Permalänk
Medlem
Skrivet av Pessimismo:

Ja nu. Vet inte om det är psn el destiny.

Jaha, då är det kanske någon maintenance eller updatering. Kör på xbox för övrigt.

Får bli mer Forza ikväll då, funkar det med

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

Om någon vill köra lite story med en NOOB lvl 9 titan let me know
EDIT: om nu servrarna kommer igång igen.......lite surt att man inte ens kan köra story offline
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk

Det är nog destiny då ja, men ingen uppdatering. Blev abrubt utkastad utan server varning och de lägger inte sånt på en lördag kl 9, hoppas jag.

Permalänk
Medlem

Verkar vara en DDos-attack.
http://thedestinyblog.com/2014/09/20/report-destiny-servers-d...

Hoppas det kommer igång snart igen...

Visa signatur

ASUS Rampage II Gene | i7 920 @ 3.8Ghz | 6Gb DDR3 1600Mhz | GF260GTX |

Permalänk
Medlem

Kör gärna lite coop om några är sugna. Är bara level 3 men det kanske inte spelar någon roll ifall det är stora skillnader på leveln i Destiny?

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

Om jag har förstått det rätt så farmar man alltså gear i PvE coop (endast online?) och denna gear använder man alltså senare i PvP?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Om jag har förstått det rätt så farmar man alltså gear i PvE coop (endast online?) och denna gear använder man alltså senare i PvP?

Går alldeles utmärkt att endast köra pvp också. Man får marks och rep med ett pvpgäng som säljer gear för dessa marks. Även efter varje match har man chansen att få slumpmässigt gear.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barra85:

Går alldeles utmärkt att endast köra pvp också. Man får marks och rep med ett pvpgäng som säljer gear för dessa marks. Även efter varje match har man chansen att få slumpmässigt gear.

Ok. (:

Coop/PvP är endast online eller?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Tjena.

Jag och två vänner söker tre andra att köra Vault of Glass med; idag.

Kraven är att du är Level 26 eller högre och har ett headset.

PM för mer info.

Må väl.
- Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Ok. (:

Coop/PvP är endast online eller?

Precis ALLT är online. Finns inget offline mode. Dock behöver man inte PSN+ för alla saker, till exempel storyn. Strikes, raids och pvp kräver PSN+ dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zero Cool:

Precis ALLT är online. Finns inget offline mode. Dock behöver man inte PSN+ för alla saker, till exempel storyn. Strikes, raids och pvp kräver PSN+ dock.

Skickades från m.sweclockers.com

Hm det där lät ju ganska lamt. Har iofs haft planer på att fixa plus under en längre tid men att det är ett krav?!

Spelet ser/låter onekligen intressant iaf.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Hm det där lät ju ganska lamt. Har iofs haft planer på att fixa plus under en längre tid men att det är ett krav?!

Spelet ser/låter onekligen intressant iaf.

Du kan inte köra spelet utan internetanslutning, men du behöver heller inte betala pengar för Xbox Live Gold/PSN+ för att köra singleplayer. Däremot ifall du ska köra med andra över nätet behöver du betala. Precis som i alla andra spel.

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

Permalänk

Hej! Är lvl 5 och skulle vilja lira med någon. Om du är intresserad adda WoundedGuard1an på PS4

Permalänk
Medlem
Citat:
Skrivet av Maacus:

Du kan inte köra spelet utan internetanslutning, men du behöver heller inte betala pengar för Xbox Live Gold/PSN+ för att köra singleplayer. Däremot ifall du ska köra med andra över nätet behöver du betala. Precis som i alla andra spel.

Inga andra spel kräver plus för att köras online, inga spel som jag har iaf (PS3)...

Köper jag spelet så är det självklart för att köra med andra.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Inga andra spel kräver plus för att köras online, inga spel som jag har iaf (PS3)...

Köper jag spelet så är det självklart för att köra med andra.

Det kan ju vara bra att ange plattform för att undvika just dessa missförstånd. Alla antog vi att du spelade på PS4 därav krav på ps+

Helt rätt ps3 har inte detta krav

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk

Någon som vet hur Exotic Weapon Bounty's fungerar över kontot?
Har just nu en Titan jag spelar på och har klarat 2 av 3 av dessa bountys jag fått. Har bara handcannon bountyn kvar och är på steget där man ska använda void damage i crucible och jag känner att denna skulle passa bättre att fixa på warlock (level15 just nu bara)

Så till frågan, är dessa bountys account-wide eller bara per char? För när jag fått dessa så fick jag först 3 att välja på, sedan 2, sedan bara handcannonen att välja på sist.
Så vill veta detta om jag ska våga ta bort denna bountyn för att få plats med andra helt enkelt o sen göra den på Warlock istället
Är dom account wide så kanske jag inte kan ta den på nytt på warlocken om jag tar bort den på Titanen nu?

