Den stora Playstation 4-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Det ska inte fungera då koderna är regions låsta, så koder för Storbritannien (UK) fungerar inte i Sverige, då det kommer ge ett felmeddelande att det är fel region.

Finns flera fall där folk köpt koder från ex UK, men inte bott där och de varit värdelösa för att det är fel region/land de tänkt aktiveras i.

Att det fungerar för dig är nog för att du har ditt konto satt (skapat) i ex UK om du köper dessa koder.

Stämmer bra. Koder avsedda för annan region än just EU eller SWE fungerar inte här.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Exxovion:

Stämmer bra. Koder avsedda för annan region än just EU eller SWE fungerar inte här.

Precis det jag sade, och den där sidan säljer inga EU koder (förutom 3 månaders som är svindyrt) således finns inget som fungerar.

Finns flera som provat att köpa ex UK koder till 1 år/2 år PS+ och försökt aktivera utan framgång, för att de är region låsta till UK och då fungerar inte det på ett svenskt konto.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Bättre och säkrare att köpa direkt från Playstation Store för 480 kr än att köp via skumma sidor, oftast registrerade i skatteparadis/avlägsna länder och ingen koll på vart ifrån koderna kommer (ex om de är stulna eller liknande).

Jag kan gå i god för dem och likaså halva loading.se

Men jag kan hålla med dig att pris-skillnaden gör att det kvittar.

Själv använder jag sidan varenda gång Playstation-botten får för sig att man tvättar pengar. Vilket har hänt många de sista månaderna.
Systemet gillar inte att man köper en massa på en och samma gång.

Under de 48 timmarna man är kreditkort/paypal-blockerad kan man använda vouchers och då är sidan bra.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Precis det jag sade, och den där sidan säljer inga EU koder (förutom 3 månaders som är svindyrt) således finns inget som fungerar.

Finns flera som provat att köpa ex UK koder till 1 år/2 år PS+ och försökt aktivera utan framgång, för att de är region låsta till UK och då fungerar inte det på ett svenskt konto.

Citerar mig själv.

Skrivet av Exxovion:

För att jag så sent som för några dagar sedan köpte "PSN+ 2 year-subscription" för 550kr just därifrån.

Men då har de alltså inget i lager för tillfället. Tur jag valde att köpa det när jag gjorde det då istället för att behöva betala nästan det dubbla.

Bara o hålla utkik. Har ni tur så dyker det upp igen.

Permalänk
Medlem

Eftersom ämnet redan nämnts... Här är varför vi inte ska köpa från sådana sidor.

Dold text

Till för bra för att vara sant priser.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av iller:

Jag kan gå i god för dem och likaså halva loading.se
Men jag kan hålla med dig att pris-skillnaden gör att det kvittar.
Själv använder jag sidan varenda gång Playstation-botten får för sig att man tvättar pengar. Vilket har hänt många de sista månaderna.
Systemet gillar inte att man köper en massa på en och samma gång.
Under de 48 timmarna man är kreditkort/paypal-blockerad kan man använda vouchers och då är sidan bra.

Bättre att köpa direkt från en svensk butik för samma (eller lägre pris) i många fall än en utländsk sida, där du inte har koll på om koderna är stulna eller på annat sätt olagliga.
Är det inte bättre att ta bort kortkopplingen helt och köra på värdecheckar alltid?
Nackdelen är väl att pengarna blir låsta till PSN fram tills du använder dem hos butiken, mot att du kunde nyttjat dem i vardagen med (Om du laddat kontot med 4-600 kr eller så för något/några spel vid spontanköp).
Fast, åt andra sidan så tar det ju bara 1-2 dagar att få hem nya värdecheckar i lådan så.

Skrivet av Exxovion:

Citerar mig själv.

Bara o hålla utkik. Har ni tur så dyker det upp igen.

Nej det gör man inte, man köper från svenska butiker än att köpa från utländska sidor som oftast är lika dyra, eller dyrare än de svenska, och du har ingen som helst koll på om koden är äkta, eller om den är stulen/förfalskad.

Skrivet av Mega-Dark:

Eftersom ämnet redan nämnts... Här är varför vi inte ska köpa från sådana sidor.

