Permalänk
Medlem

Nu börjas det (Z97 (MSI))

http://www.techpowerup.com/198968/msi-z97-based-gaming-series...

MSI Annonserar sina gaming Z97 moderkort.

M.2 är fritt bortom Asus.

Lite tidigt med tanke på att alla lär släppa allt som går att släppa på Computex i början av Juni.

Inte helt spännande med haswell refresh men samma chipset för kommande Broadwell så där ser vi vad vi har att vänta.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem

Är mer intresserad av Haswell-E med X99 chipset, DDR4 och nya 6-8 core processorer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Är mer intresserad av Haswell-E med X99 chipset, DDR4 och nya 6-8 core processorer

synd att det är så jäkla långt bort jag vill ju ha det i mitt nya bygge!!

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpha77:

Är mer intresserad av Haswell-E med X99 chipset, DDR4 och nya 6-8 core processorer

Jo, det är samma här

Skrivet av OskarW90:

synd att det är så jäkla långt bort jag vill ju ha det i mitt nya bygge!!

Det släpps ju till hösten? Inte så långt bort

Freddie

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Antec 902 - CPU: Intel i5 6800k + Corsair Hydro H100 - GPU: Gigabyte GTX 1070 - PSU: Fractal Design Tesla 650w80+ - Moderkort: Asus Prime- RAM: 16 GB 1600 Corsair vengance LP - OS: Windows 10 Pro - SSDs: Intel 330 120gb, Intel 335 240gb HDD: WB Blue 1tb, Hitachi 500gb QNIX QX2710 2560x1440
Laptop: Acer E1-571, i7-3632QM Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddieT:

Jo, det är samma här

Det släpps ju till hösten? Inte så långt bort

Freddie

Skickades från m.sweclockers.com

Mjo men jag vill uppgradera nu

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."