Sen andra frågan, verkar finnas en Fusion Rifle o en Machine Gun man kan få från bountys på samma sätt, är det någon skillnad på hur man får dessa bountys eller är dessa 2 nya?
D¨det verkar som folk fått välja på 3 random hela tiden medans jag har fått samma 3 (eller ja, 2 sen 1 dom andra 2 gångerna)
Har inte haft möjlight att välja bountys som leder till dessa andra 2 vapnena

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av kr0owe:

Inga andra spel kräver plus för att köras online, inga spel som jag har iaf (PS3)...

Köper jag spelet så är det självklart för att köra med andra.

Ber om ursäkt, trodde du spelade på PS4.

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

Permalänk
Medlem

Strax level 25 warlock, hänger gärna med på raids/heroics på ps4

adda: MixanFaith

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Avstängd

Fick precis denna från ett blått Cryptarch. Trevlig avslutning på veckans spelande.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer1989:

Någon som vet hur Exotic Weapon Bounty's fungerar över kontot?
Har just nu en Titan jag spelar på och har klarat 2 av 3 av dessa bountys jag fått. Har bara handcannon bountyn kvar och är på steget där man ska använda void damage i crucible och jag känner att denna skulle passa bättre att fixa på warlock (level15 just nu bara)

Så till frågan, är dessa bountys account-wide eller bara per char? För när jag fått dessa så fick jag först 3 att välja på, sedan 2, sedan bara handcannonen att välja på sist.
Så vill veta detta om jag ska våga ta bort denna bountyn för att få plats med andra helt enkelt o sen göra den på Warlock istället
Är dom account wide så kanske jag inte kan ta den på nytt på warlocken om jag tar bort den på Titanen nu?

Sen andra frågan, verkar finnas en Fusion Rifle o en Machine Gun man kan få från bountys på samma sätt, är det någon skillnad på hur man får dessa bountys eller är dessa 2 nya?
D¨det verkar som folk fått välja på 3 random hela tiden medans jag har fått samma 3 (eller ja, 2 sen 1 dom andra 2 gångerna)
Har inte haft möjlight att välja bountys som leder till dessa andra 2 vapnena

Kan tyvärr inte hjälpa dig med din fråga. Men, är dessa Bountys svåra att klara? Och hur startar man dom? Finns det någon bra guide?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem

Hur slår man av ingame chat? Jag har avaktiverat chatfunktionen för kinect men ändå har jag den där lilla högtalaren vid mitt namn.
Måste man slå av kinect helt för att slå av chatfunktionen? Gillar att ha kinect igång för just röstfunktionerna :/

Spelar på Xbox One, GT: xGrumpyOldM4nx om ni känner för lite co-op, är bara lvl 15 än å kör story missions men kör gärna nån strike eller patrol missions är inget stort fan av PvP

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Zero Cool:

Kan tyvärr inte hjälpa dig med din fråga. Men, är dessa Bountys svåra att klara? Och hur startar man dom? Finns det någon bra guide?

Svåra är dom inte, bara lite dryga vissa. Som att klara 50strikes tex.
Svåraste är väl ett steg på en där man ska klara weekly challange (weekly heroic strike tex)

Startar dom gör man genom att lämna in bountys bara, man har en liten chans på level20 vid bounty turn-in att få en "bounty lead" o så får man välja 1 av 3 (fick iaf jag) sen har jag haft turen o fått denna "reward" 3 gånger på kort tid så fick ihop alla exotic bountys som jag sett.

Därav frågan om dessa andra 2 exotic bountys quester

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem

är lvl 12 nu.. har fått ETT grönt iteme från "drop" resten från när man lämnar in mission, vilket jag tycker suger... roligare när det finns chans att det droppar från när man dödar en gul tex.. är det så i högre lvlar? jag förstår mig inte på det här spelet riktigt, det är mycket förvirrande, när börjar spelet?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av xarl:

är lvl 12 nu.. har fått ETT grönt iteme från "drop" resten från när man lämnar in mission, vilket jag tycker suger... roligare när det finns chans att det droppar från när man dödar en gul tex.. är det så i högre lvlar? jag förstår mig inte på det här spelet riktigt, det är mycket förvirrande, när börjar spelet?

Spelet börjar aldrig. Se Angry Joes recension, så förstår du varför: http://youtu.be/gzopWRXK_r4

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoski:

Spelet börjar aldrig. Se Angry Joes recension, så förstår du varför: http://youtu.be/gzopWRXK_r4

Skickades från m.sweclockers.com

efter ha sett 15 mi av den videon, kommer fan aldrig spela destiny igen haha värda 600kr!!!

