Bilder på ditt senaste inköp (2014)

Permalänk
Medlem

köpte en ficklampa för höst mörkret, (den ska vara blå men z3/jag uppfattar inte rätt färg)

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem
Skrivet av bAkewelle:

https://lh4.googleusercontent.com/-mBB41TPasX8/VEVesD0rKnI/AA...
köpte en ficklampa för höst mörkret, (den ska vara blå men z3/jag uppfattar inte rätt färg)

I approve

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Blev ny arbetsdator:
Dell Latitude E7440
14 " / 1920 x 1080
Intel Core i7 4600U 2,1 GHz
8 GB SO-DIMM DDR3 1600 MHz
256 GB, SSD

https://www.dustin.se/product/5010754834/latitude-e7440?redirected=1

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk

Köpt alunblock, antiseptisk gel och pre-shave-kräm.

Visa signatur

Tjo Göingar!

Permalänk
Medlem

Led Lenser H7R2. Bor på landet så det är mycket mörka stigar och har två hundar som behöver rastas regelbundet. Har gått utan lampa tidigare vintrar men jag förstår inte varför! Jäkligt smidigt att kunna se vart man går och med möjlighet att koncentrera strålen över 100m bort. Köpte tidigare en H5 som är under halva priset av denna men skillnaden är enorm. Den var för klen, denna är helt lagom med möjlighet att ställa styrka och fokus. Köp om ni vill ha en ordentlig pannlampa, som dessutom är uppladdningsbar via el-uttag eller USB.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Det tog inte ens 5 min att byta och kupen lyser nu...att inte förre ägaren gjorde det förvånar mig.

Bakre stänkskärmar.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Hemmakväll har femårsjubileum här i stan. 5kr styck för gamla och nya (utvalda) filmer. De utan outlet-lapp är helt nya. 90kr för 18 filmer.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Google Cardboard kopia från kina.
Bästa 30-40 kr någonsin. Köp!

Permalänk
Jubileumsmästare

I7 4790K, EVGA GTX980 SC ACX 2.0 och ett Silverstone 600w.

Fick plats i ett SG05.

Visa signatur

9900K | 970 EVO | 32GB G.Skill Trident Z Neo | 2080Ti
Asus ROG Maximus Extreme XI | Lian-Li PC-O11 Dynamic
Pok3r | G503 | Schiit Bifrost Über | Schiit Lyr
Hifiman HE-500 | HP Omen X Emperium 65
https://www.sweclockers.com/galleri/14987

Permalänk

20 dollars för så många minnen, oslagbart!

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Medlem

Varit på skivmässa och köpt vinyl.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AcidStorm:

Dom har gjort några lir som jag har slagit ihjäl några timmar med vill jag lova. Specielt Wacky Wheels, Terminal Velocity, Duke Nukem 3D och det som jag och polarna spelet i LAN under flera år Death Rally. Händer att vi drar dosbox och kör mot varandra över nätet ibland. Dock inte samma sak då man inte kan slå varandra irl när man fått spikarna i bakdelen och dött direkt av en dunderträff.

Köpte du det ifrån deras hemsida? Skulle du kunna ta ett kort på boxen? Hittar inga riktiga kort på boxen

EDIT:

Det var inget jag läste nu "The 3D Realms Anthology is a download-only 32-game collection" =(

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oyegie:

Run to the hills må fan vara den bästa livelåten...ever. Sett den några gånger, senast förrförra gången dom var i Sverige, dom var på väg att avsluta setet efter 3h och Bruce snackade med och tackade publiken, sen helt plötsligt utan förvarning drog dom igång Run to the hills och så var man i himlen för några minuter

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av Lakanman:

Dom har gjort några lir som jag har slagit ihjäl några timmar med vill jag lova. Specielt Wacky Wheels, Terminal Velocity, Duke Nukem 3D och det som jag och polarna spelet i LAN under flera år Death Rally. Händer att vi drar dosbox och kör mot varandra över nätet ibland. Dock inte samma sak då man inte kan slå varandra irl när man fått spikarna i bakdelen och dött direkt av en dunderträff.

