Permalänk
Medlem
Skrivet av Gusminator:

Tips, ändra din fire team setting till public i Roster menyn.

Detta möjliggör för spelare som är nära dig att joina ditt fire team. Du kan även själv via Roster meny joina spelare som har sitt fire team satt till public. Tyvärr måste man ändra detta varje gång man går in i spelet då det alltid ändras tillbaka till Friends only.

Aha, jag var inne i menyerna och kollade sist men såg det inte. Fattar inte varför man ska gömma det och sätta tillbaka till ett läge varje gång man startar spelet, hur svårt hade det varit att göra det permanent tills man ändrar själv? :/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mocka:

Jag tycker också Destiny verkar coolt men jag har efter långa förhandlingar med mig själv kommit fram till att det inte är värt att lägga så mycket pengar på konsol och spel när jag ändå lirar så vansinnigt mycket på datorn. Ryktet säger ju att Destiny kommer till PC nästa år så vi får hoppas på det. Helt ärligt tycker jag det verkar rätt logiskt eftersom de pumpat in sådana enorma mängder i projektet. Så fundera på om du kommer köpa andra spel än Destiny, annars vänta på PC versionen.

Mhm, det räcker med PC för min del. Kan spela båda nya och gamla spel utan problem. Vill jag spela ett DOS spel? Inga problem. Vill jag spela WoW? Inga problem. Vill jag spela något helt nytt? Inga problem. Om jag hade köpt PS4 och Destiny had jag nog säkert blivit less på det inom en månad för när jag köper ett nytt spel så vill jag fortsätta spela det tills det är helt slut. Och sedan hade PS4:n bara stått och samlat damm tills vem vet.

Permalänk
Skrivet av trickysaer:

Aha, jag var inne i menyerna och kollade sist men såg det inte. Fattar inte varför man ska gömma det och sätta tillbaka till ett läge varje gång man startar spelet, hur svårt hade det varit att göra det permanent tills man ändrar själv? :/

Håller med!

Har fått in ganska bra rutin så det är det första jag gör när jag kommer in i spelet

Permalänk
Avstängd

Ja då har man klarat spelet och nått level 20. Allt som finns att göra nu är att göra samma tråkiga uppdrag om och om igen tills man blöder ur ögonen alternativt sitta och spela en tråkig multiplayer. Aja, det var tur att man fick spelet på köpet. Någon som vet om GameStop/Game accepterar denna inkluderade version i inbyte mot något annat?

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teh Daniel:

Ja då har man klarat spelet och nått level 20. Allt som finns att göra nu är att göra samma tråkiga uppdrag om och om igen tills man blöder ur ögonen alternativt sitta och spela en tråkig multiplayer. Aja, det var tur att man fick spelet på köpet. Någon som vet om GameStop/Game accepterar denna inkluderade version i inbyte mot något annat?

Finns massa olika saker att göra! Hur kan du redan ha tröttnat? Finns bland annat heroic storys att köra, lite svårare och lite roligare. Sen finns det ju olika heroic storys (level 22, 24, 26 och 28) och heroic strikes och nu även en raid som man kör 6 pers. Fixa light gear så du kan ta dig upp mot högre level (light level).

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lspn:

Finns massa olika saker att göra! Hur kan du redan ha tröttnat? Finns bland annat heroic storys att köra, lite svårare och lite roligare. Sen finns det ju olika heroic storys (level 22, 24, 26 och 28) och heroic strikes och nu även en raid som man kör 6 pers. Fixa light gear så du kan ta dig upp mot högre level (light level).

Mjo, men det handlar ju ändå bara om att göra samma uppdrag på lite svårare nivå och "svårigheten" i det hela handlar bara om att det tar längre tid att döda samma fiender. Har nästan somnat under bossfighterna i strike-uppdragen för de tar så otroligt lång tid. Den enda bossen jag gillade var den i sista Story-uppdraget. Kändes som att det fanns lite variation där och man var tvungen att hålla koll på adds och sådant. I strikes är man tre personer dessutom som enkelt kan ressa varandra vilket gör att man slutar anstränga sig lite. Begränsat antal resurrections kanske skulle gjort det lite roligare, jag vet inte.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Skrivet av Teh Daniel:

Mjo, men det handlar ju ändå bara om att göra samma uppdrag på lite svårare nivå och "svårigheten" i det hela handlar bara om att det tar längre tid att döda samma fiender. Har nästan somnat under bossfighterna i strike-uppdragen för de tar så otroligt lång tid. Den enda bossen jag gillade var den i sista Story-uppdraget. Kändes som att det fanns lite variation där och man var tvungen att hålla koll på adds och sådant. I strikes är man tre personer dessutom som enkelt kan ressa varandra vilket gör att man slutar anstränga sig lite. Begränsat antal resurrections kanske skulle gjort det lite roligare, jag vet inte.