Permalänk
Skrivet av hoski:

Spelet börjar aldrig. Se Angry Joes recension, så förstår du varför: http://youtu.be/gzopWRXK_r4

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av xarl:

efter ha sett 15 mi av den videon, kommer fan aldrig spela destiny igen haha värda 600kr!!!

Efter att kollat igenom videon så kan jag inte hålla med riktigt

Visst storyn är lite tam, men vilket "mmo" har en tung story? Vi kan jämföra spelet med borderlands och halo som många gör.
Gör man ett spel som Halo tex så behöver man bara tänka på 2 saker, balanserat PvP/multiplayer och en tung story
I borderlands så behöver man bara tänka på en tung story och mycket loot (ingen pvp)

I destiny så har du allt + lite till... Du har storyn, som jag tycker är bra (spel mässigt) men storyn skulle vara djupare som angry joe går in på. Massa hål
Strikes är det lite få för och lite tamt med boss taktiker, men vem vet? Kommer väl fler strikes o dessa kommer kanske vara mer taktikbaserade?
Dessa 5 strikes är kanske enkla o "raka" för att folk som är nya ska klara det lättare. Vi får tänka att på att alla är under level8-19 så ingen som är 100% level20+ strike
Sen har vi ju heroic o nightfall strike (samma taktiker men svårare) men som sagt, kan kommer fler strikes som är mer baserat på taktiker o teamplay (som inte är riktiade till casual)

Sen håller jag med angry joe om loot, den är inte så rewarding och man får mer genom att stå o campa en grotta.
Bossar ska droppa loot enligt mig! I strikes ska minibossarna droppa något lite (inget som är värt att lefta av efter) och slutbossen ska droppa en del. SÅ att man känner att man får ut något av det. (boss looten kan räknas som det man får av att completa striken, men den borde bli buffad!)
Story-mission på level20+ ska ha rewards imo, så att man har en nytta av att köra om dessa mer än daily heroic story mission.
Jag tycker att engrams fungerar bra, både blåa o legendery på max level. Men att man ska få fler drops från strikes/story o även pvp enligt mitt tycke. Får man, säg 1 legendery för att complete level24strike så behövs det 3st för att få en legendery (för att lite på numer jag sett runt 40% drop för legendery från ett legendery engram)
Det tycker inte jag låter som så illa, och så kanske man får 1 legendery engram från random drops på dessa 3, plus en hög blåa. SÅ man slutar på 4 legendery och säg 8blåa engrams
Som sagt på en level24stirke så blåa är rätt så "kasst" då, så får man kanske 2legendery från dessa engrams.. Detta är på 3strikes, låter för mig helt lagom.
Med tanke på att man måste ha typ full legendery för att köra raid'en

PvP är otroligt roligt och balanserat. Men på något sätt göra rewards länkad till scores (inte kd ratio)

Ang DLC, alla spel nuförtiden har DLC (kolla borderlands o alla dess 25dlc? eller va det är)
Kommer släppas free-content, vem vet hur mycket?
Vem vet hur mycket det släpps i DLC? Tycker det är väldigt för tidigt för att säga något om detta än

Raid drops kan jag inte säga något om då jag inte lirat raid än
Men detta är mitt tycker på detta spel.

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maacus:

Mitt Destiny har blivit liggandes sen release då jag haft fullt upp med Forza 5. Nu när jag till slut ville spela det så får jag Error code: Cattle och kommer inte vidare. Någon som har haft liknande problem?

Skrivet av Pessimismo:

Ja nu. Vet inte om det är psn el destiny.

Det kan hända att det står så för dom t ex underhåller servrarna. Hade med det problemet i ungefär en halvtimme sen funka det igen. Och jag kör Xbox One så det är inte PSN. ^^

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem

För övrigt så är jag faktiskt rätt så lycklig nu! Haft tur med mina drops, fått massa legendary engrams från farm nu. Sitter just nu med fullt legendary gear samt en exotic (handskar, fick den i en legendary engram), en legendary machin gun och rocket launcher, fortfarande blå primary vapen och special vapen. En rolig sak jag även fick igår va ett exotic bounty från en kista, kan välja mellan 3 alternativ (hand cannon, shotgun, pulse rifle), jag tar pulse rifle men man behöver göra en jävla massa saker på exotic bounty innan man får det exotic vapnet (det ser ut som en drakrygg på vapnet samt en dödskalle där fram på det, och det lyser grönt).