Till för bra för att vara sant priser.

Precis, köp från svenska sidor så undviks det hela.
PS+ från svenska sidor kostar ca 480-500 kr, och hos Sony direkt så 480 kr/år, från utländska så är det samma pris, eller högre, + ofta paypal avgift mm så det blir snabbt dyrare, och du har ingen koll på om koderna är äkta, eller om de är stulna/falska.

Och vill man inte ange sitt kontokort hos PS Store så kan man köpa värdecheckar och ladda på med, blir lika pris som att koppla kortet egentligen, då värdecheckarna ligger på samma pris, eller någon krona under värdet hos svenska butiker.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Bättre att köpa direkt från en svensk butik för samma (eller lägre pris) i många fall än en utländsk sida, där du inte har koll på om koderna är stulna eller på annat sätt olagliga.

Se till och läs på innan du anklagar en webbshop.
Detta är inte G2Play.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Avstängd
Skrivet av iller:

Se till och läs på innan du anklagar en webbshop.
Detta är inte G2Play.

Jag har inte anklagat någon specifik alls.

Utan det jag sade är att det är säkrare att t köpa från svenska butiker, och få en kod i förslutet etui än att beställa från en utländsk butik där du har noll koll på om koder är äkta (laglig) eller om den är stulen, eller förfalskad på annat sätt.

Finns ingen som helst fördel att köpa från utlandet när de är på samma pris, och i många fall så tillkommer en avgift för betalning via ex paypal, bank, eller kontokortet än att köpa direkt från svensk butik där du är garanterat äkta vara.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Jag har inte anklagat någon specifik alls.

Utan det jag sade är att det är säkrare att t köpa från svenska butiker

Är det? Hur var det nu... Dustin sålde förfalskade Audio Pro och fälldes i tingsrätten för varumärkesintrång. Jättebra koll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Finns ingen som helst fördel att köpa från utlandet när de är på samma pris, och i många fall så tillkommer en avgift för betalning via ex paypal, bank, eller kontokortet än att köpa direkt från svensk butik där du är garanterat äkta vara.

Använder normalt sett aldrig voucher.

Och de få gånger jag behöver en är det oftast där vid tillfället.
Betala över nätet och få koden mailad till dig inom 10 min är värt de 6-12kr det kostade extra än att jag skall gå ut genom dörren och handla.

Annars normalt sett är det bättre att koppla visa till PSN.

Nej jag köper inte dina argument.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bozzeta:

Är det? Hur var det nu... Dustin sålde förfalskade Audio Pro och fälldes i tingsrätten för varumärkesintrång. Jättebra koll!

Du jämför äpplen och päron, i det fallet så var det en distributör/leverantör som sålt felaktiga produkter, inte Dustin som gjort det.
Och dels så var det inte helt klart på om det var falska produkter, eller om det var produkter som var äkta men med ändrat serienummer så att det inte ska kunna ses vart de importerades ifrån av den danska leverantören som köpte dessa från Ukraina.

Så sprid inte falska saker om du inte har koll på fakta i fallen.

Skrivet av iller:

Använder normalt sett aldrig voucher.
Och de få gånger jag behöver en är det oftast där vid tillfället.
Betala över nätet och få koden mailas till dig inom 10 min är värt de 6-12kr det kostade extra än att jag skall gå ut genom dörren och handla.
Annars normalt sett är det bättre att koppla visa till PSN.
Nej jag köper inte dina argument.

Det är inte bättre att koppla kontokort till PSN, precis som det inte är att koppla kortet till Xbox Live, Netflix, Steam, eller andra onlinebaserade tjänster, då det är en risk att de läcker ut på ju fler ställen de finns så ökar den risken enormt.

Bättre att endast köpa koder och lägga till sin digitala "plånbok" hos tjänsterna.

Men fortsätt du att köpa från utländska butiker där du har noll koll på om koden är äkta, och inte stulen/förfalskad eller på annat vis olaglig....

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Du jämför äpplen och päron, i det fallet så var det en distributör/leverantör som sålt felaktiga produkter, inte Dustin som gjort det.
Och dels så var det inte helt klart på om det var falska produkter, eller om det var produkter som var äkta men med ändrat serienummer så att det inte ska kunna ses vart de importerades ifrån av den danska leverantören som köpte dessa från Ukraina.