Som alla andra MMO spel typ, samma instancer /dailys hela tiden
På svårare strikes, som weekly heroic strike så är det farligt att ressa teammates, då man blir väldigt sårbar (dör väldigt lätt) så det blir helt annorlunda på högre level24+ än vad 1-24 är...
Sen finns ju även nightfall strike som är lvl28, antar det är sjukt mkt svårare än heroic

Kommer ju komma fler strikes och antagligen fler story missions med tiden

*Dock tycker jag det är extremt synd att man inte får rewards för att complete story missions på level20+, alla mina level 20/22/24 heroic story jag kört hittils har jag inte fått en ända reward från själva mission reward, bara drops..
Tycker att man borde få iaf ett blått engram eller typ blått item från level20+ story... och engram från lvl24+ kanske? Så att man inte har för stor chans på legendery mellan 20-24

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem

Letar efter lite folk att spela med på PS4, finns det en tråd för det eller är det här man kan fråga?

Visa signatur

i5 2500k, GTX770SLI, 8GB RAM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FrezoreR:

Letar efter lite folk att spela med på PS4, finns det en tråd för det eller är det här man kan fråga?

http://www.sweclockers.com/forum/84-spelkonsoler-och-konsolsp...
http://www.sweclockers.com/forum/76-actionspel-och-shooters/1...

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer1989:

*Dock tycker jag det är extremt synd att man inte får rewards för att complete story missions på level20+, alla mina level 20/22/24 heroic story jag kört hittils har jag inte fått en ända reward från själva mission reward, bara drops..
Tycker att man borde få iaf ett blått engram eller typ blått item från level20+ story... och engram från lvl24+ kanske? Så att man inte har för stor chans på legendery mellan 20-24

Man får ju exotic items från level 18 i pvp. Rent allmänt är det grymt mycket enklare att få bra eq från pvp.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Maximo:

Man får ju exotic items från level 18 i pvp. Rent allmänt är det grymt mycket enklare att få bra eq från pvp.

Skickades från m.sweclockers.com

får o får, är väldigt lite chans har aldrig sett någon som fått exotic från alla pvp matcher jag spelat hittils
Men det jag menar, man ska kunna geara upp via story mission oxå imo.. Just nu finns det ingen anledning till o köra story mission efter man klarat dom första gången förutom daily heroic story o div bountys =/

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem

Är det någon som spelar på PS3? Jag har inga vänner!
PSN: Petskij
Spelar när jag kan. Ibland blir det mycket, ibland inget alls.
Level 20 igår. Spelar både PvE o PvP.

Permalänk
Medlem

Joinade Dead Orbit faktionen för några dagar sedan. Lite drygt att behöva grinda om reputation med dom i pvp för att få deras gear men det ger mig en anledning att kötta pvp fär legendarys

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Skrivet av Knuckles:

Joinade Dead Orbit faktionen för några dagar sedan. Lite drygt att behöva grinda om reputation med dom i pvp för att få deras gear men det ger mig en anledning att kötta pvp fär legendarys

Du får väl dead orbit reputition för allt du gör om du har class item? Även bountys och strikes etc?

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Entusiast

Liten frågan som verkar vara väldigt svår att hitta svaret på;

Är det Xbox Live som delar servrar (360 & One), och Playstation som delar inom PN?
Som jag förstod det dagarna runt release av olika källor så kunde Xbox 360 lirare panga folk med en One, och vise versa med PS3/4.
Jag läste dock idag att det är 360 VS 360, PS3 VS PS3, One VS One, osv på grund av att One och PS4 har kraftfullare hårdvara.
Som jag förstod det var anledningen till att cappa FPSen på samtliga konsoler till 30 för att det skulle fungera Cross-platform så att ingen skulle ha ett övertag, osv. (?)

Jag kan också tillägga att servrarna känns som okokt spagetti, gällande både PvE & PvP. Riktigt fel delay i vissa tillfällen och att man av och till blir DC/utkastad ur instanser mitt under bossfighter.

