Dota 2 vs League of Legends

Permalänk
Medlem

Har testat HoN, LoL och Dota 2, helt klart HoN är bäst. Testa själv! Samtliga är ju free to play ändå.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Krisilicous:

Av just den anledningen skulle jag rekomendera dig att sätta dig in i LoL. Kräs väl en cirka 3000 games minst för att du ska börja lära all avancerad mekanik som finns, som Dota saknar. Ett MOBA spel kräver oerhört många matcher för att man ska börja fullt njuta av det. Jag spelade MOBA spel innan Dota fanns (Dota var långt ifrån första MOBA modden i WC3 och MOBA fanns innan WC3 lanserades. Dota var bara först med att bli mainstream). Att hävda Dota var första MOBA är samma sak som att säga att World of Warcraft var första MMORPG

Smaken är som baken. Det är väldigt olika spel. Rent generellt:
- Dota/Dota2 har svårare ingångströskel men det är lättare för vem som helst att känna sig kraftfull och badass
- LoL har lättare ingångströskel men är ett mycket mer avancerat spel på hög nivå med myckel fler valmöjligheter för olika spelstilar (pga masteries, summoner abilities och runor som kan ge dig oändligt massor med olika småtweaks)

om du frågar mig, så spela det din kompis spelar. MOBA är ALLTID roligast med vänner istället för en massa random spelare som får dig att vela explodera=)

HAHA va nästan roligt när jag läste.

Jag har spelat runt 12-15k Games med dota 1 och dota 2 och runt 3k games HoN och 200 games LoL.

Lol är OTROLIGT mycket enklare att bli badass big stor och döda folk på 1 sekund mot Dota kan jag lova dig.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Båda har sin charm, men tycker att Dota 2 ger en roligare spelupplevelse. Eftersom båda är gratis, testa, det gjorde jag (finns en tråd om det), men besluta ingen för ens du kört ett antal online och bot matcher.

Ps. LoL är ett bra verktyg att lära sig spela Dota 2 med

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Det började med att jag spelade Dota i WC3. Sedan spelade jag HoN när det kom. Gick dock över rätt så tidigt till Dota2 och sedan dess har det bara varit Dota2 som gäller för mig. Provat LoL lite snabbt men tyckte det kändes barnsligt, kan ju inte ens denia creeps!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag har spelet lol i typ ett år och är så jävla less så jag vill spy . Dota är det enda jag vill ha nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonathanknet:

Båda 2 suger o är fula.. Heroes of newerth är roligare och ser mycket bättre ut

xD

OnT: Dota 2 alla dagar i veckan

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av tvelander:

HAHA va nästan roligt när jag läste.

Jag har spelat runt 12-15k Games med dota 1 och dota 2 och runt 3k games HoN och 200 games LoL.

Lol är OTROLIGT mycket enklare att bli badass big stor och döda folk på 1 sekund mot Dota kan jag lova dig.

Du bekräftade exakt vad jag dillade om, tackar.

Visa signatur

Data:Vit | Tangentbord: Rött | Datamus: Ja

Permalänk

Bäst i vilket avseende? Bägge spelen har sin charm. Dock genomsyras båda av en totalt genomrutten community. Dota är vackrare att titta på, LoL har betydligt bättre spelkänsla. Så mitt svar är Giana Sisters.

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Krisilicous:

Du bekräftade exakt vad jag dillade om, tackar.

Och jag har min kusin min granne min lille bror och dom har typ exakt samma uppfattning som jag inom detta och min bror har spelat runt 3-4k LoL games, och granne 1-2k

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför alla verkar gilla Dota 2 så mycket, tycker det har en delay/lagg såfort man ska gå med gubben/attackera något. På HoN är det mer direkt, det händer så fort du klickar. Har bekräftat detta hos andra vänner, det är inget lagg pga otillräcklig prestanda, verkar vara något i spelet.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Tozzi:

Förstår inte varför alla verkar gilla Dota 2 så mycket, tycker det har en delay/lagg såfort man ska gå med gubben/attackera något. På HoN är det mer direkt, det händer så fort du klickar. Har bekräftat detta hos andra vänner, det är inget lagg pga otillräcklig prestanda, verkar vara något i spelet.