Gäsp.
Du vet naturligtvis bättre än det svenska rättsväsendet som fällde Dustin Aktiebolag och Dustin Home AB för VARUMÄRKESINTRÅNG.
Dessutom valde Dustin att inte överklaga domen, utan accepterade tingsrättens utslag.
Så nej dina argument håller som vanligt inte, man kan inte skylla på annan part för brott man själv begår.
Sen har du uppenbart svårt för att skilja på saker och ting när du hänvisar mål T19211-12 (som är allmän handling) som ryktesspridning.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bozzeta:

Gäsp.
Du vet naturligtvis bättre än det svenska rättsväsendet som fällde Dustin Aktiebolag och Dustin Home AB för VARUMÄRKESINTRÅNG.
Dessutom valde Dustin att inte överklaga domen, utan accepterade tingsrättens utslag.
Så nej dina argument håller som vanligt inte, man kan inte skylla på annan part för brott man själv begår.
Sen har du uppenbart svårt för att skilja på saker och ting när du hänvisar mål T19211-12 (som är allmän handling) som ryktesspridning.

Ja?
Och sen så har ju inte Dustin med Playstation 4 koderna att göra, så det är totalt fel att det ens dras upp här, förutom för att anklaga butiken.

Och varför överklaga och slösa ännu mer pengar på något som de garanterat inte kommer vinna, då myndigheterna går på.

Det är inget argument, utan lägger bara fram fakta som finns, så det inte sprids felaktiga uppgifter om i detta fallet Dustin.

Nej, jag har inte hänvisat till något som ryktesspridning, utan bara lade fram att det inte var något fel på varorna egentligen, och de var egentligen inte falska heller, men de var avsedda för en annan marknad än den svenska, vilket då gjorde att det vart ett "varumärkesintrång" då de var avsedda för att säljas i Ukraina, vilket inte är ett EU/EES land.

Det hela är väldigt korkat, att sälja originalprodukter men ändå bli straffad, då det är leverantören som gjort felet att importera från fel land, och då en vara som är avsedd från en annan marknad.
Så det är fel att lägga ansvaret på en butik, då det är mellanhänderna som handlat fel.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Men fortsätt du att köpa från utländska butiker där du har noll koll på om koden är äkta, och inte stulen/förfalskad eller på annat vis olaglig....

Nu gör du det igen.

Du anklagar en specifik butik för att vara oseriös...

Tänker du likadant om komplett, netonnet och webhallen för att dra några exempel?

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Avstängd
Skrivet av iller:

Nu gör du det igen.
Du anklagar en specifik butik för att vara oseriös...
Tänker du likadant om komplett, netonnet och webhallen för att dra några exempel?

Nej, jag har inte anklagat en specifik butik alls, hur du kan få det till det är förvånande.

"Men fortsätt du att köpa från utländska butiker där du har noll koll på om koden är äkta, och inte stulen/förfalskad eller på annat vis olaglig...."

Det är bara en varning till att man ska vara vaksam, speciellt mot utländska butiker (och speciellt där priserna är lägre än vad som är brukligt), då du inte har någon koll på varans ursprung.

Sedan finns det såklart de butikerna som säljer äkta vara med från utlandet, men det kan ju inte du ha någon kontroll över vart koden kommer ifrån om de mailar över en kod till tid.

Det är stor skillnad på att köpa från en svensk butik en vara än att köpa från en utländsk butik, speciellt i de fallen där de säljer koder som är gjorda för en marknad, men driver butikerna i (ofta) skatteparadis/mindre länder, eller från utlandet, dvs inte svenska.

Handlar inte om en specifik butik, utan handlar om att vara vaksam på från vart man handlar, så det inte är stulna koder, eller förfalskade (genererade) så det blir tråkigheter för köparen, vilket det lätt blir med digitala koder då de sprids så lätt.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Så det är fel att lägga ansvaret på en butik, då det är mellanhänderna som handlat fel.