Köpte du det ifrån deras hemsida? Skulle du kunna ta ett kort på boxen? Hittar inga riktiga kort på boxen

EDIT:

Det var inget jag läste nu "The 3D Realms Anthology is a download-only 32-game collection" =(

Ja, Duke 3D, Raptor och Hocus Pocus är ju några gamla favoriter.. Blev också lite besviken på att det var download only, alla bilder visar ju en riktig box med jewelcase till soundtracket med..

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Medlem

Köpte mig en jacka idag! Sjukt bra pris (799kr)
Tog bort ludret som är på luvan, klarar inte av sånt skit på kläder!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Föredetting
Skrivet av zeddiz:

Tog bort ludret som är på luvan, klarar inte av sånt skit på kläder!

Luder.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Fluff

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lock för instrumentpanel där det inte finns knappar.

Äntligen efter att ha väntat länge, så glömmer jag köpa batterier (18650) efter all väntan...idiot.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Köpte ett cooler master HAF X och en Intel ssd på 120gig för 800kr. Är nöjd med köpet, det enda som är lite negativt är att många utav hållarna till hårddiskarna saknades , har bara en. Men det kan man leva utan , nöjd med chassit i vilket fall.

Vet någon ifall man kan köpa hållarna löst någonstans? föredrar ju ett helt komplett chassi..

EDIT: Nu har ja kommit hem här är länkar till bilderna med superupplösning!

http://www.ladda-upp.se/bilder/kcqajyvdkzcq/
http://www.ladda-upp.se/bilder/lhdlgawghupwm/
http://www.ladda-upp.se/bilder/lbddbtxmodqit/
http://www.ladda-upp.se/bilder/etyarxqhpowrqx/
http://www.thessdreview.com/wp-content/uploads/2012/04/ssdfro... (Tagen bild)

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av imjohannes5670:

Köpte ett cooler master HAF X och en Intel ssd på 120gig för 800kr. Är nöjd med köpet, det enda som är lite negativt är att många utav hållarna till hårddiskarna saknades , har bara en. Men det kan man leva utan , nöjd med chassit i vilket fall. Har tyvärr inga bilder

Vet någon ifall man kan köpa hållarna löst någonstans? föredrar ju ett helt komplett chassi..

Skickades från m.sweclockers.com

Jättefint chassi, måste vara blind eller är bilderna minimalt små? :S

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Jättefint chassi, måste vara blind eller är bilderna minimalt små? :S

"har tyvärr inga bilder"

Kan ge dig en länk till Google om du vill

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av imjohannes5670:

"har tyvärr inga bilder"

Kan ge dig en länk till Google om du vill

Du vet vad tråden du postat i heter va?:p

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Du vet vad tråden du postat i heter va?:p

Ja men har ingen bild ÄN kommer fixa det men vettefan hur man visar bilden i tråden, kan bara länka. Sen ville jag dela med mig av mitt köp och är ute så kan inte ta en bild

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Avstängd

Gårdagens köp. 750:- ser jag som ett bra köp då Pokemon liren är rätt dyra.

Det blev en sån här trevlig sak idag på Myrorna. Fint när man ska göra lite backup. Även en "ny" skiva.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Audi A5 Sportback S-line 2,0 TDI

Tog körkortet igår så åkte o köpte denna Bra förstabil!

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Permalänk
Medlem

vet att biltemas grejer inte alltid är bra.
Men 139kr för att dra lite i plast, är t.om värt för "en gångs pryl".

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Blev lite starkare ljus.

Köpte mest för mätarhuset (för långa), slutade med att dessa hamnade på andra ställen på instrumentbelysningen där det också behövdes.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

Tog körkortet igår så åkte o köpte denna Bra förstabil!

http://oculusrifters.se/wp-content/uploads/2014/10/10708732_9...

Med den där lär du kunna bli av bli av med kortet ganska snabbt. Ta det lugnt nu. Åker du fast ryker kortet direkt och då får din lilla baby samla damm ett tag

Visa signatur