guld med lösen dit så man bara kan hoppa in och lira

Permalänk

Väldigt sugen på att köra lite heist o annat kul, 23 bast. Adda lassekongo09

Permalänk
Medlem
Skrivet av klurrs:

Hinner inte ikväll men tar gärna upp erbjudandet imorgon kväll!

Inga problem!

Skrivet av Thewogge:

Antar att de flesta snackar via TS, skulle va guld med lösen dit så man bara kan hoppa in och lira

Fixat via PM.

Skrivet av lass3kongo:

Väldigt sugen på att köra lite heist o annat kul, 23 bast. Adda lassekongo09

Jag skickar en vänförfrågan nu.

Skrivet av CynicalBlueHaze:

Tja, föredrar att lira med folk över 20 år.
Har stabil dator, nät och mic!

Info:
Rockstar ID: cynicalbluehaze
Rank: 19

OBS! För mig är det viktigaste att ha kul

Håller med dig om att det viktigaste är att ha kul. Du kommer nog att trivas i vårat gäng. Skickar PM med uppgifter om TS-server.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Själv så är jag en kille på 14, snart 15 bast. Nu blir det kanske red flags för många men är ingen som skriker i micen.

SocialClub: sander00se
Steam: x17ade

Är långt ifrån proffs haha. Spelar också mest för att det är kul.

Permalänk

Jag vill också vara med och prata i Team speak
kör ju redan med några av er.
Hur gör jag???

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk
Medlem

Kille på 20 år. Kör endast Teamspeak. Har precis startat GTA V till PC så är helt nytt. Alla menyer och knappar. Har endast lirat på Xbox 360 innan. Så om någon annan sköning som också är ny eller någon mer rutinerad vill lira så Adda bara Zyzlite. Så hoppar vi in på en TS någonstans!

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem

25, svensk, och law abiding citizen, hittar ingen att spela med /o\, matchmakern slänger mig halva jordklotet bort.
Har mic och allt, lägg gärna till mig!

SocialClub : Ewtastic
Steam : http://steamcommunity.com/id/Ew_/

Permalänk
Medlem

Spelat relativt mycket på PS4, men GTA på PC är som dag och natt.
Har mikrofon och är 21 år, lägg gärna till mig

Steam: http://steamcommunity.com/id/kajmac/
SocialClub: kajmac05

Permalänk
Medlem

Sitter på mumble grupp 2 just nu om någon vill lira heists heter mattey92 i social club.

Permalänk

Vem är med och kör idag kl 19:00?
jag sitter inne och väntar på mumble kanalen

Visa signatur

PapaSmurf

Permalänk
Medlem

21, har mikrofon. Började precis spela idag, letar efter någon eller några att ha roligt med i online köra heists osv.
Som sagt så började jag precis så har inte mycket unlockat fast spelade på PS4 innan men tog beslutet att inte föra över den gubben

Social Club: Exailez
Steam: http://steamcommunity.com/id/exailez/