Nu är det så att det är svensk lagstiftning man utgår ifrån i denna rättsstat, inte ditt personliga tyckande om vad som är rätt eller fel.
Varorna var inte i originalskick utan manipulerade, bl.a. genom förpackningar öppnats och serienumren var bortskrapade. Tingsrätten gick tydligen inte på Dustins linje där man bestred vetskap om detta.
Åter igen det finns ingen smutskastning med att ta upp rättsfall, då det är offentliga handlingar. Dina försök däremot att smutkasta andra aktörer utan bevis är mer beklämmande

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bozzeta:

Nu är det så att det är svensk lagstiftning man utgår ifrån i denna rättsstat, inte ditt personliga tyckande om vad som är rätt eller fel.
Varorna var inte i originalskick utan manipulerade, bl.a. genom förpackningar öppnats och serienumren var bortskrapade. Tingsrätten gick tydligen inte på Dustins linje där man bestred vetskap om detta.
Åter igen det finns ingen smutskastning med att ta upp rättsfall, då det är offentliga handlingar. Dina försök däremot att smutkasta andra aktörer utan bevis är mer beklämmande

Sverige rättsstat? Det har flera gånger bevisats att svenska domstolar har köpts/påverkas av personer utanför rättsväsendet för att få sin vilja/agenda igenom.

Och i det fallet så kunde de inte bevisa vem som gjort det, och då faller det troligen på att leverantören i Ukraina eller Danmark gjort det för att dölja att de kom från Ukraina från början, då Ukraina inte är medlem i EU/EES området, och då är importen till EU/EES området olaglig, och i det fallet så är det det danska företaget som egentligen ska ta fullt ansvar för det, då det är de som gjorde importen.

Smutskastar inte någon enskild aktör, utan uppmanar till att vara vaksam till att handla från utländska butiker där du inte har koll på vart koderna härstammar ifrån (om de är äkta, eller om de är stulna).

Och vinsten med att köpa en PS+ kod från en utländsk sida för mer pengar än samma kod kostar i svenska butiker,eller direkt från PSN är inte något, bättre att köpa direkt från PSN i det fallet.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Nej det gör man inte, man köper från svenska butiker än att köpa från utländska sidor som oftast är lika dyra, eller dyrare än de svenska, och du har ingen som helst koll på om koden är äkta, eller om den är stulen/förfalskad.

Ja var och en får själva bestämma vart de vill handla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Nej, jag har inte anklagat en specifik butik alls, hur du kan få det till det är förvånande.

"Men fortsätt du att köpa från utländska butiker där du har noll koll på om koden är äkta, och inte stulen/förfalskad eller på annat vis olaglig...."

Jag nämnde en specifik butik att handla i.

Du fortsätter citera mig. Hur vill du jag skall tolka det?

Till skillnad från G2play så är både greenmangaming.com och psncodes.se stabila sidor som man vågar lita på.

Skall du generellt varna så sluta citera mig...

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Inofficiell ambassadör

Ok. Vi fattar. Ni håller inte med varandra. Släpp det nu.
Självklart ska man diskutera på ett forum. Men nu står ni bara och repeterar samma åsikt om och om igen. Vill ni diskutera näthandel kan vi starta en egen tråd om det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Medlem

Hej! Jag skulle vilja skaffa sshd till ps4an. Isåfall vilken? Är det fullt kompatibelt med konsolen?

Mvh Robin

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinK:

Hej! Jag skulle vilja skaffa sshd till ps4an. Isåfall vilken? Är det fullt kompatibelt med konsolen?

Mvh Robin

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/208037-seagat...

den kör jag

Visa signatur

Asus B450 PRO Max / MSI Z-170 S-02 / ASUS M5A97 2.0
AMD Ryzen 5 3600 @ stock / Intel I5 6600k @ 4.3 GHz @ 1.395V / AMD FX 6350 @ 4.4GHz @ 1.4125V
MSI Radeon RX 5700 8GB / Asus GTX 1060 6GB / Saphire Radeon R9 280 3GB,
Corsair Vengance DDR4 16GB 3200Mhz / Corsair vengeance LPX DDR4 4GBx2 / Crucial Balistic DDR3 4Gbx2
Fractal Design integra M 700W / Corsair CX 500W PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinK:

Hej! Jag skulle vilja skaffa sshd till ps4an. Isåfall vilken? Är det fullt kompatibelt med konsolen?

