Radeon Rewards/Never Settle - När går kupongkoden ut?

Permalänk
Medlem

Radeon Rewards/Never Settle - När går kupongkoden ut?

Jag köpte ett Sapphire R9 290 Tri-X och fick en Radeon Rewards Gold-kod mailad till mig. Jag är inte så värst intresserad över de spel som finns att välja på just nu, och enligt AMD går det att vänta med att använda koden.

Citat:

Redeem your code now for the games you see, or hold on to your AMD Radeon™ Reward coupon for upcoming games. When you see a game you can't live without, redeem your coupon, choose your favorites, and let the games begin.

Källa: http://sites.amd.com/us/promo/never-settle/Pages/nsreloadedfo...

Däremot står det inte hur länge koden gäller. Så hur länge vågar jag vänta?

EDIT: Jag vågar tydligen vänta till 31:a augusti då det står i villkoren. Duh. http://sites.amd.com/us/Documents/Never_Settle_Forever_terms_...

Läsföreståelse ftw
Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

Tjo, ja du hittade datum såg jag, men har du provat att lösa in dem? jag har fått lite strul med det, de ville ha bild på kvitto och kupongen. Undrar ifall det hänt dig med isf?

Permalänk
Medlem

Jag har också en kupong med Radeon Rewards. Försökte lösa in den med de krävde bild på kvitto och bild på själva kupongen också. Skickade med bild på kupongen men det räckte tydligen inte. Har inte ett fysiskt kvitto kvar så får väl medfölja ordern från mailen eller dylikt när jag har tid och lust.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorial:

Jag har också en kupong med Radeon Rewards. Försökte lösa in den med de krävde bild på kvitto och bild på själva kupongen också. Skickade med bild på kupongen men det räckte tydligen inte. Har inte ett fysiskt kvitto kvar så får väl medfölja ordern från mailen eller dylikt när jag har tid och lust.

Sjukt löjligt system, jag fick ett mail från dem där det stod att bilden skulle vara "tydligare" fick tillbaka o kollade bilderna och det var inga problem att se alla siffror osv, tog nya och skickade in, nu har det gått ungefär en vecka. Tänkte höra med netonnet imorn om de haft liknande problem innan.

Permalänk
Medlem

Jag har inte provat att lösa in den än, nej. CDON gav mig ju ingen kupong utan bara en kod, så nu blir jag lite orolig...

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoBBi:

Jag har inte provat att lösa in den än, nej. CDON gav mig ju ingen kupong utan bara en kod, så nu blir jag lite orolig...

Löser sig nog, se bara till att ha en kopia på koden/mailet du fick, så kan du ju i värsta fall dra en screenshot på det till dem och se vad de säger.

Permalänk
Medlem

Löste sig för mig, men jag fick lösa in alla 3 spelen på en gång. Får känslan av att min kupong egentligen var från förra omgången, de skrev till mig att de temporärt återaktiverat min kupong nämligen, så jag tror det är Netonnet som gjort bort sig lite. Löste sig hur som helst.