Det är CAST speed TURNING speed.

Typ som i BF3 du kan inte snurra hur fort du vill det är turningen SPEED fast i 1.6 är det ingen limmit.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Skrivet av Tozzi:

Förstår inte varför alla verkar gilla Dota 2 så mycket, tycker det har en delay/lagg såfort man ska gå med gubben/attackera något. På HoN är det mer direkt, det händer så fort du klickar. Har bekräftat detta hos andra vänner, det är inget lagg pga otillräcklig prestanda, verkar vara något i spelet.

Det är inbyggd delay. Denna delay gör att early game blir svårare och att hjältar med olika attackanimationer balanserar upp spelet. Ju längre gamet går desto snabbare går det och med haste items märks det inte ens. Antar att du inte ens kommit till end game för att erfara det men så är det.

Samma gäller med turningspeed som blir snabbare med movementspeed(känns det som iaf?)

Permalänk

I princip alla verkar säga Starcraft2>Dota2>LoL fastän Sc2 inte ens var med som något val. xD Håller dock med om denna ordning såklart.

Såg att några nämnde HoN! De som kommer ihåg det verkar hålla med om att HoN faktiskt var det bästa av de 3, tyvärr så är väl det dött? Eller?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 Moderkort: MSI Z77A-G45 Grafikkort: GTX770 Processor: i5-3570K@4,3GHz Kylare: Corsair H100 RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB CL9 SSD: Samsung 830 256GB HDD: WD Black 2TB Nätaggregat: Cooler Master Silent Pro M2 1000W

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av kalaskurt:

Det är inbyggd delay. Denna delay gör att early game blir svårare och att hjältar med olika attackanimationer balanserar upp spelet. Ju längre gamet går desto snabbare går det och med haste items märks det inte ens. Antar att du inte ens kommit till end game för att erfara det men så är det.

Samma gäller med turningspeed som blir snabbare med movementspeed(känns det som iaf?)

Ja som tex Lina en av dom sämsta attackanimation i spelet och typ Orgi magi har en av dom bästa.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Det är CAST speed TURNING speed.

Typ som i BF3 du kan inte snurra hur fort du vill det är turningen SPEED fast i 1.6 är det ingen limmit.

Skrivet av kalaskurt:

Det är inbyggd delay. Denna delay gör att early game blir svårare och att hjältar med olika attackanimationer balanserar upp spelet. Ju längre gamet går desto snabbare går det och med haste items märks det inte ens. Antar att du inte ens kommit till end game för att erfara det men så är det.

Samma gäller med turningspeed som blir snabbare med movementspeed(känns det som iaf?)

VARFÖR finns detta? Detta är anledningen att jag totalt dissar Dota 2, det är fan inte spelbart med skiten! :/ Och jo, har kommit till end-game, men tycker fortf "lagget" sänker hela upplevelsen med spelet. Klickar jag så ska de fan hända samma sekund jag klickar, inte efteråt, då kanske man redan hunnit ångrat sig. Som att spela med en jättegammal trådlös mus som har delay i sig, eller spela FPS på en tv.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Tozzi:

VARFÖR finns detta? Detta är anledningen att jag totalt dissar Dota 2, det är fan inte spelbart med skiten! :/ Och jo, har kommit till end-game, men tycker fortf "lagget" sänker hela upplevelsen med spelet. Klickar jag så ska de fan hända samma sekund jag klickar, inte efteråt, då kanske man redan hunnit ångrat sig. Som att spela med en jättegammal trådlös mus som har delay i sig, eller spela FPS på en tv.

För att så ÄR DOTA 1 och Dota 2.
Det är så spelet funkar.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

För att så ÄR DOTA 1 och Dota 2.
Det är så spelet funkar.

Har inget minne av det från Dota 1 tyvärr, dock så var det länge sen och blev inte så mycket för mig. Men ja, det är ju en smaksak, jag gillart inte iaf. :/

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Skrivet av tvelander:

Och jag har min kusin min granne min lille bror och dom har typ exakt samma uppfattning som jag inom detta och min bror har spelat runt 3-4k LoL games, och granne 1-2k

kudos. Antar att ni körde premade i diamond då och upplevde endgame meta

Visa signatur

Data:Vit | Tangentbord: Rött | Datamus: Ja

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Krisilicous:

kudos. Antar att ni körde premade i diamond då och upplevde endgame meta

Ingen aning vilken league han är i.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Skrivet av Tozzi:

Har inget minne av det från Dota 1 tyvärr, dock så var det länge sen och blev inte så mycket för mig. Men ja, det är ju en smaksak, jag gillart inte iaf. :/

Det är det som är nackdelen med Dota. Många saker som finns med i spelet har inga strategiska syften över huvud taget. De finns enbart med för att det var så i Warcraft 3. Det var ingen som implementera dem i Dota för strategins skull

Visa signatur

Data:Vit | Tangentbord: Rött | Datamus: Ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalaskurt:

Dota 2 alla kategorier. Jag citerar Tobiwan Kenobi " I dont find LoL competetive enough".

Du känner dig inte en smula naiv? Let me put it this way.
Om en räserförare och kör för bmw och en reporter frågar: Skulle du rekommendera Mercedes över bmw? Skulle aldrig hända att han sa Mercedes.
Är du en kommentator inom ett spel är det fan klart att du måste säga att deras konkurrent är sämre... Han får betalt att kommentera = får betalt för att folk gillar dota = vore dumt av han att säga något annat...
Sen kan detta klart vara sanning men att ta ett citat från en som är så bunden till dota är bara dumt, då kan du lika väl ta vad en dota fanboy säger, båda är värdelösa när du ska försöka jämföra spelen. Ska du citera någon måste du hitta en oberoende spel recensent som inte gillar moba speciellt mycket (skulle han gilla det skulle det betyda att han lirar det ena eller andra = inte opartisk..) och se vad han säger efter hundra / några hundra games i både lol / dota.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisilicous:

Det är det som är nackdelen med Dota. Många saker som finns med i spelet har inga strategiska syften över huvud taget. De finns enbart med för att det var så i Warcraft 3. Det var ingen som implementera dem i Dota för strategins skull

Dumt ju. :/

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tozzi:

VARFÖR finns detta? Detta är anledningen att jag totalt dissar Dota 2, det är fan inte spelbart med skiten! :/ Och jo, har kommit till end-game, men tycker fortf "lagget" sänker hela upplevelsen med spelet. Klickar jag så ska de fan hända samma sekund jag klickar, inte efteråt, då kanske man redan hunnit ångrat sig. Som att spela med en jättegammal trådlös mus som har delay i sig, eller spela FPS på en tv.

Det är tänkt att vara en del av spelet. Antar att du aldrig spelat en late-game Alchemist. Eller varför inte t.ex Sniper, Centaur Warrunner eller någon annan hjälte med bra animation. Detta är inget negativt utan snarare en sak som balanserar ut spelet. Det vore ju skittråkkigt om alla hade exakt samma animationstider osv.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Skrivet av Tozzi:

Dumt ju. :/

LoL har ju också olika attackanimationer etc. Dem är som sagt väldigt olika spel och det som passar spelar A kanske inte passar spelare B

Visa signatur

Data:Vit | Tangentbord: Rött | Datamus: Ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisilicous:

Det är det som är nackdelen med Dota. Många saker som finns med i spelet har inga strategiska syften över huvud taget. De finns enbart med för att det var så i Warcraft 3. Det var ingen som implementera dem i Dota för strategins skull

Troll. Definitivt. Han läser inte ens texten, och om han nu gör det så vägrar han att försöka förstå vad orden betyder.

Permalänk
Medlem

Börjar bli lagom trött på dessa jävla diskussioner. Det är bara så att LoL spelarna kommer säga LoL för orsaker som ingen normalfuntad människan som spelat båda spelen kan förstå och dota spelarna kommer säga dota.

Detta snack om att "ifall LoL var som mycket lättare varför går inte alla dota proffs inn å spelar det på proffs nivå då?".. Kan säga att jag har en vän som spelat dota på väldigt hög nivå(spelar ennu) som brukar spela lite LoL på skojj med några andra irl vänner som spelar det. Det tog fan inte lång tid för honnom att komma upp i ert coola diamond leuge och även där springa över motståndet.

Att även communityn i LoL är så jävla äcklig så riot började banna folk för att få ner på allt flame osv visar ju bara vilken åldersgrupp spelet är riktat mot. Att riot även i början köpt in sig i alla stora lan osv för att marknadföra sitt äckliga spel får mig att vilja spy då jag inte tycker spelet hör hemma i esport. Men de har ju pengar bakom sig pga Tencent så.. Eller att de ljuger om hur många spelar de har för att få spelet att låta mycket större en vad det värkligen är.

Visa signatur

"De tillverkares komponenter som just jag råkar ha i min dator är bäst, det vet jag för jag var dum nog att betala för det" (:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisilicous:

Det är det som är nackdelen med Dota. Många saker som finns med i spelet har inga strategiska syften över huvud taget. De finns enbart med för att det var så i Warcraft 3. Det var ingen som implementera dem i Dota för strategins skull

Du menar att det finns ingen strategisk mening med att t.ex inte kunna stacka orbs? Eller att det finns en övre gräns för hur snabbt man kan springa?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Det är tänkt att vara en del av spelet. Antar att du aldrig spelat en late-game Alchemist. Eller varför inte t.ex Sniper, Centaur Warrunner eller någon annan hjälte med bra animation. Detta är inget negativt utan snarare en sak som balanserar ut spelet. Det vore ju skittråkkigt om alla hade exakt samma animationstider osv.

Vad _jag_ tycker, så behövs den inte i spelet, det är mest irriterande än nytta. Min princip är rak och enkel, klickar jag, ska gubben fan reagera samma ögonblick, vare sig det är att börja springa eller attackera. Annars känner mig sig rätt körd när någon börjar chargea mot en och man inte hinner börja vända på sin gubbe.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tozzi:

Vad _jag_ tycker, så behövs den inte i spelet, det är mest irriterande än nytta. Min princip är rak och enkel, klickar jag, ska gubben fan reagera samma ögonblick, vare sig det är att börja springa eller attackera. Annars känner mig sig rätt körd när någon börjar chargea mot en och man inte hinner börja vända på sin gubbe.

Då får du helt enkelt ta med det i beräkningen. Du vet att det finns en viss turning speed och du måste därför ta hänsyn till den. Gör du inte det så är du inte tillräckligt bra helt enkelt. Och attackanimationerna som ju skiljer sig från olika gubbar, samma där. Är du riktigt duktig så kan du anpassa dig och spela bra med alla.

Tycker du att man ska ta bort olika projektilhastigheter också?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalium:

Då får du helt enkelt ta med det i beräkningen. Du vet att det finns en viss turning speed och du måste därför ta hänsyn till den. Gör du inte det så är du inte tillräckligt bra helt enkelt. Och attackanimationerna som ju skiljer sig från olika gubbar, samma där. Är du riktigt duktig så kan du anpassa dig och spela bra med alla.

Tycker du att man ska ta bort olika projektilhastigheter också?

Visst får man de, om man orkar med det, jag gör dock inte det. Står gubben still, och jag klickar att den ska gå framåt, varför ska man behöva vänta en sekund innan den börjar gå? Väntar du en sekund varje gång du ska gå irl? Inte jag iaf.

Den jämförelsen är inte jämförbar med vad jag menar här. Sluta förlöjliga saken och inse att jag tycker si, du tycker så!

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070