Bortsett från lite tekniska problem så gillas Destiny skarpt hittils.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Skrivet av Jonssown:

Liten frågan som verkar vara väldigt svår att hitta svaret på;

Är det Xbox Live som delar servrar (360 & One), och Playstation som delar inom PN?
Som jag förstod det dagarna runt release av olika källor så kunde Xbox 360 lirare panga folk med en One, och vise versa med PS3/4.
Jag läste dock idag att det är 360 VS 360, PS3 VS PS3, One VS One, osv på grund av att One och PS4 har kraftfullare hårdvara.
Som jag förstod det var anledningen till att cappa FPSen på samtliga konsoler till 30 för att det skulle fungera Cross-platform så att ingen skulle ha ett övertag, osv. (?)

Jag kan också tillägga att servrarna känns som okokt spagetti, gällande både PvE & PvP. Riktigt fel delay i vissa tillfällen och att man av och till blir DC/utkastad ur instanser mitt under bossfighter.

Bortsett från lite tekniska problem så gillas Destiny skarpt hittils.

Jag har läst att det är konsoll för konsoll, hade hoppats på att det va 360+one o ps3+ps4 men är nog inte så.
Har en kompis som spelar på One medans jag o några andra sitter på 360 o vi har aldrig kunnat joina varandra =/

Jag håller med om att servrarna är otroligt dåliga, jag har mött lite folk som laggar o det är extremt sjukt... Omöjligt att döda i PvP ibland
Sen mot "vanliga" så regestrireas ibland hits lite väl sent...
Vad får du för error koder när du blir utkastad? Jag hade sjuka problem med det i början men efter att ha öppnat portarna för destiny i min router så har jag bara stött på det 2ggr på en vecka nu

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Christoffer1989:

Jag har läst att det är konsoll för konsoll, hade hoppats på att det va 360+one o ps3+ps4 men är nog inte så.
Har en kompis som spelar på One medans jag o några andra sitter på 360 o vi har aldrig kunnat joina varandra =/

Jag håller med om att servrarna är otroligt dåliga, jag har mött lite folk som laggar o det är extremt sjukt... Omöjligt att döda i PvP ibland
Sen mot "vanliga" så regestrireas ibland hits lite väl sent...
Vad får du för error koder när du blir utkastad? Jag hade sjuka problem med det i början men efter att ha öppnat portarna för destiny i min router så har jag bara stött på det 2ggr på en vecka nu

Nu har jag inte spelat PvE sedan story quest-linen blev avklarad i Söndags, så jag minns tyvärr inte den error-koden.
Några sjuka problem har jag inte haft, bara irriterande av och till att bli utkastad mitt under bossencounters.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Måste bara få ta ut min ilska här.. Igår fick jag två legendary engrams, och jag fick två lila. Men med min jävla otur så va det en lila till warlock (chest) och en lila till titan (legs), och jag lirar hunter. Possitiva är ändå att jag har legendary till dom när jag orkar levla upp dom. Men fan asså, man blir ju sååå glad så är det till fel klass gånger två...........

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Skrivet av Lspn:

Måste bara få ta ut min ilska här.. Igår fick jag två legendary engrams, och jag fick två lila. Men med min jävla otur så va det en lila till warlock (chest) och en lila till titan (legs), och jag lirar hunter. Possitiva är ändå att jag har legendary till dom när jag orkar levla upp dom. Men fan asså, man blir ju sååå glad så är det till fel klass gånger två...........

Ha! Ilska? Av de tre legendary engrams jag fått innehöll två st 2 coins (4 totalt asså) och en innehöll ett blått secondary vapen...
Är tydligen ca 60% chans att få en legendary item i en legendary engram.
Sen var ju Xavis orangea gear för huntern skit nu i helgen med, blä. Ser det från den positiva sidan dock, spara mina coins och hoppas ha råd med ett fett primary vapen om han får in något nästa helg. Fan, ska ju jobba då..sigh.

Permalänk
Medlem

Kan man köra story i co-op också eller är det bara raids å vad mer det nu var?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Pessimismo:

Ha! Ilska? Av de tre legendary engrams jag fått innehöll två st 2 coins (4 totalt asså) och en innehöll ett blått secondary vapen...
Är tydligen ca 60% chans att få en legendary item i en legendary engram.
Sen var ju Xavis orangea gear för huntern skit nu i helgen med, blä. Ser det från den positiva sidan dock, spara mina coins och hoppas ha råd med ett fett primary vapen om han får in något nästa helg. Fan, ska ju jobba då..sigh.

När ploppar han där Xavis upp?

Permalänk
Skrivet av Pussmunnen:

När ploppar han där Xavis upp?

Han är framme nu, dock inte på samma ställe som förra helgen. Nu står han i den delen av s.k "staden" som the speaker är i.

Permalänk
Avstängd

Då har man testat lite Strikes när man haft tråkigt och jag måste säga att jag är väldigt besviken på loot-systemet.
En kille hoppar in när slutbossen har 10% HP, jag och den andra personen slutar på över 100 kills vardera, medans denne som hoppade in endast har 1 kill. Tror ni nu inte att han får två rewards för uppdraget och jag som slitit mig igenom hela uppdraget bara får EN!

EDIT:
Blev dock glatt överraskad nu när jag sprang förbi en NPC och kände igen rösten; Claudia Black!

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Kan man köra story i co-op också eller är det bara raids å vad mer det nu var?

Har du vänner så kan ni bilda ett fireteam och köra allt content tillsammans. Är det matchmaking du är ute efter så får du spana in PvP (crucible) samt strike missions.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Skrivet av Teh Daniel:

Då har man testat lite Strikes när man haft tråkigt och jag måste säga att jag är väldigt besviken på loot-systemet.
En kille hoppar in när slutbossen har 10% HP, jag och den andra personen slutar på över 100 kills vardera, medans denne som hoppade in endast har 1 kill. Tror ni nu inte att han får två rewards för uppdraget och jag som slitit mig igenom hela uppdraget bara får EN!

EDIT:
Blev dock glatt överraskad nu när jag sprang förbi en NPC och kände igen rösten; Claudia Black!

Detta kan jag hålla med om, men efter att spelat mycket level24 strikes så är det från drops (från random mobs) man får mest gear från Inte att jämföra med tradionela mmos (wow o swtor tex) där loots droppar på bossarn.

Men helt klart att dom skulle boosta rewards. I pvp tycker jag det fungerar utmärkt med random rewards så att det är viktigare att vinna (jämföra med wow bg's där alla bara är ute efter att få kills o mest honor typ)
Story mission borde få rewards för complete för level20+ där varje svårare nivå ger mer chans för högre drop (aka legendery) eller mer loot jämfört med lägre (typ lvl24 vs lvl20)
Strikes borde få lite beroende på vad man bidragit med, som du säger så ska ju inte en som precis joinat få mer än er. Men sammtidigt så SKA tex en Voidwalker warlock få mer kills än en sunsinger (om sunsinger är för att supporta med reduced cooldown etc) eller en Defender Titan - så lite svårt att fixa det på ett rättvist sätt också tyväerr

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Christoffer1989:

Detta kan jag hålla med om, men efter att spelat mycket level24 strikes så är det från drops (från random mobs) man får mest gear från Inte att jämföra med tradionela mmos (wow o swtor tex) där loots droppar på bossarn.

Men helt klart att dom skulle boosta rewards. I pvp tycker jag det fungerar utmärkt med random rewards så att det är viktigare att vinna (jämföra med wow bg's där alla bara är ute efter att få kills o mest honor typ)
Story mission borde få rewards för complete för level20+ där varje svårare nivå ger mer chans för högre drop (aka legendery) eller mer loot jämfört med lägre (typ lvl24 vs lvl20)
Strikes borde få lite beroende på vad man bidragit med, som du säger så ska ju inte en som precis joinat få mer än er. Men sammtidigt så SKA tex en Voidwalker warlock få mer kills än en sunsinger (om sunsinger är för att supporta med reduced cooldown etc) eller en Defender Titan - så lite svårt att fixa det på ett rättvist sätt också tyväerr

Man skulle fortfarande kunna basera rewards på hur länge man varit i spelet. Att hoppa in, ta ett skott och få gratis loot medan de som suttit en halvtimme+ får mindre loot är inte rätt.

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Medlem

Någon som har problem att logga in nu?

Permalänk
Skrivet av xarl:

Någon som har problem att logga in nu?

Ja.

Permalänk
Medlem

Mitt Destiny har blivit liggandes sen release då jag haft fullt upp med Forza 5. Nu när jag till slut ville spela det så får jag Error code: Cattle och kommer inte vidare. Någon som har haft liknande problem?

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

Permalänk
Skrivet av Maacus:

Mitt Destiny har blivit liggandes sen release då jag haft fullt upp med Forza 5. Nu när jag till slut ville spela det så får jag Error code: Cattle och kommer inte vidare. Någon som har haft liknande problem?

Ja nu. Vet inte om det är psn el destiny.