Mvh Robin

Alla i nedan lista fungerar i PS4.
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s275719029

Bra hårddisk, även jag använder den. Men det är ändå inte en SSHD

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Alla i nedan lista fungerar i PS4.
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s275719029

Bra hårddisk, även jag använder den. Men det är ändå inte en SSHD

är ingen vits och skaffa en ss variant, tiden man känar på loading är så marginel att det inte är värt pengen, i GTA tjänar man max 15s

Visa signatur

Asus B450 PRO Max / MSI Z-170 S-02 / ASUS M5A97 2.0
AMD Ryzen 5 3600 @ stock / Intel I5 6600k @ 4.3 GHz @ 1.395V / AMD FX 6350 @ 4.4GHz @ 1.4125V
MSI Radeon RX 5700 8GB / Asus GTX 1060 6GB / Saphire Radeon R9 280 3GB,
Corsair Vengance DDR4 16GB 3200Mhz / Corsair vengeance LPX DDR4 4GBx2 / Crucial Balistic DDR3 4Gbx2
Fractal Design integra M 700W / Corsair CX 500W PSU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyberabb:

är ingen vits och skaffa en ss variant, tiden man känar på loading är så marginel att det inte är värt pengen, i GTA tjänar man max 15s

Du vet du inte vad personen i fråga som ställde frågan är ute efter.
Får allt argumentera bättre istället för att bara länka till något som inte efterfrågades.

Jag är då raka motsatsen och ser alla fördelar med SSD och SSHD.

Har utvärderat båda typerna i PS4.
Men just nackdelen att alla spel till PS4 måste installeras gör att jag valt det billigare alternativet precis som dig.

När just SSD blir billigare på 1 och 2TB så blir det köp.

Kan påpeka att både min PS3 och Wii U har SSD redan (Xbox one är på väg att få likadan SSD om Wii U).

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk

när faen kommer dlc till dark souls3?.. Imorgon nu snart?

Permalänk
Medlem

Hej,

Någon som vet om Sony kör en mer övergripande rea på "allt" alá Steam årligen / sommartid i PS Store?
Nu är det förvisso reor ibland men bara på specifika titlar så det gäller att hålla aktiv koll.

Det verkar också skilja en del på regioner, det kan till exempel vara rea i US men inte i EU osv.

Finns också en Wishlist (Äntligen!) men den är ganska begränsad då en bara är tillgänglig från web. Samt att man inte kan ha bevakning om en titel på wishlist kommer på rea som på Steam.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Hej,

Någon som vet om Sony kör en mer övergripande rea på "allt" alá Steam årligen / sommartid i PS Store?
Nu är det förvisso reor ibland men bara på specifika titlar så det gäller att hålla aktiv koll.

Det verkar också skilja en del på regioner, det kan till exempel vara rea i US men inte i EU osv.

Finns också en Wishlist (Äntligen!) men den är ganska begränsad då en bara är tillgänglig från web. Samt att man inte kan ha bevakning om en titel på wishlist kommer på rea som på Steam.

Tack på förhand!

Du värkar ju ha bra koll redan Men ja någon sommar rea har dom nog kanske, tror den kan komma efter den som är nu på japanska titlar då den inte är så lång (14/7). Men dom har ju redan haft en för EA spel (innan nuvarande) med väldigt höga rabatter på deras spel så vet inte. Får vänta och se helt enkelt

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Såg just nu att elgiganten.se har ett erbjudande när man köper Playstation 4 1TB (svart) att man får med Uncharted 4.

Någon som handlat därifrån och kan bekräfta ifall det är den senaste versionen av konsolen, dvs CUH-1216B?
Man bör kunna se modellnumret på kartongen.

Permalänk
Medlem

Men vad trevligt, jag som har små väntat. PS Store har rea på Uncharted 4.
369 kr för vanliga och 459 kr för deluxe edition.

Hoppas nu Naughty Dogs kan leverera lika bra som dem gjorde med The last of us! :F

https://store.playstation.com/#!/sv-se/uncharted-4-a-thief's-...

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC