Konsoler, spel och filmrelaterade frågor

Permalänk
Skrivet av fille412:

Det var ju precis det jag menade. vi som inte bor i stockholm när ska vi få reda på om vi kan hämta ut det idag?

Jag tror det skulle komma mellan 9 och 16 idag, jag blev lite orolig när det lät som att de var "klara" med decemberleveransen.

Permalänk

Själv sitter jag o håller fingrar på att många inte hämtat sina fredags konsoler! Det är väl sista chansen för mig här i sthlm

Fråga till webhallen. Vad händer med returnerade postpaketen inehållande ps4? Kommer de bara gå till Fruängens butiker eller skeppas de ut efter köordning? Lär ju endå bara vara ett fåtal enheter men iallafall. En vecka-ish tills det sker hehe

Edit: Fick just mail att det är ett antal enheter påväg till Solna och Sveavägen. Kommer inom 1-2 arbetsdagar. Kan vara anledning till att någon fått ut tidigare än andra ( Tex. Uppsala 12/9 Om det nu stämmer). =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gonzogohome:

Jag tror det skulle komma mellan 9 och 16 idag, jag blev lite orolig när det lät som att de var "klara" med decemberleveransen.

jaha -_- börjar bli trött på att vänta haha

Permalänk
Skrivet av xxhizorss:

Fråga till webhallen. Vad händer med returnerade postpaketen inehållande ps4? Kommer de bara gå till Fruängens butiker eller skeppas de ut efter köordning? Lär ju endå bara vara ett fåtal enheter men iallafall. En vecka-ish tills det sker

Känns som en del tar tillfället i akt och tjänar en liten extra slant nu under Jul och hämtar ut för att sälja vidare till överpris

Permalänk
Webhallen
Skrivet av fille412:

Det var ju precis det jag menade. vi som inte bor i stockholm när ska vi få reda på om vi kan hämta ut det idag?

När Posten levererat. Sorry om jag varit lite korthuggen här men allt detta har jag redan svarat på

Precis som Gonzogohome skriver: mail kommer mellan 9-16 idag.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Webhallen
Skrivet av xxhizorss:

Fråga till webhallen. Vad händer med returnerade postpaketen inehållande ps4? Kommer de bara gå till Fruängens butiker eller skeppas de ut efter köordning? Lär ju endå bara vara ett fåtal enheter men iallafall. En vecka-ish tills det sker hehe

Ett fåtal enheter kommer att gå i retur ja, de återfaller i så fall i vanliga köordningen när de kommer in.
Samma sak med outhämtade butiksordrar.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxhizorss:

Själv sitter jag o håller fingrar på att många inte hämtat sina fredags konsoler! Det är väl sista chansen för mig här i sthlm

Fråga till webhallen. Vad händer med returnerade postpaketen inehållande ps4? Kommer de bara gå till Fruängens butiker eller skeppas de ut efter köordning? Lär ju endå bara vara ett fåtal enheter men iallafall. En vecka-ish tills det sker hehe

Edit: Fick just mail att det är ett antal enheter påväg till Solna och Sveavägen. Kommer inom 1-2 arbetsdagar. Kan vara anledning till att någon fått ut tidigare än andra ( Tex. Uppsala 12/9 Om det nu stämmer). =D

När la du din order?

Permalänk
Skrivet av emboembo:

När la du din order?

11/9

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxhizorss:

11/9

Skickades från m.sweclockers.com

Haha vafan bokade 14/9. Surt att missa med 2-3 dagar

Permalänk
Medlem

Lycka! Min ps4 hämtades ut idag och hade det inte vart för Sven hade jag haft den i fredags. Men men, ska väl inte klaga.
Tack Webhallen för all info i denna tråd!

Permalänk
Skrivet av Fortuna:

Lycka! Min ps4 hämtades ut idag och hade det inte vart för Sven hade jag haft den i fredags. Men men, ska väl inte klaga.
Tack Webhallen för all info i denna tråd!

Kö datum? ))

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Gött. Där satt den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxhizorss:

Kö datum? ))

Skickades från m.sweclockers.com

Sorry missade det den bokades 30 aug.

Permalänk

Jul semestern är räddad! Lyckades köpa 2 st killzone megabundle i kungsbacka på siba!

Permalänk

Langa hit en vafan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spoderman:

Jul semestern är räddad! Lyckades köpa 2 st killzone megabundle i kungsbacka på siba!

FAN TA DIG! haha finns de några kvar?

Permalänk
Skrivet av fille412:

FAN TA DIG! haha finns de några kvar?

Brossan var där 16:00 tror det fanns 1-3 kvar

Permalänk
Skrivet av fille412:

FAN TA DIG! haha finns de några kvar?

Skrivet av Spoderman:

Brossan var där 16:00 tror det fanns 1-3 kvar

Kan rekomendera att köa vid mediamarkt denna ellrr nästa vecka dem skall få in killzone bundles. Skicla mig ett pm så kan jag ge er avdelningschefens mail som jobbar där så kan ni npg få info om honom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spoderman:

Brossan var där 16:00 tror det fanns 1-3 kvar

Säljer du till en ensam skäl?

Permalänk
Skrivet av Spoderman:

Kan rekomendera att köa vid mediamarkt denna ellrr nästa vecka dem skall få in killzone bundles. Skicla mig ett pm så kan jag ge er avdelningschefens mail som jobbar där så kan ni npg få info om honom

Nu sa brossan att det var många kvar vad det nu menas med. Åk dit och chansa om ni bor i gbg

Permalänk

Åk dit om du bor i gbg

Permalänk
Medlem

Finns kvar i lager i Skövde, Karlstad och Kungsbacka enligt Siba:s sida i detta nu

Permalänk

Varför får den skit butiken in sånna grejer för haha =P

Permalänk
Medlem

om de ändå hade delbetalning ha-ha

Permalänk
Skrivet av Spoderman:

Nu sa brossan att det var många kvar vad det nu menas med. Åk dit och chansa om ni bor i gbg

Var det Siba el mediamarkt? Isf vilken av butikerna i gbg?

Permalänk
Skrivet av Producenten:

Var det Siba el mediamarkt? Isf vilken av butikerna i gbg?

Siba i kungsbacka (Står att dem fortfarande finns i lager)

Permalänk
Medlem

Tycker det är irrelevant att diskutera andra kedjor än webhallen som har PS4 i lager. Det kan väl tas i den andra PS4a-tråden?

Permalänk
Skrivet av Spoderman:

Siba i kungsbacka (Står att dem fortfarande finns i lager)

Ajdå, hade bilen funkat som en bil ska så hade jag kört direkt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spoderman:

Siba i kungsbacka (Står att dem fortfarande finns i lager)

vart hittar du denna informationen?

Permalänk
Skrivet av fille412:

vart hittar du denna informationen?

http://www.siba.se/product/15857694/-ps4killzonebundle?ref=se... Tryck sedan lagerstatus!

tror även backaplan får in detta om några dra håll utkik under veckan!

men som sagt kungsbacka verkar ha kvar!