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Christoffer1989:

Efter att kollat igenom videon så kan jag inte hålla med riktigt

Visst storyn är lite tam, men vilket "mmo" har en tung story? Vi kan jämföra spelet med borderlands och halo som många gör.
Gör man ett spel som Halo tex så behöver man bara tänka på 2 saker, balanserat PvP/multiplayer och en tung story
I borderlands så behöver man bara tänka på en tung story och mycket loot (ingen pvp)

I destiny så har du allt + lite till... Du har storyn, som jag tycker är bra (spel mässigt) men storyn skulle vara djupare som angry joe går in på. Massa hål
Strikes är det lite få för och lite tamt med boss taktiker, men vem vet? Kommer väl fler strikes o dessa kommer kanske vara mer taktikbaserade?
Dessa 5 strikes är kanske enkla o "raka" för att folk som är nya ska klara det lättare. Vi får tänka att på att alla är under level8-19 så ingen som är 100% level20+ strike
Sen har vi ju heroic o nightfall strike (samma taktiker men svårare) men som sagt, kan kommer fler strikes som är mer baserat på taktiker o teamplay (som inte är riktiade till casual)

Sen håller jag med angry joe om loot, den är inte så rewarding och man får mer genom att stå o campa en grotta.
Bossar ska droppa loot enligt mig! I strikes ska minibossarna droppa något lite (inget som är värt att lefta av efter) och slutbossen ska droppa en del. SÅ att man känner att man får ut något av det. (boss looten kan räknas som det man får av att completa striken, men den borde bli buffad!)
Story-mission på level20+ ska ha rewards imo, så att man har en nytta av att köra om dessa mer än daily heroic story mission.
Jag tycker att engrams fungerar bra, både blåa o legendery på max level. Men att man ska få fler drops från strikes/story o även pvp enligt mitt tycke. Får man, säg 1 legendery för att complete level24strike så behövs det 3st för att få en legendery (för att lite på numer jag sett runt 40% drop för legendery från ett legendery engram)
Det tycker inte jag låter som så illa, och så kanske man får 1 legendery engram från random drops på dessa 3, plus en hög blåa. SÅ man slutar på 4 legendery och säg 8blåa engrams
Som sagt på en level24stirke så blåa är rätt så "kasst" då, så får man kanske 2legendery från dessa engrams.. Detta är på 3strikes, låter för mig helt lagom.
Med tanke på att man måste ha typ full legendery för att köra raid'en

PvP är otroligt roligt och balanserat. Men på något sätt göra rewards länkad till scores (inte kd ratio)

Ang DLC, alla spel nuförtiden har DLC (kolla borderlands o alla dess 25dlc? eller va det är)
Kommer släppas free-content, vem vet hur mycket?
Vem vet hur mycket det släpps i DLC? Tycker det är väldigt för tidigt för att säga något om detta än

Raid drops kan jag inte säga något om då jag inte lirat raid än
Men detta är mitt tycker på detta spel.

Det är tack vare att folk resonerar som du som det släpps skit på det sätt som med Destiny. Ofullständiga spel med planerade DLCs istället för ett komplett spel vid release (som ändå skulle kunna få expansioner senare).
Att DLC är nåt som vart och vartannat spel kör med nuförtiden är ingen ursäkt.

Sen missar du kolossalt det Angry Joe poängterar, vilket framgår när du säger " men vem vet? Kommer väl fler strikes o dessa kommer kanske vara mer taktikbaserade?".
Visst, det kanske kommer som DLC, men det gör inte att det är okej att släppa spelet i dess nuvarande skick, framför allt inte med tanke på spelets budget.

Skrivet av Christoffer1989:

Visst storyn är lite tam, men vilket "mmo" har en tung story?

Destiny är inget MMO.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Skrivet av hoski:

Det är tack vare att folk resonerar som du som det släpps skit på det sätt som med Destiny. Ofullständiga spel med planerade DLCs istället för ett komplett spel vid release (som ändå skulle kunna få expansioner senare).
Att DLC är nåt som vart och vartannat spel kör med nuförtiden är ingen ursäkt.

Sen missar du kolossalt det Angry Joe poängterar, vilket framgår när du säger " men vem vet? Kommer väl fler strikes o dessa kommer kanske vara mer taktikbaserade?".
Visst, det kanske kommer som DLC, men det gör inte att det är okej att släppa spelet i dess nuvarande skick, framför allt inte med tanke på spelets budget.

Destiny är inget MMO.

Det släpps free-content oxå, inte bara DLC... Det är något ni missar.
Jag håller med om att DLC är dåligt, men hur mycket kommer DLC verkligen innehålla? Blir det som en expansion aka WoW-expansion? Då är det inte så farligt
Blir det DLC som i form av en liten hög mission bara aka Borderlands, då är det dåligt!

Det är för tidigt att säga något efter 2 veckor. ALla är bra på att klanka ner på spel som dessa, samma som SWTOR fick skit i början men utvecklades

Okej sant är inte MMO, men är ett lootbaserat multiplayer spel. Inget story singleplayer spel

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod